Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26974)
Vierailija kirjoitti:
🛏🏃💤
Gn 💤
Vierailija kirjoitti:
🛏🏃💤
Juokse mun sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun olisi hyvä olla alle pari kilsan säteellä musta, noin niin kun enimmäkseen
Jalkapanta?
Miksei😀
Vierailija kirjoitti:
Haluan syvällistä keskustelua. Sellaista, jossa olen kuuden tuuman syvyydessä sinussa samalla kun jutellaan.
Voithan "tuumailla" ja kuvitella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan syvällistä keskustelua. Sellaista, jossa olen kuuden tuuman syvyydessä sinussa samalla kun jutellaan.
Ollaas nyt rehellisiä. Et yllä niin syvälle.
Yllän kyllä. Olen ihan keskikokoinen. Eli jotain 6 ja 7 tuuman väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on sen laatuista surua, että siitä ei voi puhua oikeastaan kenellekään, koska kukaan tuttavapiiristäni ei ole samassa tilanteessa eikä ymmärrä asian vakavuutta. En ikinä puhuisi siitä kaivatulle.
Selvä. Minun suruni taas on sellaista, että siitä pitäisi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuusi tuumaa on kyllä liikaa.
Eihän se oo ku 15 senttiä
No, ei mitata millimetrimitalla. Tykkään moniulotteisesta lähestymistavasta.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on sen laatuista surua, että siitä ei voi puhua oikeastaan kenellekään, koska kukaan tuttavapiiristäni ei ole samassa tilanteessa eikä ymmärrä asian vakavuutta. En ikinä puhuisi siitä kaivatulle.
Miksi? Etkö usko että kaivattu ymmärtäis? Eikö hän juuri ymmärtäisikin, jos on Se oikea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan miltä tuntuisi pussata sua.
Varmaan oudolta. Alkusyksystä törmätessä oltiin hetken verran suuteluetäisyydellä. Hämmentävä tilanne.
Tahtoisin pussata hymyilevää komistusta -sivusta
Tahtoisin pussata sun pusuhuulia. Hyvät yöt! -M-
Viestit vielä lukematta, nukuttaa jo. Aikainen herätys huomenna, joten hyvää yötä rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaas nyt rehellisiä. Et yllä niin syvälle.
Yllän kyllä. Olen ihan keskikokoinen. Eli jotain 6 ja 7 tuuman väliltä.
Ei se kyllä siltä tuntunut.
Just saying..
(riitit silti)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole minulta.
Tahtoisin pussata karvanaamaa
Mä laitoinkin vähän jo fiiliksiäni aiemmin illalla. Vähän synkeät on. Mun ongelma taitaa olla, että toivon nähtävästi aina vähän liikaa. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Etkö usko että kaivattu ymmärtäis? Eikö hän juuri ymmärtäisikin, jos on Se oikea?
Ymmärtäisi varmaan paljon muuta, mutta ei tätä asiaa. Ihmisessä jää aina kaikkein syvin mysteeriksi jopa ihan lähimmillekin.
Sulla on ärsyttävä taipumus nostattaa taikina, mutta et sitten kuitenkaan välitä leipoa.