Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22570)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ujoutesi aito este eli onko kaikki kiinni siitä?
En voi sille mitään, olen ujo. Aina ollut. Ja se rajoittaa tosi paljon. Tajuaisitpa mies tämän ja ottaisit ohjat käsiin! Parisuhteessa en ole lainkaan ujo, vaan täysin päinvastoin
Miten se ujous ilmenee ihmissuhteissa?
Tosi semmonen ujo on
Voisitko olla vastailematta toisille esitettyihin kysymyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ujoutesi aito este eli onko kaikki kiinni siitä?
En voi sille mitään, olen ujo. Aina ollut. Ja se rajoittaa tosi paljon. Tajuaisitpa mies tämän ja ottaisit ohjat käsiin! Parisuhteessa en ole lainkaan ujo, vaan täysin päinvastoin
Miten se ujous ilmenee ihmissuhteissa?
Aloitekyvyttömyytenä suhteen alussa. Eipä paljon muuten. Parisuhteessa, missä luottamus, olenkin sitten rohkea ja aloitteellinen.
Onko tää sekä kaverisuhteissa että rakkaussuhteissa? Vai vaan kaivatun kanssa?
Ai tästäkin tuli Jeesus ketju. Kyllä mä Jeesusta diggaan, mutta en pakkosyöttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ai tästäkin tuli Jeesus ketju. Kyllä mä Jeesusta diggaan, mutta en pakkosyöttöä.
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Sinä otat sen pakkosyöttönä, me kaikki emme ota. Vastuuta täytyy kantaa jos meinaa pärjätä elämässä. Älä vaikeuta polkuasi kohtuuttomasti täysin turhien asioiden vuoksi. Jatkahan matkaasi hyvä ihminen.
Kova ikävä. Olet rakas. Kunpa saisin sinut lähelleni.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
k,p,t & t
Kuka on K? Mies ilmeisesti?
Tapatte elämän ympäriltänne ja tulette kuitenkin kysymään miksi teistä ei pidetä.
Voivatko ihmiset olla enää tyhmempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei tullut perustamaan uskontoa tai instituutioita, joilla kahlitaan ihmisiä, vaan näyttämään tien Jumalan luo. Kaiken maailman oppiriidat ja kiistelyt vaikka naispappeudesta ei palvele ketään. Sen sijaan tälläkin hetkellä jossain on naispappi, joka on murtuneen ihmisen tukena. Kuka siis toteuttaa parhaiten Jeesuksen käskyä lähimmäisen rakastamisesta,.
Ilman uskoa teot on turhia. Budha ei mennyt taivaaseen, ellei uskonut Jeesukseen.
Ilman tekoja usko on turha. "Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on usko ilman tekoja kuollut."
Murhaaja voi mennä taivaaseen jos uskoo Jeesukseen kuolinvuoteellaan. Kuten ristillä kuollut ryöväri.
Voi olla ettei hyväntekijä äiti Teresa mennyt.
Toki uskoon tulo edellyttää myöskin elämistä Jeesuksen haluamalla tavalla, tai ainakin pyrkimällä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä otat sen pakkosyöttönä, me kaikki emme ota. Vastuuta täytyy kantaa jos meinaa pärjätä elämässä. Älä vaikeuta polkuasi kohtuuttomasti täysin turhien asioiden vuoksi. Jatkahan matkaasi hyvä ihminen.
Kanna vastuusi painumalla
V I T T U U !
Opettaja kestää tuulen ja tuiskun, lumen ja jään.
Kiitos elämä tästäkin typeryksestä.
Pakkohan tämän kaiken on joskus päättyä tai ainakin rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
k,p,t & t
Kuka on K? Mies ilmeisesti?
Kaveri, perhe, työ & terveys
Vierailija kirjoitti:
Rakas universumi, tee tästä syksystä hyvä. Oon täynnä kiitollisuutta, mutta puuttuu vielä se yksi, jolle voisin kertoa sen kaiken ääneen.
Ei se tee. En usko.
Eiköhän siirretä taivaspaikkojen jako toiseen ketjuun. En tosin usko, että Herra vastaa sielläkään.
Kuinka paljon vielä on kesää jäljellä?
Haluaisin vielä tuntea sun käden mun kädessä, sun huulet mun huulilla, sun vartalon ihan kiinni mun vartalossa. Kaipaan ihan kaikkea sinussa 💕
Vierailija kirjoitti:
Jankatkaa nyt tämäkin ketju lukkoon.
Ruikutustuomari oli päivän kaks poissa ja ketju on lukossa.
Porukka täällä raivoaa ja itse ei kaipaa tai lähetä tunnisteita. Vain yleistä höpinää.
Kirjoittakaa omaan päiväkirjaa ne.
Aloitekyvyttömyytenä suhteen alussa. Eipä paljon muuten. Parisuhteessa, missä luottamus, olenkin sitten rohkea ja aloitteellinen.