Onko täällä kasvissyöjiä?
Kuinka kauan olet ollut ja mikä on paras ruokasi, jota tykkäät syödä?
Kommentit (25)
Kaikki ihmiset ovat kasvissyöjiä. Osa ottaa lautaselleen lisäksi vähän lihaa.
Oli aikaisemmin puolet päivästä, mutta sitten lähdin työpaikasta vege ja nykyään teen itse kaiken ruokani. Kutsun sitä vegeruoaksi. Avocadoja, sipulia, ruisleipää, kananmunia ja kananpoikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, vegaani täällä. Pari kertaa yrittänyt lopettaa, mutta palannut sitten kuitenkin takaisin tähän. 16-vuotiaana aloin ensin vegetaristiksi. Nyt 45.
Syön hyvin laidasta laitaan, eikä minulla ole yhtä lempiruokaa. Todella monet ruoat on ihania, ja olen varmaan itsekin aika hyvä vegaaniruokakokki ja -leipuri. Teen ruoat lähes kokonaan itse. Tofua käytän jossain muodossa varmaan viitenä-kuutena päivänä viikossa, ja tofu EI ole prosessoitu elintarvike.
xD Tofu on prosessoitu soijapavusta joka on käytännössä hengenvaarallinen prosessoimattomana. Ja nykyään ilmeisesti myös teollisesti jalostettu pilalle siitä alkuperäisestä soijapavusta, joka oli ihan kelvollinen ravintoaine prosessoituna.
mistäs youtube-kanavalta tämmöstä nyt taa
Geenimuunnellut ovat EU:ssa kiellettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Syön aika lailla Välimeren ruokavalion tyyppisesti. Yksinkertaisia ruokia sesongin kasviksista ja palkokasveista arkisin pääosin. Sitten viikonloppuna jotain työläämpää, tyyliin lasagne, pizza, vegetortillat, vegemoussaka, chili sin carne,...
Samoin. Koko perhe voi paremmin.
Olen 72v ja olen ollut kasvissyöjä ikäni, paitsi kansakoulussa söin lihaa vähän. Minun ikäluokassa on paljon kasvissyöjiä, koska kasvien terveydellisyydestä on valistettu koko elinikäni. Ensimmäiset kasvisravintolatkin tuli Suomeen 60-luvulla.
Samoin, jo nyt edes menneet vanhempani olivat kasvissyöjiä.