Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37680)
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se ihme ollut, jos tästä jotakin olisi tullut kaiken jälkeen. Kovasti toivoin ja näköjään toivon vieläkin. Mutta miksi?
Toivoisin minäkin, mutten usko, että mistään tulee mitään, jos ei sitä toista naista ei saada lopettamaan tihutöitään.
Mistä se toista syytti ja millä perusteli tekonsa, kun osa asioista tapahtui yli 10 vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aina outoa että syytetään valehtelijaksi jollei ole valehdellut 🤔.
Ei varmaan koske sitten sinua. Varmaan valehtelija itse tunnistaa, jos on valehdellut.
Sivu
Hän ei hylännyt vaimoaan, vaan tarvitsi tätä pelastaakseen hänet, ja siksi hänen oli valehdeltava tälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se ihme ollut, jos tästä jotakin olisi tullut kaiken jälkeen. Kovasti toivoin ja näköjään toivon vieläkin. Mutta miksi?
Miksi olet noin pessimisti?
Mieluummin kysyisin, mikä tai mitkä seikat tukevat sitä, että kannattaa toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun oon niin epävarma. Taas sellainen olo, et tää on vaan yksipuolista ja satutan itseni, jos toivon vieläkin enemmän. Mä toivoisin koko maailmaa, mut tuntuu siltä, että vähintä, mitä haluan toivoa on ystävyys. Mä hajoisin pieniksi palasiksi, jos menetän hänet uudestaan.
Et menetä. Nyt et päästä karkuun.
Ei toista voi väkisin pidellä, vaikka miten haluais. Ja en mä häntä kiinni saisi, jos hän juoksisi karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan koske sitten sinua. Varmaan valehtelija itse tunnistaa, jos on valehdellut.
Sivu
Voi se koskeakin, koska epäilen että ihastukseni pitää minua valehtelijana. Jota en kuitenkaan ole. Hän vetää mutkat suoraksi mutta ei halua kuulla totuutta. Tai hän on tehnyt omat johtopäätökset joita en pysty muuttamaan. Se on surullista ja vähän erikoistakin.
Mikä se totuus on? Miten hommat menivät?
Ei kai sillä ole väliä kun ei sitä totuutta uskota kuitenkaan.
Eli? Totuudella on aina merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu
Hän ei hylännyt vaimoaan, vaan tarvitsi tätä pelastaakseen hänet, ja siksi hänen oli valehdeltava tälle.
Nyt en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin minäkin, mutten usko, että mistään tulee mitään, jos ei sitä toista naista ei saada lopettamaan tihutöitään.
Mistä se toista syytti ja millä perusteli tekonsa, kun osa asioista tapahtui yli 10 vuotta sitten?
Et liity tähän mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen vaimolleni siitä, että hän on ollut kotiäiti niin monta vuotta, minkä ansiosta olen voinut edetä urallani. Puolet pankkitililläni olevista rahoista on hänen ansiottaan. Jos hän jättää minut, annan hänelle mitä hän ansaitsee. Ellemme eroa, en aio etsiä ketään muuta naista korvaamaan häntä.
M1978
Jotkut miehet eivät halua erota vain, koska he pelkäävät omaisuuden jakamista.
Vaimo, pidäthän edelleen puolikkaasi rahoista miehesi pankkitilillä. Kiitollisuuden osoituksena hän tyydyttää sut sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus ei ole minua varten, vain rakkaus.
Näin olen ymmärtänyt.
Siis en tykkää kaipauksesta, ei siinä ole mitään hyvää.
Ymmärsin, mutta ymmärsin myös toisella tapaa, koska onhan sinulla rakkaus.
Onko? Missä?
Hänellä kaiketi kun naimisissa on.
Mä oon naimisissa vaan unelmieni kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mies ryhtyy selibaattiin, se on ylevää. Se on uhraus. Selibaatissa olevaa miestä on kunnioitettava, koska miehinen kieltäytyminen on vaikeaa ja vaativaa. Selibaatti on miehelle itsehillinnän äärimmäinen keino. Mies puhdistautuu ja tulee paremmaksi mieheksi; hän ajattelee filosofisemmin, ei vain elimellään. Mies suorastaan valaistuu selibaatin ansiosta.
Tästä ei ole ollenkaan luettavissa turhautuneisuutta. Selibaattisi tuskin on vapaaehtoinen?
Kyllä se vain on. Se on haaste itselleni. 100 päivää selibaatissa.Eka kertaa 30 vuoteen. On pakko kokeilla.
Mikä siinä on et kahvista tulee välillä sellanen tokkurainen olo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu
Nyt en ymmärrä.
Kun ei ole toista naista, joka haluaisi astua vaimon paikalle, mies valitsee valehdella ja sanoa, ettei ole muuttanut mieltään, toivoen vaimon pysyvän hänen kanssaan. Hänen mielestään, kun jotkut asiat vielä jotenkuten toimivat, niin miksei niillä pärjäisi.
Hänen täytyi pitää ainakin yksi nainen; hän pelkäsi joutuvansa eronneeksi sinkuksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on et kahvista tulee välillä sellanen tokkurainen olo
Se kai siinä, kun pitää rampata kahvihuoneessa 16 kertaa päivässä törmätäkseen sattumalta kaivattuun.
Riittääkö 16 kertaa, pohdin.
Hitto mitä raivokohtauksia naapurin nainen saa. Pieniä lapsia 3-4 kpl. Jotka alkaa itkemään kun nainen räjähtää ihan totaalisesti huutamaan ja raivoamaan, "perkele jumalauta !!! Plaa plaa plaa" Kuuluu samalla tyminää ryminää ja paiskomista, lapset alkaa itkemään, ja nainen jatkaa huutoaan 😓 Huuto on todella agressiivisen kuuloista. Näitä tyyliin 2-4kpl per päivä. Isän ääni kuuluu rauhallisena, ja nainen vaan huutaa. Lasua vaikee tehdä kun hällä vaan kaks seinänaapuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu
Nyt en ymmärrä.
Kun ei ole toista naista, joka haluaisi astua vaimon paikalle, mies valitsee valehdella ja sanoa, ettei ole muuttanut mieltään, toivoen vaimon pysyvän hänen kanssaan. Hänen mielestään, kun jotkut asiat vielä jotenkuten toimivat, niin miksei niillä pärjäisi.
Hänen täytyi pitää ainakin yksi nainen; hän pelkäsi joutuvansa eronneeksi sinkuksi.
Jos tuo olisi totta, kaivattuni voisi tulla luokseni milloin tahansa, mutta ilman vaimoa.
Pelkään vaimoa, kauhea jyrä. Mikään ei sitä vakuuta hyväntahtoisuudestani, aina vääntää kaiken rumaksi. Ja uskottelee, että kyseessä on rakkaushuijaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mies ryhtyy selibaattiin, se on ylevää. Se on uhraus. Selibaatissa olevaa miestä on kunnioitettava, koska miehinen kieltäytyminen on vaikeaa ja vaativaa. Selibaatti on miehelle itsehillinnän äärimmäinen keino. Mies puhdistautuu ja tulee paremmaksi mieheksi; hän ajattelee filosofisemmin, ei vain elimellään. Mies suorastaan valaistuu selibaatin ansiosta.
Tästä ei ole ollenkaan luettavissa turhautuneisuutta. Selibaattisi tuskin on vapaaehtoinen?
Kyllä se vain on. Se on haaste itselleni. 100 päivää selibaatissa.Eka kertaa 30 vuoteen. On pakko kokeilla.
Ja miksi? Saako turvautua omaan apuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu
Nyt en ymmärrä.
Mikä säälittävä nyhvä mieheksi. Mikä siinä yksinolossa ja hetkellisessä parisuhteettomuudessa niin pelottaa? Mikä itsenäisyydestä tekee kamalaa? Ihmekään kun ei löydä parempaa parisuhdetta ja itselleen paremmin sopivaa naista kun ei ensin suostu päästämään vanhasta irti. Jos jotain haluaa saada pitää myös olla valmis tekemään ne uhraukset mitä vastaanottamiselle suotuisat olosuhteet vaativat. Eriltä
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö 16 kertaa, pohdin.
Mihin?
Hänellä kaiketi kun naimisissa on.