Kuinka paljon annette seurustelurahaa tyttöystävällenne?
Olen alkanut oleen yhden hoitsun kanssa ja nyt on tullut puheeksi, että virallistamme suhteemme seurusteluksi.
Nykyään taloidellisestri valkavaraisemman kuuluu antaa toiselle seurustelurahaa, jotta olisivat suhteessa tasaveroisia.
Millä tavalla teidän suhteessanne seurusteluraha määräytyy ja sisältyykö siihen vaikka bonuksia, jos tyttöystävä suoriutuu kiitettävästi?
Kommentit (10)
Ei ole mitään rahallista velvollisuutta eikä seurustelurahaa. Jokainen saa silti tietty antaa rahaa kelle tahtojaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku arabi?
Trolli se on, niinkuin melkein kaikki tällä palstalla.
Rikas tyttöystäväni kustantaa kyllä mielellään kaikkea, miehet kun ovat nykyään tällaisia köyhiä reppanoita.
Ei mitään seurustelurahaa. Jos asutaan yhdessä, asumiskulut puoliksi. Jos nussitaan, pillerit, kierukat, gynekologit yms. puoliksi, kalusteet ja kodinkoneet puoliksi, ruoka sen mukaan, mitä kumpikin syö. Kumpikin hoitaa omat vaatteensa, parturinsa/kampaajansa, paitsi, jos toinen edellyttää jotakin tiettyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään seurustelurahaa. Jos asutaan yhdessä, asumiskulut puoliksi. Jos nussitaan, pillerit, kierukat, gynekologit yms. puoliksi, kalusteet ja kodinkoneet puoliksi, ruoka sen mukaan, mitä kumpikin syö. Kumpikin hoitaa omat vaatteensa, parturinsa/kampaajansa, paitsi, jos toinen edellyttää jotakin tiettyä.
Miksi gynekologi puoliksi?
Siksi että molemmat käyttävät sitä
Minä laskin että yksityisleasing tulee halvemmaksi pidemmän pääll.
150€ kertamaksu ilman sitoutumispakkoa ja mallia voi vaihtaa tuoreempaan aina kun haluaa.
Ei ole pelkoa että jälleenmyyntiarvo romahtaa eikä siitä pääse eroon.
VMP. Mä olen sairaanhoitaja ja maksan ihan itse menoni. Jos mulle alkaisi seurustelukumppani puhua jostakin seurustelurahat mitä maksaisi mulle, niin käskisin painua helvettiin. En ole mikään huo*a.