Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23760)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis hyvä, kun jokainen, joka puolisoaan rakastaa, pitäisi ne silmänsä ja tuntosarvensa suunnattuna vain siihen puolisoon, niin moni välttyisi sydämensärkymisiltä.
Olisi hyvä jos jokainen opettelisi rakkauden ja onnellisuuden lainalaisuudet ennen kuin alkaa muille opettajaksi. Silloin välttyisi täyttämästä palstaa kaikenmoisella paskalla.
Kerropa, mikä aloituksessa sotii toista kunnioittavaa käytöstä vastaan? Kun alkaa tietoisesti vilkuilla muita, rikkoo usein montaa ihmistä. Ja kun alkaa erikseen hakemalla hakemaan kolmannen huomiota, se on tietoinen teko. Tunteet ovat asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset voivat rakastua, mutta se ei tarkoita, että sii suhdetta syntyisi. Voi rakastua myös yksipuolisesti, ja kysynkin, mihin sen pitäisi johtaa? Suhteeseenko?
Jos rakastuu yksipuolusesti, niin silloin rakastuu vain omiin mielikuviinsa toisesta
LOL. Ihmisen voi tuntea hyvin vuosikymmenien ajalta, joten mikä sinä olet sanomaan, mihin kukin rakastuu?
Vierailija kirjoitti:
Laitoin nettivinkin poliisille tästä viestiketjusta, häiriköinnistä, sekä toimimattomasta moderoinnista.
Heippa. E
🎼Tiu tau tiu tau tili tali tittan
sirkat soittaa salolla.🎻🦗
pikkuiset E:t ne vinkkejä tuhertaa🎵
kirkkaalla päivän valolla.🎶
Trevligt höstlov, fru speciallärare från Helsingfors 😚
Du är 🔥
Totuus loukkaa eniten. Jos vaikka tutkisit, mikä siinä niin ottaa luonnon päälle, saattaisi helpottaa.
Joidenkin mielestä minä olen pelottava ja vaikeasti lähestyttävä. En oikein ymmärrä, mistä se johtuu tai miten sille voisi tehdä jotain. Jos ei ole lupsakka, ei ole lupsakka. Ei sitä silti pelätä tarvitse. Riittää, että sanoo: "Moi, mitä kuuluu? Haluaisitko lähteä vaikka kahville tai pitsalle?" Mitä pelkäämistä siinä on, kun toinen voi vastata joko kyllä tai ei.
Olisi hyvä tekosyy lähteä tänään baariin ja pääsisin sinne kerrankin kavereiden kesken, mutta mitä turhaa, kun et sinäkään siellä ole. Jäljelle jää siis lähinnä yksi mahdollinen paikka, ellei vahingossa osuta jonnekin samaan kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin rakastua ja tulla rakastetuksi. Elämäni seuraava rakkaus saisi saapua.
Sama toive, vaikkei edellinenkään rakastuminen ole loppunut.
Paljon palstalaisia jotka vaihtavat kohdetta kuin sukkia. Jotkut eivät rakastu kuin kerran ehkä kaksi elämässään ja täällä toivotaan jo seuraavaa nykyisen päälle. 🥱
Tuskin itsekään haluat roikkua rakastumisessa, joka ei johda mihinkään. 🤦🏽
Onko sellainen edes rakastumista jos se ei johda mihinkään.
Onko sellainen edes rakkautta jonka tarvitsee johtaa johonkin? :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin rakastua ja tulla rakastetuksi. Elämäni seuraava rakkaus saisi saapua.
Sama toive, vaikkei edellinenkään rakastuminen ole loppunut.
Paljon palstalaisia jotka vaihtavat kohdetta kuin sukkia. Jotkut eivät rakastu kuin kerran ehkä kaksi elämässään ja täällä toivotaan jo seuraavaa nykyisen päälle. 🥱
Tuskin itsekään haluat roikkua rakastumisessa, joka ei johda mihinkään. 🤦🏽
Onko sellainen edes rakastumista jos se ei johda mihinkään.
Onko sellainen edes rakkautta jonka tarvitsee johtaa johonkin? :P
Ei ole. Aito rakkaus ei vaadi.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sitten on niitä, jotka eivät puhu ja kärsivät vain.
Viisi säälipistettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis hyvä, kun jokainen, joka puolisoaan rakastaa, pitäisi ne silmänsä ja tuntosarvensa suunnattuna vain siihen puolisoon, niin moni välttyisi sydämensärkymisiltä.
Olisi hyvä jos jokainen opettelisi rakkauden ja onnellisuuden lainalaisuudet ennen kuin alkaa muille opettajaksi. Silloin välttyisi täyttämästä palstaa kaikenmoisella paskalla.
Jos rakastaa omaa kumppaniaan, kunnioittaa häntä eikä ala hääräämään muualle päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset voivat rakastua, mutta se ei tarkoita, että sii suhdetta syntyisi. Voi rakastua myös yksipuolisesti, ja kysynkin, mihin sen pitäisi johtaa? Suhteeseenko?
Jos rakastuu yksipuolusesti, niin silloin rakastuu vain omiin mielikuviinsa toisesta
LOL. Ihmisen voi tuntea hyvin vuosikymmenien ajalta, joten mikä sinä olet sanomaan, mihin kukin rakastuu?
No en kai mikään, mutta itse kuvittelen rakastumisen kyllä molemminpuoliseksi. Ylsipuoliset tunteet ovat enemmänkin ihastumista.
Kirjoitan sivusta. Eikö ole parempi että ihmiset kirjoittelee täällä anonyymisti, kuin se että alkaisi värkkäämään irl.?
Täällä oleminen on tietoinen teko, eli jos oot mustis niin ei nyt kauheasti täältä ottaa aiheita. Jos taas luulet että sun puoliso on täällä, niin hän on täällä tietoisesti. Ei tämän otsikon palstalle vahingossa kukaan eksy.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä tekosyy lähteä tänään baariin ja pääsisin sinne kerrankin kavereiden kesken, mutta mitä turhaa, kun et sinäkään siellä ole. Jäljelle jää siis lähinnä yksi mahdollinen paikka, ellei vahingossa osuta jonnekin samaan kauppaan.
Ja se mahdollinen paikka on?
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin mielestä minä olen pelottava ja vaikeasti lähestyttävä. En oikein ymmärrä, mistä se johtuu tai miten sille voisi tehdä jotain. Jos ei ole lupsakka, ei ole lupsakka. Ei sitä silti pelätä tarvitse. Riittää, että sanoo: "Moi, mitä kuuluu? Haluaisitko lähteä vaikka kahville tai pitsalle?" Mitä pelkäämistä siinä on, kun toinen voi vastata joko kyllä tai ei.
Minulla on vähän sama ongelma. En ole ulospäin heti mitenkään lupsakka tai hymyilevä. Näytän varmaan aika yrmyltä vaikka ei ole tarkoitus.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kai mikään, mutta itse kuvittelen rakastumisen kyllä molemminpuoliseksi. Ylsipuoliset tunteet ovat enemmänkin ihastumista.
Vaikka sulla olisikin niin, millä ihmeen arvovallan turvin voit mennä sanomaan, että kukaan muu ei voisi kokea olevansa rakastunut? Täsmälleen samat tunteetko ovat totta vain, jos niitä kokee kaksi ihmistä toisiinsa samaan aikaan? Jos kaksi tyyppiä salamarakastuu toisiinsa esim. eka tapaamisella, kumpikaan tuskin tuntee toistaan kovinkaan kummoisesti.
Laitoin nettivinkin poliisille tästä viestiketjusta, häiriköinnistä, sekä toimimattomasta moderoinnista.
Heippa. E
🎼Tiu tau tiu tau tili tali tittan
sirkat soittaa salolla.🎻🦗
pikkuiset E:t ne vinkkejä tuhertaa🎵
kirkkaalla päivän valolla.🎶
Mä en torakoitten touhuja
suurempia noteeraa. Siro olen,
kyllä, toivottavasti jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sulla olisikin niin, millä ihmeen arvovallan turvin voit mennä sanomaan, että kukaan muu ei voisi kokea olevansa rakastunut? Täsmälleen samat tunteetko ovat totta vain, jos niitä
Voihan sitä kokea olevansa rakastunut vaikka eiffel-torniin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sulla olisikin niin, millä ihmeen arvovallan turvin voit mennä sanomaan, että kukaan muu ei voisi kokea olevansa rakastunut? Täsm
Lukion psykan kurssit tainneet jäädä lukematta.
Oletteko olleet edelläkävijöitä vai oletteko myöhäisheränneitä?
Joistakin asioista ollaan puhuttu lähes 20 vuotta sitten ja otettu riski tuoda ne esiin ennen kuin muut sanoivat kissaakaan!
Muun muassa adhd diagnoosit ovat tätä aiheperää.