Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26553)
Olisin lähestynyt sua ja tutustunut suhun, jos olisit näyttänyt että oikeasti haluat sitä. Et tullut yhtään vastaan joten päättelin sun hakevan multa vain huomiota. Löysin myös muuta ajateltavaa. Perheellinen ei pysty roikottamaan sinkkua ikuisesti pelkillä katseilla ja eleillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukka jää vielä puolustelemaan mautonta, loukkaavaa vitsiään.
Pelin säännöt asetti se, joka loukkaannuttuaan vitsistä päätti ryhtyä vastaloukkaamaan tosissaan ja tarkoituksella niin pahasti kyin kyvyt sallivat.
Kun heittää hansikkaan maahan, on itse valinnut seuraukset, mitä ne ovatkaan. Turha enää vollottaa äitiä apuun sen jälkeen.
"vitsi" ei ollut hauska vaan mauton möläytys
-sivusta
Se on sun mp.
- sivusta
Miten jollekin edes tulee mieleen vitsailla, jos toinen kaipaa edesmennyttä äitiään?
Mitä täällä riidellään? Itse katsoin Nomandland elokuvan ja pentuliven tsekkausta hieman joka välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelija ilmiannettu.
Surkea ihminen on hän. Kertonut nyt tässä parin sivun aikana kaiken oleellisen itsestään. Ja jatkaa vaan. Tuokin kertoo paljon, ettei osaa pahoitella ja nähdä itsessään virheitä, vaan jatkaa jatkamistaan.
Itseäni ei edes kiinnosta tuon tason ihmiset, mutta ilmeisesti luulee yhden ja saman kanssa keskustelevan.
Muutkin voisitte ilmiantaa häntä niin päästään jatkamaan ketjun aiheesta!
Ketjun aiheesta jatkaminen on maailman helpoin tehtävä. Jättäkää tämä toisten vainoaminen ja haukkuminen ja riidnahaastaminen tekemättä ja jatkakaa ketjun aiheesta. Problem solved.
Ja sä hankit perustason käytöstavat, eli jä
En ota käskyjä vähäpätöisiltä. Varsinkaan sellaisilta joiden mielestä säännöt koskevat vain muita, mutta mielisairaaksi, pedoksi ja kusipääksi haukkuminen vain makuasian vuoksi on itselle ihan ok.
myöskään eduskunnan ripulit pöntössä ei minulta
en ole secopää
👋
Vierailija kirjoitti:
Olisin lähestynyt sua ja tutustunut suhun, jos olisit näyttänyt että oikeasti haluat sitä. Et tullut yhtään vastaan joten päättelin sun hakevan multa vain huomiota. Löysin myös muuta ajateltavaa. Perheellinen ei pysty roikottamaan sinkkua ikuisesti pelkillä katseilla ja eleillä.
Oletko perheellinen?? Ja minä kun olisin halunnut että lähestyt
Vierailija kirjoitti:
Niin se on elämässä joskus tulee yllättäviä esteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt moneen kertaan lähettää tällä palstalla, mutta aina on poistettu, koska en ole voinut olla mainitsematta, että hänen viehättävyytensä ja kauneutensa lisäksi myös hänen vittunsa on äärettömän kaunis.
Jos sitä ei saa mainita, on kuin varaisi piknikille hyvät eväät, mutta söisi paperit.
Jos vaikka ilmaisisit asiasi naista kunnioittavalla etkä halventavalla ilmauksella, asia onnistuisi paremmin
HIENOSTUNUT NAINEN ymmärtää, ettei ole naista kunnioittavampaa sanaa kuin v i t t u. Vähemmän hienostuneet naiset, kuten poistattajat ja Sanoman sensuuriohjelma, pitävät sitä naista häväisevänä.
Henkilökohtaisestikin tavattaessa käytin naisten ihanista elimistä, myös hänen omistaan v-sanaa.
Olen sellaista rakennetta, etten voi pitää seksiin vittaavia asioita häpeällisinä, salattavina tai sopimattomina. Vaikka palstalla kuinka hävettäisiin, toivoisi että edes terveisiä lähettäessään ei tarvitsisi kiertoilmaisuin vihjailla, mitä miehet kuitenkin yli kaiken arvostavat, että viehättävälla naisella on myös ihana v i t t u. Miksi sitä pitää salata ja kierrellä?
Vierailija kirjoitti:
'myöskään eduskunnan ripulit pöntössä ei minulta
en ole secopää
👋'
Tää ei mun, fellas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'myöskään eduskunnan ripulit pöntössä ei minulta
en ole secopää
👋'
Tää ei mun, fellas.
eikä mun, ok?
Ymmärrän mustasukkaisuuden, jos siitä kyse. Sille ei vain ole ollut mitään perusteita.
Olen sellaista rakennetta, etten voi pitää seksiin vittaavia asioita häpeällisinä, salattavina tai sopimattomina. Vaikka palstalla kuinka hävettäisiin, toivoisi että edes terveisiä lähettäessään ei tarvitsisi kiertoilmaisuin vihjailla, mitä miehet kuitenkin yli kaiken arvostavat, että viehättävälla naisella on myös ihana v i t t u. Miksi sitä pitää salata ja kierrellä?
No ei miksikään. V###u-sanassa naisen sukuelimenä ei ole mitään pahaa tai halventavaa, päinvastoin siinä tarkoituksessa se on juuri hyvä sana ja muissa yhteyksissä usein vähän huonoa käytöstä. Jatka kaipaamistasi! Ei kannata välittää näistä viesteistä täällä, olemme todnäk kaikki aivan tuntemattomia sinulle, ja pääasia on, että sinä ja kaipaamasi nainen jaatte saman käsityksen näistä ja pystyt hänelle puhumaan kauniista vitusssta ilman, että hän ottaa hernettä nenään ja loukkaantuu turhista.
Aikuisten seksisanasto on muutenkin vähän eriä, kuin kahvipöytäkeskustelu-tasoiset genitaaleja ilmaisevat sanat, tai lapsille puhuttu kehosanasto.
Tai no ei edes kahvipöytäkeskustelu, kun ei genitaaleista puhuminen kuulu ollenkaan niihin, mutta joissain yhteyksissä esim. hyvän ystävän tai lääkärin kanssa voi tulla genitaalitkin puheeksi. Ja sit taas lapsille puhutaan pippelistä ja pimpistä, ja olisi todella turn off kuulla tuollaisia ilmauksia seksuaalisessa tilanteessa aikuisen miehen suusta xD
En hyväksy, että mun genitaaleista puhutaan noin halventavalla nimellä. Moukat puhuu noin.
Hän saattaa olla promillien ja riitojen jälkimaininkien sählääjä.
Etupylly? Mautonta sekin. Pussy on hyvä.
Mun pinpalle ainakin tuli paha mieli noin alentavasta nimittelystä. Se ei kostu siitä mitään.
Joskus tuntuu, että haluat houkutella minut uudestaan ansaan. En tiedä miksi.