Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10275)
Mietin sua, hapuilen tunnetta, en muista enää.
Vierailija kirjoitti:
Keikalle lähdössä. Oispa se, jos törmäisin kaivattuuni siellä. Tuskin sentään, kun ei musamaut kohtaa kuin muutaman bändin kohdalla.
Kenen keikka?
Vierailija kirjoitti:
Saatan olla sieni, jolle erehdyksessä kasvoi kansi jalkaa.
The Last of Us viba tulee tästä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa iltaa rakkaalle M(n). Tod iso ikävä 24/7. Haaveilen et olisit joko tossa vieressä kainalossa tai mun päällä makaamassa ja lepäämässä. Silittelisin hellästi ja hemmottelisin niin hyvin ku osaan. Oot parhain nainen ikinä koskaan, iskit tod kovaa heti ku tavattiin. Vain sinä. <3
Tää nyt jotenkin sykähdytti syvältä. Ollapa tosiaan siinä, sun vieressä tänä iltana. <3
Vierailija kirjoitti:
Minun suurin haaveeni, Sinä 💕
💕😘
Punapäät ei pääse Taivaaseen. Miksi törmäsin enkeliin? 😭
Vierailija kirjoitti:
Mietin sua, hapuilen tunnetta, en muista enää.
Sama tunne tai tunteettomuus. Kaikelle on aikaikkunansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keikalle lähdössä. Oispa se, jos törmäisin kaivattuuni siellä. Tuskin sentään, kun ei musamaut kohtaa kuin muutaman bändin kohdalla.
Kenen keikka?
Kuutamo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen keikka?
Kavereiden bändi + muita.
Oot parhain nainen ikinä koskaan, iskit tod kovaa heti ku tavattiin. Vain sinä. <3
Tämän olen saanut kuulla mutta olen jäänyt sinkuksi kun en ole pitänyt suhteita panostamisen arvoisina kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vanhempaa naista joka sai oloni nähdyksi. 😔 t. nuorempi nainen, joka ei löydä ikäisistään seuraa
Katsot väärään suuntaan perhaps? Tällä hetkellä katselet todennäköisesti sellaisia tatuoituja mullettityyppejä, joilta puuttuu syvyys ymmärtää sinun kauneinta sisintäsi. Jos haluat oikeasti sitoutua, katso perhekeskeisempää kypsempää miestä. Se on mitä todella tarvitset. Sellaista, joka rakastaa sinua täydellisesti tuollaisena kuin olet. Eikä sellaisia, jotka seuraavat penishimoaan ja dumppaavat sinut kerta kerran jälkeen. T. Vanhempi nainen
Miehet saavat viihdyttää minua joko huumorilla tai panemalla, tai molemmilla. Mikään suhde ei sovi, sitä on yritetty. Kun se ei vaan sovi mulle.
Tämä tai sitä seuraava ei muuten ollut minulta. t. nuori nainen.
Laittakaa "sivusta" kun vastailette.
Näin unta että olin Eino Grönin kanssa golfaamassa Floridassa ja viimeisellä reiällä sä tulit jostain ja heitit mun pallon lampeen, sellainen sä olet kaivattuni, mun ikioma uni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti on toi Korkeasaaren K-18 -mainos, menoa aikuisempaan makuun. Saako siellä apinat kyytiä vai mitä?
Samaa ihmetellyt, et mitähän siellä harrastetaan.
Alkoholin tarjoilua. Oikeasti noin vaikea keksiä? Eri
Vierailija kirjoitti:
Näin unta että olin Eino Grönin kanssa golfaamassa Floridassa ja viimeisellä reiällä sä tulit jostain ja heitit mun pallon lampeen, sellainen sä olet kaivattuni, mun ikioma uni.
Just
Vierailija kirjoitti:
Hellä hyvän yön halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Saanko kysyä minkä ikäinen tämä ihana nainen on suunnilleen? En koe olevani itse mikään ihana, mutta jostain syystä mulla on muutama ihana mies naapurustossa. Asun ihanien ritarien keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Rauhaisia unia
Hikirauhaiset unet odottavat.
Kaikki nyt luulee, että se on JUST SULTA
Seuraavan kerran kun *kaikki* näkee sut niin eivät muuta mietikään kuin sitä mielestäsi cringeä palstaviestiä