Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (20753)
Olispa meidän tilanne yhtä mustavalkonen kun sun vaatteet tänään. Haluan sua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos oltais luontevissa väleissä niin kysyisin tarttetko jotain kaupasta ja toisin ovelle..
Tämä olisi niin suloista 🥰
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Jos et sä soita, miks kauniit vaatteet päälle puin? V*tut...riisuudun. Hyvää yötä naiselle 💕
nainen
mä oon miettinyt sitä, luovunko mä mun henkilövaaasta? kannattaako vai eikö kannata
Vierailija kirjoitti:
Miltä maistuu piirakan makuinen piirakka?
Suolaiselta maidolta ja kolikoilta
Valtaosa suomalaisista miehistä on homoja.
Ihmiselämän tarkotus on kokea elämää ja mahdollisesti oppia jotain ja sitten palata kotiin. Jos ei opi niin joutuu uudelle kierrokselle, jollain tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennääks rakas nainen jossain pimeähkössä yökerhossa istuu tuolille tai sohvalle johku nurkkaan ja sä voit tulla kasvotusten syliin. Voidaa rauhassa nauttia siinä pitkän kaavan mukaan jos haluat laueta julkisella paikalla mut et jäädä kiinni.
Yökerhoissa on vähintään 18 vuoden ikäraja. Limudiskossa voit ferraara naapurin kertun kaa nauttua vaikka hitaasta tanssi kappaleesta
Vastasit kuin kaivatullesi? Kaipaat alaikäistä??
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa juteltiin ensimmäisen kerran. <3
Vuonna...? Missä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset pohtivat jossain elämänvaiheessaan samaa kysymystä.
Mikä on elämän tarkoitus?
Ei mun ole koskaan tarvinnut miettiä noin itsestään selvää asiaa.
Moni ihminen on pelkkä kuori, joka suorittaa elämää. Ja juoksee elämyksestä seuraavaan. Pysähtymättä, kohtaamatta ja tuntematta. Se ei ole elämistä. Vaan selviytymistä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennääks rakas nainen jossain pimeähkössä yökerhossa istuu tuolille tai sohvalle johku nurkkaan ja sä voit tulla kasvotusten syliin. Voidaa rauhassa nauttia siinä pitkän kaavan mukaan jos haluat laueta julkisella paikalla mut et jäädä kiinni.
Näistä viesteistä tulee jotenkin ällöttävä vibat. Jo toi kirjoitustyyli on kuvottava. Ootkohan koskaan päässyt edes lähelle naista? Epäilen.
Etkö ole koskaan käynyt yökerhossa 2000-luvulla. Seksiä keskenään harrastava pari ei ole enää mikään outous tai poikkeavuus.
Vierailija kirjoitti:
Teit aloitteen :) miehelle.
Niin tein ja sinä hämmennyit 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa juteltiin ensimmäisen kerran. <3
Vuonna...? Missä...?
Vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
mä oon miettinyt sitä, luovunko mä mun henkilövaaasta? kannattaako vai eikö kannata
Ihan sama varmaan suurimmalle osalle. Mutta kiva kun jaoit tämänkin meidän kanssa. Jäätkö kovasti kaipaamaan vaakaasi jos luovut siitä? Tämä on kuitenkin kaipausketju.
Hyvää yötä rakas. Rakastan siua.
Teit aloitteen :) miehelle.