Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (31064)
Hyvää yötä läski mussukkani, oman lihapullan kuvia!
Tajuatkohan jo vihdoinkin, että sulla on joku joka pitää kiinni? Ei väkisin vaan silloin kun/jos tarvitset.
Hyvää yötä 🤗
Jonkun hyväkroppasen ukkelin kanssa voisin kyllä mennä saunaan. Ois varmaan aika kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin miten moni ei tykkää saunoa. Luulin olevani ainoa. Saunominen pyörryttää ja väsyttää vielä päiväkausien päästä.
En ole saunoja, mutta viihdyn trooppisessa ilmastossa vallan mainiosti
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, Piipii.
Eikun PiPi
Vierailija kirjoitti:
Miksi periaate on tärkeämpää kuin yhteys? Vai mistä kiikastaa?
Arvostan yhteyttä, mutta en hinnalla, joka satuttaa toista.
Vierailija kirjoitti:
Olin sulle vaan joku peli. Saatko mut kiinnostumaan? Sait ja voitit.
Et ollut. Tosissaan toivoin sinusta vuosia sydänystävää.
Naisen sielu on tehty toimimaan tiettyjen käskyjen mukaan. Miehen sielu on tehty llaajamittaisempaa operointia varten.
Talvikkikin se on kohta tulossa. Ei taida tänäkään talvena löytyä lämmittäjää kylmiin iltoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta voin mä toki edelleen ystävystyä silti, jos jostain ihmeen syystä haluat.
Ei mulla ole mitään sitä vastaan, ellei sitten sulla.
Kunpa tietäis kuka on hän
Minähän se.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin miten moni ei tykkää saunoa. Luulin olevani ainoa. Saunominen pyörryttää ja väsyttää vielä päiväkausien päästä.
Ei se kaikille sovi. Iholle olen kokenut hyväksi. Ja ihana rentoutua vaan siellä saunan hiljaisuudessa ilman minkäänlaisia ärsykkeitä. Olla vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saunoja, mutta viihdyn trooppisessa ilmastossa vallan mainiosti
Kyllä minäkin viihdyn lämpimässä. Mutta alle 40 asteessa. 25-30 on paras.
Vierailija kirjoitti:
Mutta voin mä toki edelleen ystävystyä silti, jos jostain ihmeen syystä haluat.
Olisihan se aivan ihanaa. Olet niin spessu, et ottaisin sinusta vaikka ripuliläjän jos sen vain antaisit. Otathan yhteyttä, pliis!
Toivottavasti isäis ei saanut huonoa vaikutelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Talvikkikin se on kohta tulossa. Ei taida tänäkään talvena löytyä lämmittäjää kylmiin iltoihin.
Selkeästi joku Talvikki on tulossa ;) Harvinainen nimi kyllä nykyään Suomessa. Taitaa olla enemmän toisena nimenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin sulle vaan joku peli. Saatko mut kiinnostumaan? Sait ja voitit.
Et ollut. Tosissaan toivoin sinusta vuosia sydänystävää.
Aikuinen nainen 💕
Vierailija kirjoitti:
Tajuatkohan jo vihdoinkin, että sulla on joku joka pitää kiinni? Ei väkisin vaan silloin kun/jos tarvitset.
Hyvää yötä 🤗
Tarvitsin kiinni pideltävää joka ilta/yö, eikä se sun ukon kehvelisi taitaisi lainata sua mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu voi yllättyä, kun kerron, etten ole saunoja.Käyn kyllä saunassa, mutta en viihdy löylyissä pitkään.Siinä mielessä olemme erilaisia.
Riippuu saunasta. Paskassa löylyssä ja kuselta haisevassa saunassa ei oikein viihdytä.
Tiedän, ettei tämä ollut minun kaivatultani😚