Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14206)
Vierailija kirjoitti:
En oo keksinyt mitään ideaa siihen, että miten satavarmasti nähtäis heti ens kuussa.
Pistä vaan viestiä, niin nähdään. XOX, minä
öltä
Taas olan himoinnut paljon peräsuoltasi, S, ehkä vielä joskus :P
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle 30km ja pitäjärajain paremmalle puolelle onnen auvolaan miulta mieheltä mitättömältä, kulkijalta kurjalta hökkelkylästä. Huomiseen.
Lupaan itselleni. Sinulle en vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo keksinyt mitään ideaa siihen, että miten satavarmasti nähtäis heti ens kuussa.
Pistä vaan viestiä, niin nähdään. XOX, minä
öltä
Hän ei vastaa viesteihin ja olen sitä paitsi joskus luvannut olla laittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin ärsyttävää.
Älä ole ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Peruskouluikäisille tytöille pitäisi takoa päähän, että ketään ei kiinnosta hittojakaan heidän uransa tai tutkintonsa, vaan se, että pystyvätkö he tuottamaan jälkeläisiä vai eivät. Muista: perhe, jonka luot on paljon tärkeämpi kuin perhe, josta tulet.
Heille tulisi opettaa konservatiivisia arvoja. Koti, uskonto ja isänmaa sekä maalaisjärki.
Vierailija kirjoitti:
Jäi sanomatta hyvää yötä, A. Oot spesiaali vaikka et sitä tiedäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et muista?
Rehellisyyden nimissä olen kohdannut satoja ihmisiä jälkeesi. Uudet tarinat vievät mukanaan, eikä minulla ole sinusta mitään muistoa. Ei pienintäkään. Mutta sinä olet yhä syy palata aina ketjuun. Enkä itsekään ymmärrä miksi.
Onko toisella muisto sinusta?
voi olla
Millainen?
Yks juttu. Voi olla kaksikin. En ole ihan varma annoinko kerran yhden toisenkin jutun hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin ärsyttävää.
Mikä
palstaharhani
Pitäisköhän sun sitten pitää palstataukoa välillä`?
Liberaalit vasemmistolaiset arvot korreloivat mt-ongelmien, ahdistuksen ja onnettomuuden tunteen kanssa. Onnellisimpia ovat ydinperheessä elävät konservatiivit. Tämä on tieteellinen fakta eikä mielipidekysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskouluikäisille tytöille pitäisi takoa päähän, että ketään ei kiinnosta hittojakaan heidän uransa tai tutkintonsa, vaan se, että pystyvätkö he tuottamaan jälkeläisiä vai eivät. Muista: perhe, jonka luot on paljon tärkeämpi kuin perhe, josta tulet.
Juu ei. Naisen elämän onnellisuus ei useinkaan tule synnytyskoneena olemisesta. Itse asiassa tutkimusten mukaan sinkkunaiset on onnellisimpia.
Mammat pitää kyllä huolen ettei lapsettomat naiset ole onnellisia. Haukkuu selän takana ja järjestää töissäkin kapuloita rattaisiin.
Hyvää yötä J mies.
Täällä myös yksi uupunut ja kaipaava.
Vierailija kirjoitti:
Haittaakohan sinua E-mies se, että olen lempinyt myös naisia?
Tänä vuonna? Ei haittaa. Kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä vaikka ens kuussa.
En ole estellyt asiaa. Tosin ei ole kysytty näkemään.
-epätäydellinen ukkeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et muista?
Rehellisyyden nimissä olen kohdannut satoja ihmisiä jälkeesi. Uudet tarinat vievät mukanaan, eikä minulla ole sinusta mitään muistoa. Ei pienintäkään. Mutta sinä olet yhä syy palata aina ketjuun. Enkä itsekään ymmärrä miksi.
Onko toisella muisto sinusta?
voi olla
Millainen?
Yks juttu. Voi olla kaksikin. En ole ihan varma annoinko kerran yhden toisenkin jutun hänelle.
Minkä?
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Millainen?