Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (38999)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on aika monta vuotta kulunut.
No niimpä on ja tulee vielä kulumaan.
Niin että eläkkeellä sitten kahville..
No mikset ota ja edistä
Mä en edistä koska mies on naimisissa enkä halua olla halpa pettäjä. Naimisissaolo on suht vahva viesti muille että vierelle on jo valittu se, jonka kanssa haluaa olla, johon on tahtonut vahvasti sitoutua ja joka on rakas ja romanttisesti tärkein. Mä en sinkkuna siihen mene enää anelemaan eikö jo voisi vaihtaa muhun kun en aiemminkaan kelvannut mihinkään oikeaan. -Yhä sivusta.
Rakkaus ei katso sitä onko joku tilanne typerä tai ei. Rakkaus koskee ihmistä, ei sitä mikä milloinkin on kunkin elämäntilanne.
Jasså. Turha varmaan yrittääkään selittää! Voihan sitä tunteidensa kanssa mennä kuin lastu lainehilla, ottamatta vastuuta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman viikon päästä selviää ainakin yksi asia meidän väliltä. Minua jännittää jo nyt.
Odotat kokousta vesi kielellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia luen tätä shaissea päivästä toiseen?
Suloinen valhe on mieluisampi kuin katkera totuus.
Ja tuttu helvetti tuntuu olevan 70% ajasta parempi kuin mahdollisuus parempaan, tuntematon paratiisi joka voi osoittautua juuri siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkut erikoiskulliselle Artolle.👋
Joku kirjoitti täällä joskus vuosia sitten että oli nähnyt kaivattunsa qullin unissaan, mutta jostain syystä qulli oli ollut legopalikka. Vai menikö se näin?
Tuo tapahtui ehkä 6-7 vuotta sitten. Onkohan kyseinen nainen edelleen täällä?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, kukahan on sinun lempi filosofisi?
Minä itte tietty
Vierailija kirjoitti:
Täysin turhaa, juu. Ajantuhlausta.
Varmasti keskustelitte kasvotusten asiat selviksi, kun palstalla julistat paatostasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on aika monta vuotta kulunut.
No niimpä on ja tulee vielä kulumaan.
Niin että eläkkeellä sitten kahville..
No mikset ota ja edistä
Mä en edistä koska mies on naimisissa enkä halua olla halpa pettäjä. Naimisissaolo on suht vahva viesti muille että vierelle on jo valittu se, jonka kanssa haluaa olla, johon on tahtonut vahvasti sitoutua ja joka on rakas ja romanttisesti tärkein. Mä en sinkkuna siihen mene enää anelemaan eikö jo voisi vaihtaa muhun kun en aiemminkaan kelvannut mihin
Jasså. Turha varmaan yrittääkään selittää! Voihan sitä tunteidensa kanssa mennä kuin lastu lainehilla, ottamatta vastuuta itsestään.
Hah :D. Kun et sinäkään yhäkään tiedä ihmisten tilanteita etkä parin lauseen perusteella voi sanoa niistä mitään kovinkaan pätevää. Sama kuin näkisit ihmisen kerran ikkunassa vilaukselta vähissä pukeissa ja toteasit että ai tuo outo se vaan hengaa aina pikkuhoususillaan (totta kyllä mun tapauksessa silloin kun on tarpeeksi lämpönen, nykyisen kämpän laminaattilattia hohkaa kylmää niin ei).
Et sä niitä rakkauden tunteita sammuta vaikka kuinka pyrkisit elämään muuten täyttä elämää ja vaikka yrittäisit vaikka treffailla muita. Vastuuta voi elämästään ottaa vaikka miten, mutta aitoihin rakkauden tunteisiin sillä ei ole tuon taivaallistakaan vaikutusta. Arvaas, en ole esimerkiksi alkanut treffailla ketään, koska nimenomaan kannan itsestäni ja omista tunnetiloistani vastuun. Ei ole jonkun uuden tehtävä yrittää tilkitä (ja epäonnistua siinä) särkynyttä sydäntä eikä myöskään ole ketään kohtaan reilua leikkiä uuden treffailulle avointa, valmista ja emotionaalisesti uudelle saatavillaolevaa ihmistä jos ei sitä ole. Ei ole terveellistä esittää muuta kuin on. Olen siis yksin ja nuolen haavojani. Varsin hitaanlaisesti. Hidas hämäläinen, änkyrä ja tunteiltani jääräpäinen kun muutenkin olen.
No oikeasti, kaikki mitä ihmiskunta tekee on turhaa, koska mikään niistä ei ole pysyvää, kaikki tuhoutuu ja katoaa lopulta. Järjetöntä ponnistelua ei minkään vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti keskustelitte kasvotusten asiat selviksi, kun palstalla julistat paatostasi
Käsittääkseni siihen ei haluttu ryhtyä. Kaikki oli vedätystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääksesi? Haluttu? Ryhtyä? Eli et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti täällä joskus vuosia sitten että oli nähnyt kaivattunsa qullin unissaan, mutta jostain syystä qulli oli ollut legopalikka. Vai menikö se näin?
Kiitos päivän nauruista xDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääksesi? Haluttu? Ryhtyä? Eli et.
Pelkkiä valheita kaikki, sumutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, kukahan on sinun lempi filosofisi?
Alan Watts.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan minä. Mä olen joskus selittänyt täällä jotain kulliunta, mutta en muista enää mitä sille siinä tapahtui. Ei se legopalikka ainakaan ollut. Muistan vaan sen unen tapahtumat pääpiirteittäin ja visuaalisen ympäristön, en sen tarkemmin.  
Enkä kyllä muista sitäkään kauan tuosta on, ei noin kauaa kuitenkaan. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas, kauanko te oikein olette täällä olleet!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minihameet on parhaita!
Niin on, varsinkin 100kg karvaisen miehen päällä!
Tykkätsä🤠
Plus, saatan arvata ettei sullakaan ole antaa sitä taikanappia, josta painamalla rakkauden tunteen saa pois tai päälle. Jos luulee että sen saa niin vain tai edes kovasti yrittämälläkään pois tai päälle oman tahtonsa mukaan niin uutisia: et ole koskaan tavannut tai tuntenut rakkautta. En myöskään luonnehtisi rakkautta ollenkaan turhaksi jutuksi. Siihen jos johonkin kannattaa elämää tuhlata. Kahmalokaupalla. Tietty mieluummin niin että saa myös elää sen yhdessä eikä näin onnettomasti kuten minä.