Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10405)
Ajelin ohitsesi kun pyöräilit. Takaapäin näytät siltä pyöränkin päällä, että housuissani tulee ahdasta saman tien. Olet kerrassaan hurmaava kaikin päin. Keksisinkin monta tapaa tutkia sua eri päin.
Eläköön Elämä Eläköön Eläkeromanssit ja pikkujoulut ja eläköön Sananvapaus Ja eläköön jäätelökioski Sinne mis motaril näkyy 3min hetken Viherlaakso täynnä Puita, kevyitä Mummopyöriä ja Hopea tiänristeys ja niinkuin ennenkin, höpölöpö kana taikka Dumle on kuin onkin Tarkistettu ja maksettu ja 24&7 tuntia aivoja Ratsattu.
Terveisiä sydän kaupunkiin
Jos tunnistaa itsensä Kari
Mut musiikki sixeen ja Autolla nopeaa ajjaa ohi .
T. pomppii läpi Metsien
Poistuu tietty tääki 🏴🥑🥑🥑
S-J-nimiselle miehelle. Koko ajan oot mun mielessä. Kunpa tää nyt onnistuis.
Vierailija kirjoitti:
Taas Sinä täytät ajatukseni 💕
Sinä myös minun. 💕😘
Vierailija kirjoitti:
Et sitten tykännytkään minusta, vaan siitä toisesta?
Tykkään monista, mutta en romanttisesti yhdestäkään miehestä. Enkä ole naisiin päin.
Sivusta
Kaipailen siis saksanpaimenkoiran omistavaa miestä 😌
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamani mies ei ole väkivaltainen. 🤍 olet paras. Miehelle.
Miun kaipaamani ei myöskään ole väkivaltainen, ei ilkeile, ei ahdistele, ei loukkaa sanoin eikä teoin. On myös miehekäs joka kantilta, sydämeni on hänen.💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa tää mulle! Niin haluaisin taas nähdä naapurin komeaa, ihanaa miestä.
Jos näen tämän tyypin uudestaan, pyydän koiraani tervehtimään häntä.
Pelkään koiria. /sivu
Laitat viestiä niin kuin lupasit tai olet laittamatta. En rupea roikkumaan väkisin.
Himo kuuluu rakkauteen. Jos ei tule himoa, ei se edes ole rakkautta. Pelkkä ystävä.
Näin sitten. Ei ole sulla mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitat viestiä niin kuin lupasit tai olet laittamatta. En rupea roikkumaan väkisin.
Täällä ne, joiden pitäisi laittaa viestiä, eivät halua tai rohkene laittaa, ja ne, jotka ovat jo laittaneet, jäävät kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin sitten. Ei ole sulla mitään sanottavaa.
Kellä? Mulla ois aina paljonkin sanottavaa eri asioista, kaikki ei vaan kestä päivänvaloa eri syistä.
Vierailija kirjoitti:
Himo kuuluu rakkauteen. Jos ei tule himoa, ei se edes ole rakkautta. Pelkkä ystävä.
Ainoa rakkaus jonka ketjun moraalisaarnaaja nielee, on sellainen, jossa läheisyys on kiikkustuolissa kädestä pitelemistä ja seksiä harrastettiin tasan kerran, kun jälkikasvua hankittiin. Sekin tehtiin pimeässä huoneessa peiton alla.
...mä kyl odotan ilolla, koska on ollut ikävä 🤔
Hienoa, tulit todistamaan rakkauttamme💖