Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (36981)

Vierailija
34961/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ryhtyy selibaattiin, se on ylevää. Se on uhraus. Selibaatissa olevaa miestä on kunnioitettava, koska miehinen kieltäytyminen on vaikeaa ja vaativaa. Selibaatti on miehelle itsehillinnän äärimmäinen keino. Mies puhdistautuu ja tulee paremmaksi mieheksi; hän ajattelee filosofisemmin, ei vain elimellään. Mies suorastaan valaistuu selibaatin ansiosta.

Vierailija
34962/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ahdistavaa, olen hermoraunio stalkkerin ja kiusaajien vuoksi. Onneksi elämäni on *elvetin tylsää. Ilmeisesti ihastumiseni harmittaa ja jaksaa kiinnostaa. Ei ole luottamusta, enkä ikinä anna anteeksi. Välttelen parhaani mukaan. Toivottavasti saatte joskus samalla mitalla takaisin.

Esiinnyt taas toisena?

Miten joku voi ahdistua ja olla hermoraunio, jos joku anonyymi trollaa ? Eihän se trolli todellisuudessa TIEDÄ mistään mitään. Stalkkerointi ja kiusaaminen edellyttää että henkilö OIKEASTI tietää identiteettisi ja näin ollen häiriköi sua. Anonyymillä palstalla tämmöinen on täysi mahdottomuus. Veikkaan että sun mielikuvitukksella on osuutta asiaan ? Ihan sivusta mietin. Perustelisitko väittämää

Eukko piti feikkiprofiilia ja otti sen kautta yhteyttä naisen poikaystäviin, joista toinen löi hampaan suusta ja salakuvasi seksiä, toinen huoritteli ja retuutti, veitsellä sohi kaulaa kännissä. 

Nyt eukko kiusaa ja kiristää tällä sopimuksesta salakuvatulla seksillä toista naista. Heti ilkkui täällä ja muualla, kun sai sen käsiinsä. 

Häiriintynyt nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34963/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ollut Instassa

tai tehnyt 'myyntiä kehollani'.

OF-tiliä ei ole eikä tule.

Joku trollaa nyt huolella.

Vielä varmuuden vuoksi:

14:39 langassa 0 viestiä minulta.

Mukavaa päivää kaikille. 👋💫

Vierailija
34964/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaus ei ole minua varten, vain rakkaus.

Näin olen ymmärtänyt.

Siis en tykkää kaipauksesta, ei siinä ole mitään hyvää.

Ymmärsin, mutta ymmärsin myös toisella tapaa, koska onhan sinulla rakkaus.

Onko? Missä?

Vierailija
34965/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhellä maksaa, mutta toisen tavara ei kelepaa, vaikka iliman eestä sais. Surkea on markkina-arvo. 🤣

Kaikesta sitä maksetaankin. 

Toisen menekistä sinä et tiedä yhtään mitään. Mutta niiden instakuvien perusteella se heitettäisiin joka Hiltonista ulos, kadulla saisi myydä pyrstöään.

Haiskahtaa siltä että joku on kateellinen toiselle sen pyrstöstä. Sivusta

Vierailija
34966/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun oon niin epävarma. Taas sellainen olo, et tää on vaan yksipuolista ja satutan itseni, jos toivon vieläkin enemmän. Mä toivoisin koko maailmaa, mut tuntuu siltä, että vähintä, mitä haluan toivoa on ystävyys. Mä hajoisin pieniksi palasiksi, jos menetän hänet uudestaan.

Vierailija
34967/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aina outoa että syytetään valehtelijaksi jollei ole valehdellut 🤔.

Ei varmaan koske sitten sinua. Varmaan valehtelija itse tunnistaa, jos on valehdellut.

Sivu

Voi se koskeakin, koska epäilen että ihastukseni pitää minua valehtelijana. Jota en kuitenkaan ole. Hän vetää mutkat suoraksi mutta ei halua kuulla totuutta. Tai hän on tehnyt omat johtopäätökset joita en pysty muuttamaan. Se on surullista ja vähän erikoistakin.

Kyse on varmaankin itsesuojelusta. 

Vierailija
34968/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ahdistavaa, olen hermoraunio stalkkerin ja kiusaajien vuoksi. Onneksi elämäni on *elvetin tylsää. Ilmeisesti ihastumiseni harmittaa ja jaksaa kiinnostaa. Ei ole luottamusta, enkä ikinä anna anteeksi. Välttelen parhaani mukaan. Toivottavasti saatte joskus samalla mitalla takaisin.

Esiinnyt taas toisena?

Miten joku voi ahdistua ja olla hermoraunio, jos joku anonyymi trollaa ? Eihän se trolli todellisuudessa TIEDÄ mistään mitään. Stalkkerointi ja kiusaaminen edellyttää että henkilö OIKEASTI tietää identiteettisi ja näin ollen häiriköi sua. Anonyymillä palstalla tämmöinen on täysi mahdottomuus. Veikkaan että sun mielikuvitukksella on osuutta asiaan

Okei. Onpas settiä. Pahoittelut.

Vierailija
34969/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhellä maksaa, mutta toisen tavara ei kelepaa, vaikka iliman eestä sais. Surkea on markkina-arvo. 🤣

Kaikesta sitä maksetaankin. 

Toisen menekistä sinä et tiedä yhtään mitään. Mutta niiden instakuvien perusteella se heitettäisiin joka Hiltonista ulos, kadulla saisi myydä pyrstöään.

Haiskahtaa siltä että joku on kateellinen toiselle sen pyrstöstä. Sivusta

Makukysymys. Yleensä vähän klassisempaa tyyliä suosivat puumat metsästävät viiden tähden hotelleissa.

Vierailija
34970/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi enää kaivata. 

En minäkään. Mutta ei minusta ole kaveriksi varatulle naiselle.

Vierailija
34971/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei täälläkään tänään hyvin mene.

Vierailija
34972/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän käytän takaliston sijasta sanaa berberi

Työpaikkaihastuksellani tuo osa kehosta on niin täydellisyyttä hipova, että ei ole edes kelvollisia sanoja kuvailemaan sen täydellisyyttä. Niinpä viittaankin siihen jatkossa 'sillä, mistä ei voi puhua'. 

Toivottavasti saan vielä mahdollisuuden sen fyysisesti kokea. Toki pelkkä näkeminekin saa aikaan taivaallisia tuntemuksia ja ilon mielen päälle päiväkausiksi. 

Terkut tummansinisille farkuille ja niiden kantajalle.

😀😊

Vierailija
34973/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun oon niin epävarma. Taas sellainen olo, et tää on vaan yksipuolista ja satutan itseni, jos toivon vieläkin enemmän. Mä toivoisin koko maailmaa, mut tuntuu siltä, että vähintä, mitä haluan toivoa on ystävyys. Mä hajoisin pieniksi palasiksi, jos menetän hänet uudestaan.

Et menetä. Nyt et päästä karkuun.

Vierailija
34974/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan koske sitten sinua. Varmaan valehtelija itse tunnistaa, jos on valehdellut.

Sivu

Voi se koskeakin, koska epäilen että ihastukseni pitää minua valehtelijana. Jota en kuitenkaan ole. Hän vetää mutkat suoraksi mutta ei halua kuulla totuutta. Tai hän on tehnyt omat johtopäätökset joita en pysty muuttamaan. Se on surullista ja vähän erikoistakin.

Mikä se totuus on? Miten hommat menivät?

Ei kai sillä ole väliä kun ei sitä totuutta uskota kuitenkaan. 

Totta kai on. Totta (kai)?

Vierailija
34975/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ihme ollut, jos tästä jotakin olisi tullut kaiken jälkeen. Kovasti toivoin ja näköjään toivon vieläkin. Mutta miksi?

Vierailija
34976/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se ihme ollut, jos tästä jotakin olisi tullut kaiken jälkeen. Kovasti toivoin ja näköjään toivon vieläkin. Mutta miksi?

Miksi olet noin pessimisti?

Vierailija
34977/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies ryhtyy selibaattiin, se on ylevää. Se on uhraus. Selibaatissa olevaa miestä on kunnioitettava, koska miehinen kieltäytyminen on vaikeaa ja vaativaa. Selibaatti on miehelle itsehillinnän äärimmäinen keino. Mies puhdistautuu ja tulee paremmaksi mieheksi; hän ajattelee filosofisemmin, ei vain elimellään. Mies suorastaan valaistuu selibaatin ansiosta.

Tästä ei ole ollenkaan luettavissa turhautuneisuutta. Selibaattisi tuskin on vapaaehtoinen?

Vierailija
34978/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet pakkoselibaatissa.

Vierailija
34979/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivu

Mikä se totuus on? Miten hommat menivät?

Ei kai sillä ole väliä kun ei sitä totuutta uskota kuitenkaan. 

Totta kai on. Totta (kai)?

Onko edes 🥹? 

Vierailija
34980/36981 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouvan kuvia löytyy WA:saa ja albumissa 😍📸

😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi