Lue keskustelun säännöt.
Valmista paasiaispoytaan. Olen itse sairaslomalla enka halua perhetta ruoanlaitolla liikaa rasittaa kun he eivat siita laillani nauti.
05.04.2007 |
Salaatit korvataan valmissalaateilla tänä vuonna ja perhe väsää pääruoat mutta onko olemassa valmista pashaa? Ja mitä valmista kahvipöytään ettei tarvitse leipoa? Ruokavieraita emme luonnollisesti ota vastaan ettei mitään hienostelevaa tarvitse olla. Perhe vain on tottunut että laitan kaiken viimeisen päälle.
Kommentit (2)
niin siinä nyt vaan on miehelle ja lapsille mielestäni ihan tarpeeks hommaa ettei enää tartte salaatteja, jälkiruokia ja leivonnaisia väsätä. Luulen että menee koko pääsiäinen keittiössä jos kaiken tekevät enkä nää siinä järkeä. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Perhe vaan tottunut että laitat kaiken vimpan päälle?? Taitaa olla niin että sinä haluat tehdä itse kaiken vimpan päälle? Mitä jos antaisit perheen tehdä tänä vuona ja sää vaan nautit olemisesta? Miksi tarttee hankkia valmissalaatteja? Eikö toiset osaa repiä salaattia oikein tai leikata kurkkuja oikean kokosiksi? Ei ihme että sinä teet kaiken itse..
Mitä jos teette vaikka erilaisen pääsiäisen? Teette helppoja ja teijän suosikkiruokia! Unohda nipotus, pisy pois kokonaan keittiöstä. Jos kynttilät on vinossa niin antaa olla! Maailma ei kaadu siihen että ÄITI ei tee kaikkea täydelliseksi. Se on jopa terveellistä että lapset saa osallistua itse ja nähdä että isikin puunaa keittiössä.