Onko tällainen ihminen laiska, välinpitämätön tai jotenkin nepsy?
Ei näe keittiön pöydälle hänelle jätettyä lappua, tai lappua, joka on ollut jääkaapinovessa viikon. Ei näe tai tee mitään roskapussille, joka on jätetty ulko-oven pieleen. Jättää kaappien ovet auki, jopa niin, että itse lyö päänsä. Pyykkiä kuivumaan laittaessa rumpuun jää 2-3 vaatetta, vaikka muka varmisti että kaikki tuli.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Muistan sketsin jossa Runeberg jutteli jossain verannalla vaimonsa kanssa ja vaimo kertoi, että hänellä on seuraavana päivänä kirjanjulkistustilaisuus. Mies väitti, että mitään et oo aikaisemmin kertonut. Kuistin pöydällä oli kehyksissä taulu, johon tilaisuus ja päivämäärä oli kirjailtu ristipistoilla.
Olikohan tää Siskonpedissä? 😃 Ihan huippu.
Vierailija kirjoitti:
Muistan sketsin jossa Runeberg jutteli jossain verannalla vaimonsa kanssa ja vaimo kertoi, että hänellä on seuraavana päivänä kirjanjulkistustilaisuus. Mies väitti, että mitään et oo aikaisemmin kertonut. Kuistin pöydällä oli kehyksissä taulu, johon tilaisuus ja päivämäärä oli kirjailtu ristipistoilla.
"Ei ole ketään yhtä yllättynyttä kuin aviomies, joka kuulee vaimonsa suunnitelmista toiseen kertaan."
Kuulostaa siltä, että kärsii peräsuolen laskeumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolisollani on tuollaisia kausia aina, kun hänellä on töissä jokin deadline painamassa päälle, tai vaikea ongelma ratkaistavana.
Monen ajatukset pyörii muualla kuin arjen rutiineissa. Silloin sitä vaan harppaa roskapussin yli sen enempää ajattelematta.
Tulisikohan sitä havainnointikykyä lopulta jostain lisää jos vaimokin alkaisi käyttää samaa veruketta ja jättäisi roskat niille sijoilleen vaikka kuukauden ajan?
Ainakin meillä tulee. Kun mieheni huomaa, että minä olen "poissa pelistä", hän alkaa kiinnittämään enemmän huomiota kotiasioihin, parin päivän siirtymällä kylläkin. Ja se ei ole mikään veruke, kun pää prosessoi jotain vaikeaa asiaa. Silloin ei näe eikä kuule, mitä ympärillä tapahtuu. Onneksi ei olla vielä oltu samaan aikaan "deadline-moodissa".
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hahmotushäiriö mulle tuollainen on arkipäivää etten näe tai hahmota asioita ympäristössä.
Kaadun helposti ihan vaan kotona ilman mitään esteitä maassa olen myös autisti .
Mutta pitääkö meitä nepsyjä aina mollata? Te normaalit olette NPC:itä
Tämäpä juuri. Me emme tee sitä tahallamme. Saatamme jopa itse kärsiä siitä enemmän kuin se asiasta huomautteleva perheenjäsen tai ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolisollani on tuollaisia kausia aina, kun hänellä on töissä jokin deadline painamassa päälle, tai vaikea ongelma ratkaistavana.
Monen ajatukset pyörii muualla kuin arjen rutiineissa. Silloin sitä vaan harppaa roskapussin yli sen enempää ajattelematta.
Tulisikohan sitä havainnointikykyä lopulta jostain lisää jos vaimokin alkaisi käyttää samaa veruketta ja jättäisi roskat niille sijoilleen vaikka kuukauden ajan?
Ei tule. Se vaan muuttuu vaimon väsytystaisteluksi, koska lopulta vaimo väsähtää sikolätin katseluun ja alkaa siivota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meillä tulee. Kun mieheni huomaa, että minä olen "poissa pelistä", hän alkaa kiinnittämään enemmän huomiota kotiasioihin, parin päivän siirtymällä kylläkin. Ja se ei ole mikään veruke, kun pää prosessoi jotain vaikeaa asiaa. Silloin ei näe eikä kuule, mitä ympärillä tapahtuu.
Mun mies taas reagoi niin, että" kun sinä et tee, niin en minäkään tee". Ei sano tätä ääneen, mutta näin tuntuu ajattelevan. Kun minä vaan jaksan raataa, niin herrakin tulee perässä, mutta jos minä olen pois pelistä, niin kukaan ei tee mitään. Mököttää vaan jossain vittuuntuneena.