Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23586)
Sitten on meitä, jotka rakastavat sitä yhtä ainoaa, joka ei halua suhdetta.
Sitten on niitä, jotka eivät puhu ja kärsivät vain.
Olis hyvä, kun jokainen, joka puolisoaan rakastaa, pitäisi ne silmänsä ja tuntosarvensa suunnattuna vain siihen puolisoon, niin moni välttyisi sydämensärkymisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Olis hyvä, kun jokainen, joka puolisoaan rakastaa, pitäisi ne silmänsä ja tuntosarvensa suunnattuna vain siihen puolisoon, niin moni välttyisi sydämensärkymisiltä.
Olisi hyvä jos jokainen opettelisi rakkauden ja onnellisuuden lainalaisuudet ennen kuin alkaa muille opettajaksi. Silloin välttyisi täyttämästä palstaa kaikenmoisella paskalla.
Totuus on, että pelkään sinua mies.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen tilanteet muuttuu ni heitä mua viestillä. Sun kans olis ihana viettää vaiks esim loppuelämä yhes. Love you. 🧡
Etkö sää vois laittaa viestiä mulle?
Enpä oo ennen törmännyt sellaiseen, että voi ikävöidä ihmistä joka on samassa huoneessa. Mitä ihmettä tää on?
Kirjaston kautta lukulomalle. Sulle terveisiä ja kivaa lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset voivat rakastua, mutta se ei tarkoita, että sii suhdetta syntyisi. Voi rakastua myös yksipuolisesti, ja kysynkin, mihin sen pitäisi johtaa? Suhteeseenko?
Jos rakastuu yksipuolusesti, niin silloin rakastuu vain omiin mielikuviinsa toisesta
Vierailija kirjoitti:
En ole mies mutta taidan omia tän silti.
Vierailija kirjoitti:
Enpä oo ennen törmännyt sellaiseen, että voi ikävöidä ihmistä joka on samassa huoneessa. Mitä ihmettä tää on?
😅 hyppäisin vaan syliin kasuaalisti🙂
Vierailija kirjoitti:
Miksi, ja ketä?
Mikä pelottaa? Vai meinaatko jännittämistä?
Vierailija kirjoitti:
No sepä kiva tietää. Olen kyllä yrittänyt olla mahdollisimman kaukana koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅 hyppäisin vaan syliin kasuaalisti🙂
Mielessä on käynyt, mutta ei voi tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sepä kiva tietää. Olen kyllä yrittänyt olla mahdollisimman kaukana koko ajan.
Se oli vaan trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan toivoisi että kaivattu mies pysyisi kaukana...
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa Saria mietin lounaalla. Sortsisi taitaa kaivata porkkanaa.
Lol,eiköhän sortikausi ole jo tältä kesältä ohi.
Kerrohan kuka on porkkana ja kuka turnipsi?
tee punajuuri
Sitten on ihmisiä, jotka haluavat elää vanhassa suhteessaan, vaikka olisivat rakastuneita toiseen. Kolmannet sanovat rakastavansa montaa yhtä aikaa ja jatkavat siinä, jota eniten rakastavat.