Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26974)
Minä saatan aivan hyvin jäädä yksilapsiseksi. Sekin on mielestäni aivan ok, kuten myös lapsettomuus. Näin siitä huolimatta, että ihailen suurperheitä tai edes 2-3 lasta.
Mä jään 99% varmuudella lapsettomaksi. Siihen 1% sisältyy vaan tyyliin adoptio tms. En halua synnyttää yhtään lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Moni lihoo"
Joo, moni tosiaan nykyään lihoo. Lapset ei asiaan liity. Omassa kuplassa monen lapsen äidit ja isät on timmimmässä kunnossa kuin lapsettomat.
No just. Esim. jatkuva yövalvominen sekottaa aika tehokkaasti naisen rasva-aineenvaihdunnan.
Silti tollasetkaan parit ei ole lihoneet, vaan olleet koko ajan yhtä hoikkia. Tunnen esim. pariskunnan, joiden yksi lapsista oli ensimmäiset kaksi vuotta niin kova huutamaan öisin, että heräsi pahimmillaan yli 20 kertaa yössä huutamaan.
Mutta koska tuo pariskunta on onnistujia, niin seksiä oli kuulemma koko ajan noin 5krt/viikko ja molemmat pysyivät yhtä hoikkina kuin ennenkin. Onnistujia siis muutenkin elämässään, opinnot ja työt, talous, sosiaalinen elämä, elintaso jne.
Totuuksia on yhtä monta kuin perheitä, turha siitä sinänsä väitellä. Suomalaiset on nykyään niin lihavaa kansaa, että varmaan puolet äideistäkin on ylipainoisia jne. Mulla ainakin useammasta lapsesta huolehtiminen lisäis stressiä, tartten muutenkin omaa aikaa yms.
Onnistujia? Vai hyvät kortit käteen saaneita? Realistisesti vaan, kaikki ihmiset ei ole samalla viivalla elämän alkutaipaleella, helppo siinä on sitten porskuttaa kun kaikki on ollut kohdillaan. Omaa ansiota se ei ole, kokonaisuutena siis.
Lapsivastaisuus on iso red flag naisessa. Voihan sitä haluta uraa ja korkeaa koulutusta, joo, mutta jos ei halua myös perinteistä ydinperhettä, niin se on heti iso no no, vaikka olis kuinka hyvät tissit.
Vierailija kirjoitti:
Onnistujia? Vai hyvät kortit käteen saaneita? Realistisesti vaan, kaikki ihmiset ei ole samalla viivalla elämän alkutaipaleella, helppo siinä on sitten porskuttaa kun kaikki on ollut kohdillaan. Omaa ansiota se ei ole, kokonaisuutena siis.
Se riippuu, miltä kantilta asiaa katselee. Joku joka on synnynnäisesti helposti strukturoituva, älykäs ja energinen ihminen, kykenee tietysti helpommin kaikkeen onnistumiseen kuin ihminen, jolla on esim. älyllistä vajavaisuutta, keskittymishäiriö, matalat energiat ym.
Vierailija kirjoitti:
Lapsivastaisuus on iso red flag naisessa. Voihan sitä haluta uraa ja korkeaa koulutusta, joo, mutta jos ei halua myös perinteistä ydinperhettä, niin se on heti iso no no, vaikka olis kuinka hyvät tissit.
On se miehessäkin turn off, jos on negatiivinen suhtautuminen lapsiin eikä ole ollenkaan perhekeskeinen ihminen eikä arvosta äitejä. Mutta onneksi tuollaiset tunnistaa aika helposti, kun niillä on usein sellainen jotenkin selittämättömällä tavalla penseä olemus.
Ai tänne voi kirjoittaa mitä vaan? Haluaisin olla nenä kaivatun perseessä atm.
Vierailija kirjoitti:
Mun perse haisee hyvälle. Varmaan sun kaivatunkin.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voi. Tämä on keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna voisi tavata, jos haluaisi.
Niin voisi. Syödäänkö yhdessä lounas ja mennään sen jälkeen sun autoon pussaamaan?
En ole mies eikä mulla ole autoa.
😂 haittaakse?
Vierailija kirjoitti:
Ah nainen mä laitan sun mahaan elävän ihmisen
Laita laita laita. Milloin nähdään taas????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun perse haisee hyvälle. Varmaan sun kaivatunkin.
Kauniiden tuoksuu.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että aavistat ihastukseni, olet herkkä ihminen. Onko se kiusallista, kamalaa, imartelevaa vai jotain muuta?
En halua kiusata sua, jos olet tosi kiusaantunut niin pystyn piilottamaan kaiken ja olla normaali.
Ei hetkauta suuntaan eikä toiseen, jos joku on minuun ihastunut. Nauttikoon siitä tunteesta. Sitä eikä kohdetta voi itse valita.
En tee huonon miehen kanssa lapsia piste
Vierailija kirjoitti:
Surkeat miesvalinnat vetää naisen alas ihan riippumatta siitä, tuleeko koskaan edes mitään lapsia.
Myrkyllisyys ei näy ulospäin kuin aikojen päästä.
Kaipaan sinua, jota tuskin olen koskaan tavannut.
No just. Esim. jatkuva yövalvominen sekottaa aika tehokkaasti naisen rasva-aineenvaihdunnan.