Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38864)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muna naisen suolistoon🤤
Miksi naisen? Äänialastako on kyse? =D
On siinä varmaan aika erilaiset näkymät ja tunnelmatkin vai?? Tuoksutkin on yleensä erilaiset naisilla ja miehillä.. siis ihossa ja feromonit yms
Edellenkin miehillä on siellä g-piste, joten voisitte hoitaa noi ryppyreikätouhut ihan poikien kesken. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nöyryytit minua,tapan sinut jonain päivänä
Kohta nähdään. Sivusta toki vain keskustelun kannalta. Muutoin edestä kyllä ja siinä katseen kohotessa voi käydä mielessä että olisi voinut olla hiljaakin. Ja sitten onkin. :P
Nokka soukeammalle, eikö meidän pitäis tehdä sovinto?
Hienosti se on tämä siistijä joka saa palautetta kun taas alkuperäinen saa väen vain innostumaan. Kertoo aika paljon missä mennään. :0
Missä mennään?
Ihmiset pitävät todennäköisenä ettei itselle ole mitään käymässä niin on jännä miettiä/seurata mihin suuntaan tämä selvä, orastava ongelma etenee kun taas sen oikaisun idea (tai sanotaan näön vuoksi vaikka asian ajatteluun kannustaminen) nähdään tylsänä touhuna tai rajoittavana jotenkin.
Lyhyesti; satunnainen julkea kammotus koetaan hiljaista mutta oikein kohdistuvaa oikaisua paremmaksi.
Vielä lyhyemmin; hanurissa mennään. Vaan eipä se ole mikään syy luovuttaa. =)
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tavata enää
Niinhän sinä ilmoitit jo ajat sitten. Löytyi terapeutti.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tavata enää
Ok. se on moro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muna naisen suolistoon🤤
Miksi naisen? Äänialastako on kyse? =D
On siinä varmaan aika erilaiset näkymät ja tunnelmatkin vai?? Tuoksutkin on yleensä erilaiset naisilla ja miehillä.. siis ihossa ja feromonit yms
Edellenkin miehillä on siellä g-piste, joten voisitte hoitaa noi ryppyreikätouhut ihan poikien kesken. sivusta
Eihän sua kukaan varmaan pakotakaan? Mutta jos joku nainen itse haluaa tuollaista tai se on hänelle ok, niin eihän se kuulu muille tai tarvitse kehoittaa poikien kesken hoitamaan xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nöyryytit minua,tapan sinut jonain päivänä
No nyt kuulostaa tutulta.
Kuulostaa sairaalta.
Netissä nää ei enää kauheasti heilauta, livenä vähän eri juttu.
Miljoona, miljoona, miljoona ryysyä. Eikä yhtään asiallista päällepantavaa. Saanko tulla eteesi alastonna?
Vierailija kirjoitti:
Kai se eilen tuli osoitettua, miten helppoa on sopia/järjestää kahdelleen tapaaminen ja hetki yhteistä aikaa. Eiköpä siis voitaisi useamminkin?
Kyllä.
Kohta tääkin ketju suljetaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Menetkö tahallasi edessäni sellaisiin asentoihin että näen sinun ihanan pyllysi? Siltä nimittäin välillä tuntuu. 😋😏
Tottakai 😘
Vierailija kirjoitti:
Miljoona, miljoona, miljoona ryysyä. Eikä yhtään asiallista päällepantavaa. Saanko tulla eteesi alastonna?
Ilman muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan joten saat alastomuusseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus finito.
Mä pelkään, et kaivattu sanoo näin vielä joskus. Tiedä, vaikka sinä oisit hän. Mun luotto tähän suhteeseen on heikoilla kantimilla.
Vierailija kirjoitti:
Kohta tääkin ketju suljetaan. :(
Opetelkaa käyttäytymään. Ei mitään järkeä tässä teidän kaikessa paskanjauhannassa ja kiusaamisessa muutenkaan. Eläkää välillä.
Öitä harmaapooloiselle siniharmaaneuleiselta.
Mistä syyttävät, kun haluavat tehdä pahaa?
Pyydän sinulta, jolla valta on. Voisitko päästää tästä kamalasta ketjusta ja aukaista oikean yhteyden?
Pusi pusi..