Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää tiedä edes ketä mä kaipaan. Kaipaan kaipausta. Kaipaan sinua ja minua. Häntä ja meitä. Kaipaan sitä että joskus olimme. Kaipaan unelmaa rakkaudesta. Kaipaan toivoa löytämisestä. En kaipaa enää tiettyä ihmistä. Kaipaan kaikkea sitä mitä joskus oli. Mitä me joskus olimme. Kaipaan tunnetta ja valoa. Melankoliaa ja synkkyyttä. Kaipaan vaan.
Milloin olitte te?
Me ei olla kyllä koskaan oltu mikään me.
Et sitten kertonut. Niin arvelinkin.
= Et halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää tiedä edes ketä mä kaipaan. Kaipaan kaipausta. Kaipaan sinua ja minua. Häntä ja meitä. Kaipaan sitä että joskus olimme. Kaipaan unelmaa rakkaudesta. Kaipaan toivoa löytämisestä. En kaipaa enää tiettyä ihmistä. Kaipaan kaikkea sitä mitä joskus oli. Mitä me joskus olimme. Kaipaan tunnetta ja valoa. Melankoliaa ja synkkyyttä. Kaipaan vaan.
Milloin olitte te?
Me ei olla kyllä koskaan oltu mikään me.
Ette edes sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Meistä tulisi, vaikka mitä, koska huumorintaju juntuu olevan aika samanlaista ja tietenkin sitä valtavaa magneettia unohtamatta. Oot melkein kaikkea 🤗 hyvää yötä 💚
Olen päätynyt samanlaiseen näkemykseen. Saataisiinpa yhteinen visio toimeenpantua käytänteeksikin. On ehkä perustettava työryhmä määrittelemään prosessi lähentymiseen. Lisäksi on perustettava pilottihanke koeponnistaaksemme hankkeen potentiaalin. Seuranta kvartaalitasolla ja lisäresursointi KPI-seurannan perusteella mieluiten etupainotteisen ketterästi.
Hyvää yötä, vaatteet yltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
There's always something different going wrong
The path I walk's in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me make things better?
Vieläkin osuvat sanat tässä kappaleessa joka teininä oli mun lemppari.
Wau ihan mielenkiintoinen biisi. Milloin oot ollut teini? Vuonna mitä?
Sinä se jaksat kupata tietoa muilta saat taas kiusata
Tänään taas olet erityisesti mielessä. Kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
20:19
Numerot kohdillaan. ;)
Sulle hyvää yötä. Rakastan sua niinkus tiiät. Lähden vielä iltakävelylle ihasteleen kuutamoo. Niissä hetkissä olisit mun suurin toive ihmettelyseuraksi. Nuku hyvin.💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulle todella rakas, ja toivoisin näkevän sun nimesi täällä, vaikka se onkin suhteellisen harvinainen, ja siksi epätodennäköinen.
Kauhea ikävä.
🧑 Harvinaisempia miesten nimiä
Arimo
Eljas
Jalmari
Kaino
Lempiö
Nestori
Ohto
Rauhaapo (vanha kansanperäinen)
Taisto
Vieno
👩 Harvinaisempia naisten nimiä
Aulikki
Helinä
Ilmi
Kyllikki
Lahja
Meeri
Orvokki
Rauha
Sylvi
Viena
Naiselle oli mutta ei listalla.
Pipsa?
Myönnä pois, että olen sun ajatuksissa taas. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ikinä sinulta. Kaikilta muilta kyllä tulee viestiä, masentavaa. Silti terveisiä sinne missä ikinä oletkin 💕
Keneltä odotat?
Häneltä.
Tiedät erittäin hyvin, miksi ei.
Kauniita unia valloittajalleni 💞
- lämmin vuori
Vierailija kirjoitti:
Myönnä pois, että olen sun ajatuksissa taas. E
Huomenna nähdään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistä tulisi, vaikka mitä, koska huumorintaju juntuu olevan aika samanlaista ja tietenkin sitä valtavaa magneettia unohtamatta. Oot melkein kaikkea 🤗 hyvää yötä 💚
Olen päätynyt samanlaiseen näkemykseen. Saataisiinpa yhteinen visio toimeenpantua käytänteeksikin. On ehkä perustettava työryhmä määrittelemään prosessi lähentymiseen. Lisäksi on perustettava pilottihanke koeponnistaaksemme hankkeen potentiaalin. Seuranta kvartaalitasolla ja lisäresursointi KPI-seurannan perusteella mieluiten etupainotteisen ketterästi.
Hyvää yötä, vaatteet yltä!
Tehdään seurantaraportti. Mä voin koota sen.
Lämmin hyvän yön halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Vierailija kirjoitti:
Kai olen jotenkin sairas, kun ihastun aina uuteen tyyppiin, joka selvästi ihastuu minuun. En halua heidän kanssaan mitään, mutta huomio tuntuu hyvältä. En myöskään pelaile, vaan esitän neutraalia. Käynyt jo 4.kerran. Ensin M, sitten E, sitten M, sitten S. Olen suurin pipipää maailmassa.
Huomio kaipuun kohteelta tuntuu niin hyvältä, että se riittää minulle. Pitäisi varmaan joskus kokeilla seurustelua, että tietäisi, mille se tuntuu.
Et ole minulle mahdollisuus vaan mahdottomuus.
Kaisa, en edes tunne sinua mutta silti ajatus sinusta on kiehtova. Traumatisoitumisen ja ihastumisen raja on ilmeisen häilyvä.