Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23398)
Vierailija kirjoitti:
Pyrin vähentämään vastaamista närppijöille. Suunsoittajat saisivat lopettaa itsensä tapattamisen.
Tämä oli ilmainen vinkki eikä siis maksa mitään joten voit käyttää sitä ilmaiseksi.
🏇🏇🏇🏇
Vierailija kirjoitti:
Ollaankohan me vähän kuin kaksi simpukkaa,kumpikin vain omissa kuorissaan.
😏😏
Joo. Sä oot se, jossa on helmi ja mä pelkkä tyhjä kuori 🥺
Helmi on simpukan arpikudosta.
Tomilla on kavereita vartiointifirmassa.
Tänään oli pitkästä aikaa ainekset kunnon harhoille. Näillä mennään taas pitkälle. Hyvää yötä.
K
Teet aika äkkivääriä tulkintoja.
Metamorfoosi. Olit perhonen, jonka siivet eivät kauas kantaneet. Vai olinkohan se lopulta minä? Vaikka pitkälle pääsin, aivot raahautuivat perässä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli pitkästä aikaa ainekset kunnon harhoille. Näillä mennään taas pitkälle. Hyvää yötä.
K
Hyvää yötä toiselle K:lle 💙 N:ltä
Vierailija kirjoitti:
Joko olisi aika tän päivän palstaharhalle...?
Elikkä oletkos täällä? Ei olla hetkeen täällä törmättykään.
ketäs kyselet?🌼
Kauniita unia aivopuolis(k)olleni. Ilman sinua olisin vielä vajaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K
Hyvää yötä toiselle K:lle 💙 N:ltä
💙
Vierailija kirjoitti:
Taisi osua oikeaan.
Niin alkuun en kunnioittanut sun kieltoa lähestyä, koska luulin, että sä kuitenkin haluat jutella mun kanssa, niin kuin aluksi halusit. Luulen että kuitenkin tykkäsit, kun tykkään susta. Meillä oli aika kauan mukavaa yhdessä. Olen siitä pahoillani, etten ensin tajunnut sun olevan tosissaan siinä taitekohdassa. Haluaisin vaan olla varma siitä, mitä tunnet mua kohtaan oikeasti. Rakastatko minua oikeasti hullun lailla. Se meidän juttu olis aika järjetön kuvio, mutta toisaalta se olis symbioosi siinäkin mitä me molemmat rakastetaan tehdä yhdessä. Jokin omituinen juttu meidän välillä on. Toivoisin, että voitais olla taas ystäviä. Olisiko se mitenkään mahdollista? Se perheen isä.
Vierailija kirjoitti:
Tää vois olla mulle. Myönnän tekeväni ajoittain vähän nopeita tulkintoja. Mutta toisaalta perustan heti kiltisti jos ymmärrän erehtyneeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vois olla mulle. Myönnän tekeväni ajoittain vähän nopeita tulkintoja. Mutta toisaalta perustan heti kiltisti jos ymmärrän erehtyneeni.
Siis peruutan.
Näytät hyvältä, öitä vilkuilija. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi osua oikeaan.
Mikä tulkinta tällä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en muuta niin haluan olla hulluin asia mitä tapahtui sulle vähään aikaan.
En ymmärrä,mitä tarkoitat? En hae mitään hetken huumaa.
En minäkään.
En tiedä, sujuisiko meillä lopulta mikään muu kuin lähellä oleminen ja seksi. Turvat tukossa.
En ole enää vihainen, kaipaan sua vain