Mies sanoo että jos xxx olisi itseni kannalta parasta jos päätän suhteen
Hän sanoo myös että Hän haluaa olla vain minun kanssa, mutta jos minä en pysty luottamaan, minun tulisi päättää suhde. Ja se tekee hänet surulliseksi.
Ei, se teKISI hänet surulliseksi.
Miten tämä kuulostaa että hän haluaa erota, mutta laittaa minut vastuuseen?
:(
Kommentit (6)
Turha odottaa hänen lupaansa lähtöön sillä sitä ei tietenkään tule. Mieti että olet eri ihminen, sinulla on oma tahto, yksi ainoa oma elämä. Lähdet taaksesi katsomatta etkä vastaa hänelle enää koskaan. Hänen tunteensa ei ole sinun vastuullasi millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Turha odottaa hänen lupaansa lähtöön sillä sitä ei tietenkään tule. Mieti että olet eri ihminen, sinulla on oma tahto, yksi ainoa oma elämä. Lähdet taaksesi katsomatta etkä vastaa hänelle enää koskaan. Hänen tunteensa ei ole sinun vastuullasi millään tavalla.
Kysyin kysymyksen, mutta hän vältti sen ja nyt ilmoittaa että minun kannattaisi lähteä jos en voi luottaa. Vastuutonta minusta.
Kuulostaa manipuloinnilta. Tai ainakin tuli elävästi mieleen kun exäni sanoi, etten saa hylätä häntä ja että hän tarvitsee minua. Silti välillä puhui erosta ja vihjaili siitä outoon sävyyn. Samalla osasi kuitenkin sitoa minut häneen vaihvihkaan ja tuntemaan syyllisyyttä mikäli jätän hänet.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa manipuloinnilta. Tai ainakin tuli elävästi mieleen kun exäni sanoi, etten saa hylätä häntä ja että hän tarvitsee minua. Silti välillä puhui erosta ja vihjaili siitä outoon sävyyn. Samalla osasi kuitenkin sitoa minut häneen vaihvihkaan ja tuntemaan syyllisyyttä mikäli jätän hänet.
Hän epäröi koko suhdetta, ei kuulosta manipuloinnilta. Ei vain tiennyt haluaako olla enään sinun kanssasi.
Kokee, että suhteessa on ongelma, kun et luota. Ja että sinun pitää nyt itse valita, mitä haluat. Minä eroaisin sinuna, et selvästikään saa suhteelta asioita joita tarvitsisit.
🇺🇦🇮🇱