Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (34809)
En yhtään muista mitä kaivatullani oli eilen päällä. Hänen silmänsä häikäisi 🥰
Vierailija kirjoitti:
Kiimainen punapääteinihuora pääsi kunnon koeajoon. Pari äijää antoivat kiimapillulle kunnon kyydit. Teini halusi aina vaan lisää kyrpãã sisäänsä ja spermaa suuhunsa! 💪🏻
Olet saatanasta seuraava, hyväksikäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Kiimainen punapääteinihuora pääsi kunnon koeajoon. Pari äijää antoivat kiimapillulle kunnon kyydit. Teini halusi aina vaan lisää kyrpãã sisäänsä ja spermaa suuhunsa! 💪🏻
Toivon järkeä päähänne.
Hillityn kuoren alta
Purkautuu laavaa
Maa järisee
Badäääämmmm!!!
Tie uumeniin aukeni
Vierailija kirjoitti:
Pedari olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa katsella ei-naisellisesti pukeutuvia!
Sulla on vain hutsahtava maku. Et sinäkään kulje Tom of Finlandin näköisenä.
No eihän se nyt sentään mitään (vain) "hutsahtavia" asuja tarkoita, jos joku pukeutuu naisellisesti xD Haloo.
Mutta joo, en mäkään katsele miehiä jotka eivät ole tyylikkäitä. Ei mua haittaa miten muut pukeutuu, se on aivan sama mulle, mutta kiinnitän huomioni niihin jotka selvästi jossain määrin panostavat ulkonäköönsä ja ovat tyylikkäitä, hoikkia ja ryhdikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se nyt sentään mitään (vain) "hutsahtavia" asuja tarkoita, jos joku pukeutuu naisellisesti xD Haloo.
Mutta joo, en mäkään katsele miehiä jotka eivät ole tyylikkäitä. Ei mua haittaa miten muut pukeutuu, se on aivan sama mulle, mutta kiinnitän huomioni niihin jotka selvästi jossain määrin panostavat ulkonäköönsä ja ovat tyylikkäitä, hoikkia ja ryhdikkäitä.
Olet sivusta. Pukeudun itse kyllä naisellisesti omassa tyylilajissani, klassisen tyylikkäästi. Muotoja en peittele mutten myöskään näyttele. Aloittaja sen sijaan odottaa vähän toisenlaista "naisellisuutta".
Olen miettinyt miksi erään seurassa jännittää, ja tullut siihen lopputulokseen että hän ajattelee pahaa minusta ja muista. Sen vain intuitiolla aistin. Tuntuu pahalta tälleen epäillä toista, ei pitäisi... mutta 😰
Mitenköhän toimia?
Tahtoisin tutustua Anna De Villeen. Sopivasti meikattuna unelmieni kasvot. Myös hienot tatskat ja ihana kroppa.
Vaaleanpunainen on herkkä pastellisävy.
Tosin hyvin vähän käytössä oleva
värisävy minun garderobissani.
Olen edgy personality. En gootti, mutta
pinkissä tai kukkamekoissa en viihdy.
[Neonpinkki + neonlime; tällaisia
asukokonaisuuksia käytin muutaman kerran
vuonna 2024].
Ylipäätään huppari muualla kuin kotiasuna/
himareleenä/sportatessa ei ole minun
tyyliäni. Jonkun toisen päälle powder pink
sopii erinomaisesti. 🙂
//
MiEhelle hola bebe &
nipistys bebaan! 👋🥳😘 x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo luikero mies joka näitä tänne heittelee, ei etsi kumppania vaan kulissia. Hän ei kaipaa keskusteluja, vaan katalogia. Ja kun maailma ei tarjoa hänelle luonnollisesti seksiä, pitsiä ja korkoja, hän pettyy ei niinkään naisiin vaan siihen ettei hänen katseensa enää määrää. Hän on yksin, ja tulee olemaan yksin ei siksi että naiset pukeutuvat väärin, vaan siksi että hän ei ole koskaan oppinut rakastamaan mitään muuta kuin omaa narsistista mielikuvaansa itsestään ja luomaansa kuvaa naisista.
Footninja_Warishi kirjoitti:
Hillityn kuoren alta
Purkautuu laavaa
Maa järisee
Badäääämmmm!!!
Tie uumeniin aukeni
Huom! Tämä ei liity tuon seksityypin juttuihin. Kuvastaa sosiaalista jännitystä ja ujoutta laattatektoniikan avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita simmut kiinni
Karseeta on, jos pakko liikkua AINA käytännöllisesti
polkupyörällä.
🤮
Koskaan ei voinut pukeutua hienosti, laittaa hametta ja hiuksia, ehostaa ja tuntea itsensä NAISEKSI.
Yhtään kertaa, siis kertaakaan, ei juhlavammin liikuttu missään. Ei mitään. Kertaakaan. Ei yhtään kertaa.
Aina fillarilla ympäri ämpäri kaupunkia. Uimahalliin. Metsään. S.tnan samoja rytkyjä päällä. Käytännöllisesti.
Nyt voi taas. Teen mitä vaan. 💫
Tuhma tyttö
Vierailija kirjoitti:
Tämmöstä tää nyt sitten on. Kaipaan silti.
Kaikki järjestyy, aivan varmasti. :)
__
Minulta vain tuo 1 viesti.
Muissa ketjuissa en näy.
Kivaa päivää y'all. <()>
__
En ole unhoittanut sinua. Kuinka voisinkaan, kun et anna hetken rauhaa mielessäni. Muutoin saan valitettavasti olla sinulta yhtä rauhassa kuin Pluto Merkuriukselta. Joskus harvoin näkee, että tuolla se menee..