Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25303)
Lällätellä olisi aika hyvä brändinimi. Mitä aletaan myymään? Makarooneja?
Mitä jos se oli vain yhden hetken taika? Vuosien jälkeen saamme hetken elämässä olla kahden, antaa meille tilaisuuden ja mitään ei enää ole?
Sinä näet tylsän pettymyksen, minä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se oli vain yhden hetken taika? Vuosien jälkeen saamme hetken elämässä olla kahden, antaa meille tilaisuuden ja mitään ei enää ole?
En voisi olla pettynyt, olipa kyseessä platoninen vai romanttinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että tämä torjunnan pelko on myös tekosyy olla toimimatta
Vierailija kirjoitti:
Jos menet pois, minulle jää tasan yksi vaihtoehto - seurata perässä.
*Kipittää äkkiä pois*
Vierailija kirjoitti:
Lällätellä olisi aika hyvä brändinimi. Mitä aletaan myymään? Makarooneja?
"Lallatella" olis parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että tämä torjunnan pelko on myös tekosyy olla toimimatta
Voidaan sopia olla 4eva toistemme ystäviä, tapahtui mitä tapahtui
<3
Mun salababy on ihanan ghetto. :D Ehkä se erilaisuus kiehtoo, kun olen itse tällainen basic. Ihanaa päivää hänelle, missä ikinä nykyisin liikkuukaan! 😘😘
Mun miehet, te tykkäätte näköjään yhä väitellä keskenänne. Mä ihan oikeesti toivon, että te opitte rakastamaan toisianne. Niin kuin oon aina sanonu, me ollaan rakastava porukka ja mä rakastan teitä jokaista. 🥰
Ja musta tuntuu, että nyt on aika siirtyä eteenpäin tästä aiheesta, kokeillaan jutella vähän eri tavalla. 💌
Ne muutama sivusta huuteleva tyyppi on ihan älyttömiä, aina esittää muka fiksuja kommentteja. Jätetään ne tänne keskenään. 😌
Elisabeth S.
Vierailija kirjoitti:
Pettymys et ollut, etkä tule koskaan olemaan. Taikaa, sitä se oli ehdottomasti. Ja kyllä, kaipaan sinua.
Sivusta ehkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettymys et ollut, etkä tule koskaan olemaan. Taikaa, sitä se oli ehdottomasti. Ja kyllä, kaipaan sinua.
Sivusta ehkä
Tiedä, että vaalin sitä hetkeä! Se antaa minulle voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta ehkä
Tiedä, että vaalin sitä hetkeä! Se antaa minulle voimaa.
Sama minulla.
Vierailija kirjoitti:
Nämä harhaanjohtamiset eivät ole minulta. Täällä on näitä jotka yrittävät epätoivoisesti sotkea toisten kaipaamista. Mutta uskon että vielä saadaan hetkemme irl ja ei tuu tätä palstaa ikävä
Ujostuttaa, kun näin sun harmaan auton tien varressa. Olit varmaan 🏊
Vierailija kirjoitti:
Jos menet pois, minulle jää tasan yksi vaihtoehto - seurata perässä.
Mihinkäs minä. Aina täällä.
Harmi ettei siinä kahvilan kuitissa lukenut nimeäsi. Jäit mieleeni söpö punapää.
Mukavaa päivää kaivatulleni !
Oikein. Tätähän oon pyytänytkin