Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22570)
Vierailija kirjoitti:
Ujous ja huonous.
Kun muistan jotain vanhoja asioita tajuan, miten koko mun olemus silloin kertoi, etten oo omasta mielestä minkään arvoinen. Miten musta tulikin sellainen.
Terveiset ja hyvää yötä Mary Elizabeth Winstead! Muistan ja joskus pohdiskelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa mun oma Xxxxx:ni. Saisin rakastaa sua ja olla onnellinen. 😘
Sait tällä aikaan lämpimän kuohahduksen läpi kehon. Voi hemmetin kaivattu, en oikeasti enää jaksa tätä.
Nää on kauniita viestejä. Ei mulle, mut teki mieli kommentoida. -sivu-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kuuluu hyvää, toivottavasti E:lle kuuluu kans. Mukava päivä vaikka vettä satoi pariin otteeseen.
Em täällä on vähän sekasin
Mikä hätänä? T. Sivu
Yritän toipua pitkäaikaisista harhoistani ja ottaa selvää mikä on oikeasti totta
Vierailija kirjoitti:
Onko ujoutesi aito este eli onko kaikki kiinni siitä?
En voi sille mitään, olen ujo. Aina ollut. Ja se rajoittaa tosi paljon. Tajuaisitpa mies tämän ja ottaisit ohjat käsiin! Parisuhteessa en ole lainkaan ujo, vaan täysin päinvastoin
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin lukon.
Näin sinun muhinoivan, jotain toista.
Varmaan unissasi vuonna 2019.
Ei ollut minulta. Olen viime aikoina kyllä nähnyt unissa ihan itseni muhinoijan paikalla, onneksi.
En osannut ilmaista tunteitani. En uskaltanut koskea sinuun. En ehtinyt saada riittävän turvallista oloa, että olisin kyennyt tekemään mitä halusi. Aikaa ei ollut riittävästi. Yksi yö ei ollut tarpeeksi.
Voisit huomenna näyttää edes pikkusen, että tykkäät?
Äideistä puheenollen. Terveiset sille äidille joka joskus oli. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, olen ujo. Aina ollut. Ja se rajoittaa tosi paljon. Tajuaisitpa mies tämän ja ottaisit ohjat käsiin! Parisuhteessa en ole lainkaan ujo, vaan täysin päinvastoin
Mä oon kanssa ujo, tai enempikin epävarma itsestäni. Ehkä se on sama asia, en tiedä. Ehkä kaivattukin sen tietää. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko tavata?
Why not
Hymyilit ihanasti mulle. 😁 Sulla on hieno auto
Punaista omenaa rouskutan ja muistelen vuotta 2022. Taisi sydänkin jäädä sinne, aivojen ohella.
Kalamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se ujous ilmenee ihmissuhteissa?
Tosi semmonen ujo on
Jeesus ei tullut perustamaan uskontoa tai instituutioita, joilla kahlitaan ihmisiä, vaan näyttämään tien Jumalan luo. Kaiken maailman oppiriidat ja kiistelyt vaikka naispappeudesta ei palvele ketään. Sen sijaan tälläkin hetkellä jossain on naispappi, joka on murtuneen ihmisen tukena. Kuka siis toteuttaa parhaiten Jeesuksen käskyä lähimmäisen rakastamisesta,.
Terveisiä tulevalle työnantajalleni, kiitos kun palkkasit minut.
Paikkaa ei ole auringossa sinun vierelläsi. Yön yksinäisyydestä sinut löydän.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei tullut perustamaan uskontoa tai instituutioita, joilla kahlitaan ihmisiä, vaan näyttämään tien Jumalan luo. Kaiken maailman oppiriidat ja kiistelyt vaikka naispappeudesta ei palvele ketään. Sen sijaan tälläkin hetkellä jossain on naispappi, joka on murtuneen ihmisen tukena. Kuka siis toteuttaa parhaiten Jeesuksen käskyä lähimmäisen rakastamisesta,.
Ilman uskoa teot on turhia. Budha ei mennyt taivaaseen, ellei uskonut Jeesukseen.
Tähkä-Roope taas kotona ja tukka pystyssä. Terveiset😉