Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (30559)
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Teidän syntymävuoden kahden viimeisen summa?
147
En tiedä mitä kirjoja te luette, mutta jos sielun maisema kiinnostaa niin kirjastosta kipin kapin lainaamaan "ruttopuiston rakastavaiset".
Et pety. Sopii vähän kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Luin kirjaa, jossa kertoja pohti, että onkohan hän saanut jo onnesta osansa. Jäin miettimään. On lapset, oli perhe.
Voihan sitä tulla uudestaankin eri muodoissa. Onnea on monenlaista. Minä koen kiitollisuutta suuresta perheestä ja läheisistä, hyvistä ystävyyssuhteista, ja sit joissain muissa asioissa olen jäänyt vähemmälle onnelle - ja varmasti saamassa siitäkin vielä osani, vaikka en saanutkaan sitä silloin kun olisin tarvinnut. :)
Vierailija kirjoitti:
G: kaivattusi eka kirjain, silmien väri sekä pituus.
Ja seuraavaks sotu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin kirjaa, jossa kertoja pohti, että onkohan hän saanut jo onnesta osansa. Jäin miettimään. On lapset, oli perhe.
Voihan sitä tulla uudestaankin eri muodoissa. Onnea on monenlaista. Minä koen kiitollisuutta suuresta perheestä ja läheisistä, hyvistä ystävyyssuhteista, ja sit joissain muissa asioissa olen jäänyt vähemmälle onnelle - ja varmasti saamassa siitäkin vielä osani, vaikka en saanutkaan sitä silloin kun olisin tarvinnut. :)
Sille lienee jokin syy. Yleensä seurausta edeltää jokin yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatukseni oli, että entä jos toivon liikaa. Entä jos tämä oli se, mikä minulle kuuluu. En vain ymmärrä sitä.
Välillämme vallitsee korkeajännitys. Oot vaan niin 💕
Näin sinusta unta viime yönä. Makasimme sängyllä lähekkäin, tunsin lämpösi kun painauduin sinua vasten. Mietin unessa, voisinko valita sinut elämääni, tässä ja nyt. Emme kuitenkaan päässeet sen pidemmälle, emmekä keskustelleet asiasta. Ihan kuin todellisuudessakin.
Vierailija kirjoitti:
Teidän syntymävuoden kahden viimeisen summa?
88
Sade rummuttaa. Sade kastelee. Sade, kesäsateiden loppu. T. Mies, joka jäi kaipaamaan
Ah on jotenkin vaan niin hyvä fiilis taas ja ihanaa saada ruokaa ja sitten pienen ruokalevon jälkeen kunnon teknolenkki ja sauna!
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta unta viime yönä. Makasimme sängyllä lähekkäin, tunsin lämpösi kun painauduin sinua vasten. Mietin unessa, voisinko valita sinut elämääni, tässä ja nyt. Emme kuitenkaan päässeet sen pidemmälle, emmekä keskustelleet asiasta. Ihan kuin todellisuudessakin.
Mutta pääset unessa lähelle. Näkisinpä tuollaista unta, vaikka untahan tämä kaikkinensa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatukseni oli, että entä jos toivon liikaa. Entä jos tämä oli se, mikä minulle kuuluu. En vain ymmärrä sitä.
Tuskin toivot liikaa. Voithan miettiä mitä keinoja olisi mennä sitä kohti mitä toivot?
Vierailija kirjoitti:
Niin se menee.
Ai miten?
Vierailija kirjoitti:
Sade rummuttaa. Sade kastelee. Sade, kesäsateiden loppu. T. Mies, joka jäi kaipaamaan
Itketkö?
Vierailija kirjoitti:
Puhuhelin käteen ja ota yhteyttä!
Mulla on kaks ketkä kiinnostaa ja aiheuttaa kiihotusta, toinen on ruskeasilmäinen 187cm ja toisella siniset silmät ja pituutta en tiedä.