Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (13270)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia M. Uneksisinpa sinusta. Nähtäispä huomenna. Uskaltaisitpa rakastaa mua.
Sun täytyisi vähän antaa aihetta rakastamiseen.
- M -
Mä jotenkin mietin, et jos tällaisena ei riitä, niin ei voi sitten mitään. Tuntuu oudolle, jos täytyy erikseen tehdä jotain, että olisi rakkauden arvoinen. /täysin sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas pääsee vähemmällä, tyhmä uskoo aina uudelleen mahdottomaan.
Olet täällä joten olet yksi meistä uskovaisista.
Ei kaikki täällä usko mihinkään. En itsekään usko, mahdollisiin tai mahdottomiin, kunhan haikailen ihastuksiani. Eri
Mitähän sinulle kuuluu ja onko kaikki hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni tietää, että tykkään.
Olet siis kertonut irl?
Kyllä.
Ja vielä niin, ettei asiasta voi erehtyä.
Surullinen, niin suuri määrä rakkautta meni hukkaan.
Tuhmat viestit ei minulta
eikä muukaan ohistelu häiriköinti
👋
öitä ulpukat
Pääsisinpä joskus sinun kainaloon. Se olisi suuri onni ja ilo, kun kaipaus vihdoin loppuisi. Tai sit tulisi entistä suurempi jano.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä joskus sinun kainaloon. Se olisi suuri onni ja ilo, kun kaipaus vihdoin loppuisi. Tai sit tulisi entistä suurempi jano.
Se ei olisi kaipausta sitten enää vaan janoa, jonka voi tyynnyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia M. Uneksisinpa sinusta. Nähtäispä huomenna. Uskaltaisitpa rakastaa mua.
Sun täytyisi vähän antaa aihetta rakastamiseen.
- M -
Mä jotenkin mietin, et jos tällaisena ei riitä, niin ei voi sitten mitään. Tuntuu oudolle, jos täytyy erikseen tehdä jotain, että olisi rakkauden arvoinen. /täysin sivusta
No, miten olisi vaikka se että tervehtii ja hymyilee. Kysyy kuulumisia ja silleen. Ehkä sinä tykkäät tykkäät jostain mykästä puujumalasta. Minä en.
- M -
Vierailija kirjoitti:
Tehtävä. Kirjoita tänne raastavien, kaunein, nokkelin kaipausruno tämän viikon aikana. Oma tai jonkun muun kynäilemä.
Kirjoitin, mutta en laittanut sitä tänne, vain alun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis kertonut irl?
Kyllä.
Niin minäkin, samalla tuloksella:(
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun menin lukee vanhoja viestejä ja muistin, et sä olet ihminen joka ei ihmettele kun hieron naamaani ihaniin asioihin
Kuten sinuun
haluaisin hieroa naamaani sinuun
Pidätkö naamasi kii. Mölyn mahassa.
Mun kainalo on sua varten. Ollut jo 9 vuotta. Kuulostaa säälittävältä, mutta totta.
Luulen että se silti auttaa, toivottavasti auttaa. Ihan kaikenlaiseen stressiin tarkoitettu reikihoidoksi. Haleja!
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sinulle kuuluu ja onko kaikki hyvin?
Olosuhteet huomioon ottaen hyvää, ikävä sinua - ehkäpä kohtaamme viimeinkin jo tämän syksyn kuluessa, toivottavasti ennen joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis kertonut irl?
Kyllä.
Niin minäkin, samalla tuloksella:(
Yleensä niillä kaikilla on joku muu, vaikka sitten olisivat eronneet, niin roikkuvat siinä vanhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni vain kaipaa kaivattuaan ja odottaa tekemättä mitään ja yrittämättä kontaktia...
Sen miehen pitää tippua taivaalta mun eteen, jonka kanssa haluan elämäni jakaa.
Lupaan ottaa kopin.
Kyllä.