Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (40090)
Silti Sinua aina 💕( enemmän kuin ketään koskaan.)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todellakin pokkaa muuttaa ja ajatella et kaivatun pitää muuttaa perässä naapuriin. Tulehan jo, älä vastustele kohtaloa.
Vai oisko kumminkin tyhmyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäisin, jos miehellä on rintakarvoja. Yleensäkin ne karvojen ajelut on jokaisen oma juttu, mut jos esim. haluis suihinottoa, niin olis miellyttävää, jos hiukan trimmais. Muuten saa olla tai olla olematta.
Rintakarvat miehellä olis ihanat ja selkäkarvoissakaan ei mitään vikaa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on kiinnostunut musta vielä senkin jälkeen kun on käsitellyt mun hampaita tai ostoksia, se on sitten tosirakkautta.
Ihastutko usein hammaslääkäriisi?
Terveisiä, tänään minä kaivaudun ahdingostani ulos ja olen reipas. Sinäkin näytät olevan reippaana. Toivottavasti törmäillään pian 😘
Vierailija kirjoitti:
Pasille iltapäivään terveiset 😘
Haluan rakastella sinut Emilia nirvanaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti halut kun näin naisen peppukarvat. Ei ollut sitten viitsinyt sheivata karvoja pois, tosi epäesteettisen näköistä varsinkin kun olivat varsin pitkiä ja epäilyttävän ruskeitakin, doggy asennossa nuo näkee pakostakin
Otti varmaan tosi koville, kun vingut samaa tuolla sekdipuolella. Älä välitä impotenssi on aika yleistä nykyään. Liekö syynä muovinpehmentimet vai some. Mene ja tiedä...
MIEHEN VIKA JOS EI SEISO
NAINEN SAA OLLA VAIKKA MILLAINEN LÄSKI JA KARVAINEN RUTTUMURSU
Miten tämä liittyy taas ketjun otsikkoon
Vierailija kirjoitti:
Voisin tapittaa sut.
Olenko seinäseiväs? Voit samalla etsiä neulaa seinäsuovasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todellakin pokkaa muuttaa ja ajatella et kaivatun pitää muuttaa perässä naapuriin. Tulehan jo, älä vastustele kohtaloa.
Vai oisko kumminkin tyhmyyttä?
Voi hyvinkin olla.🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti halut kun näin naisen peppukarvat. Ei ollut sitten viitsinyt sheivata karvoja pois, tosi epäesteettisen näköistä varsinkin kun olivat varsin pitkiä ja epäilyttävän ruskeitakin, doggy asennossa nuo näkee pakostakin
Otti varmaan tosi koville, kun vingut samaa tuolla sekdipuolella. Älä välitä impotenssi on aika yleistä nykyään. Liekö syynä muovinpehmentimet vai some. Mene ja tiedä...
MIEHEN VIKA JOS EI SEISO
NAINEN SAA OLLA VAIKKA MILLAINEN LÄSKI JA KARVAINEN RUTTUMURSU
Miten tämä liittyy taas ketjun otsikkoon
1970-luvulla ja 1980-luvulla oli mielenkiintoista seksuaalielämä, alastomuus, rakkaus.
Koskaan ei tiennyt, millainen henkilö vaatteiden alta esiin tulee. Luonnollisesti ja ihanasti. Pillu kostuu jo nyt. Kaikki oltiin erilaisia. Kiihottavaa. Ennen kaikkea seksuaalisesti jännittävää. Ihanaa.
Oi sitä aikaa. On aikaa eletty.
N60+++
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin tapittaa sut.
Sitä ketjussa teenkin.
Vierailija kirjoitti:
Meikä on ihastunut 2 kertaa h.lääkäriin, kummankaan en tienny olevan h.lääkäri. Ei oo kyl mikään tavote ollu.😅
Minä lääkäriin. Tai hän ensin muhun. Ollaan naimisssa, vaikkakin etänä. Ammatilla ei niin väliä, mutta sydämellä, ja etenkin sillä, miten kohtelee muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin tapittaa sut.
Sitä ketjussa teenkin.
Mulle käy tapittaminen sekä akkusatiivissa että partitiivissa.
Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasille iltapäivään terveiset 😘
Haluan rakastella sinut Emilia nirvanaan
Ei ole nyt Emilialta tämä. Mut kiva mäihä Emilialla 👍
Se mitä kaikkea sanoit, pyörii ajatuksissa, en tiedä miten pystyn pysymään viilipyttynä seuraavan kerran siellä, kuin mitään ei olis tapahtunut
Miksi ihmeessä ajattelit, ettei hän tiedä?