Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (34370)
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat toimineet väärin. Olen valmis myöntämään asian puolestani ja sopimaan.Oletko sinä?
Aina valmis sopimaan.
Pieni halloweenyllätys lapsille ja isukille odottaa kassissa. Täytyy antaa pojan matkaan kun nähdään, saavat kotona hieman halloweeniloa myös äidiltä. Love is all we need.
Olen ollut aina valmis sopimaan asiat.
Kaappien järkkäilyä aikani kuluksi. Vielä löytyy joitakin vanhoja vaatteita joita täytyy käyttää pois kuljeksimasta. Uusia löytöjä lähtee aina matkaan kaupoilta kun niitä tulee vastaan. Kyllä se tästä.
Myönteinen asenne elämää kohtaan edesauttaa elämän etenemistä. Puhtaus on tilaa, aikaa ja vapautta. Asiat kannattaa hoitaa aina pois alta heti kun on mahdollista. Asiat on hyvä sopia jotta mikään ei jäisi vaivaamaan. Vaivaavat asiat rajoittavat aina kuitenkin elämää.
Minä olen väärintekijäni
armahtanut = jättänyt
rikosilmoitukset ja lehtihaastattelut
tekemättä. Ilon ripaskaa en tanssi, salty
taste in my mouth. But of course.
Puhu suusi puhtaaksi ja tunnet olosikin kevyemmäksi.
Ethän suotta patoa sisääsi paisuttavia asioita, tunteita ja energiaa. Kaikki tämä vie tilaa sekä vapautta ja rajoittaa hyvinvointiasi sekä terveyttäsikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pää ihan sekaisin tästä kaikesta.
Anteeksi. Menin liian pitkälle.
Millä tavalla?
Sivu
Asemassani mikään tästä ei ole ollut sopivaa. Mutta olen perustellut tätä itselleni aidoilla tunteilla. Ja sillä, että oikeasti kaivattu ei tiedä mitään näistä pohdinnoistani häneen liittyen.
Haluan voida hyvin joten haluan sinulle vain hyvää.
Haluan olla onnellinen joten haluan että sinäkin olet onnellinen.
Haluan olla vapaa joten en halua rajoittaa sinunkaan vapauttasi.
Haluan nauttia elämästäni ja tuoda onneni esille joten iloitsen sinunkin onnestasi.
Kaikki tämä pyyteettömällä rakkaudella sinulle minulta.
Ansaitsen kaiken hyvän joten sallin sen myös sinulle.
Sallin itselleni kaiken hyvän joten sallin sinulle kaikki samat oikeudet kuin itsellenikin.
Olen tärkeä ihminen kuten sinäkin olet.
Vierailija kirjoitti:
Haluan nauttia elämästäni ja tuoda onneni esille joten iloitsen sinunkin onnestasi.
Oot hyvä sydämminen
Tunne rakkauteni ja anna sen eheyttää sinuakin. Eheytä edelleen muita rakkaudellasi. Rakkaus ei rajoitu rakastamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot hyvä sydämminen
Kyllä, se tuntuu hyvältä. Elän ilosta ja onnesta, kuolen vihasta ja ahdistuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelijana oloa pelkäävä: lähestyminen on mahdollista tehdä kunnioittavasti. Se ei ole ahdistelua. Esimerkiksi kahville pyytäminen ei ole ahdistelua. Perseenpuristelu on ahdistelua.
Sivusta, mutta ei nykyajan ihmisistä tiedä minkä lauseen kukakin kokee ahdisteluksi, jo ihan pelkkä oma tunne riittää. Kaikenlaiset rajat ovat hämärtyneet ja maalaisjärki on kateissa.
"Hyvät tissit" = ei näin
"Olet kaunis" = kiva kohteliaisuus
Jos ihmiset ovat kovinkin usein kokeneet sanomasi ahdisteluksi, ehkä sinulla on käytöstavat hakusessa. Normaali kohteliaisuus ei ole ahdistelua.
Tiedän tapauksen jossa nainen wräältä työpaikalta teki ahdisteluilmotuksen sanoista Olet kaunis. Kai oli muutakin aikojen saatossa muttei kiinni käymistä.
Voisko asiat hoitaa siellä, missä ne on solmuun laitettukin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen vaaleanpunaisessa hupparissa täällä.
On!
Mustat housut?
Vierailija kirjoitti:
Ethän suotta patoa sisääsi paisuttavia asioita, tunteita ja energiaa. Kaikki tämä vie tilaa sekä vapautta ja rajoittaa hyvinvointiasi sekä terveyttäsikin.
Haluan seksiä ja rakkautta, yksinäisiin iltoihini ladyn seuraa jota tyydyttää. Terveisin, perma-virgin
Vierailija kirjoitti:
Voisko asiat hoitaa siellä, missä ne on solmuun laitettukin?
Vois
Olen.