Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (22180)

Vierailija
21981/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei taida tulla mitään, kun aivan perustavat asiat eivät päde kanssasi. Mustasta tulee valkoinen ja päinvastoin.

Vierailija
21982/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi olla rehellinen?

Missä asiassa en ole rehellinen?

Sen tiedät sinä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21983/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei taida tulla mitään, kun aivan perustavat asiat eivät päde kanssasi. Mustasta tulee valkoinen ja päinvastoin.

Nyt en ymmärrä

Vierailija
21984/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen tiedät sinä itse.

Jotkut asiat on mulle vaikeita, ei tarkota, että olisin epärehellinen. Harvoin mua epärehellisyydestä syytetään.

Vierailija
21985/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä

En minäkään. Yrittänyt olen, kauan.

Vierailija
21986/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tullut siihen tulokseen että en tosiasiassa ole tarpeeksi hyvä ja vahva sinulle. Tämä tilanne saa minut aivan hajalle. Jos ja kun otat yhteyttä taas.. en pysty peittämään sitä, että olen ollut hajalla. Ja koen että sinä odotat sitä. Odotat että olisin se vahva ja turvallinen joka ei mene rikki. Ja jos olen hajalla, olen epäonnistunut, ja osoitan sillä sinulle epäsopivuuteni. Minä en voi voittaa tässä pelissä, mä olen hävinnyt jo. Mulla on jäljellä vain rehellisyys ja nöyryys asian edessä. Olen heikko, enkä selvinnyt tästä tilanteesta ilman ahdistusta ja hajalle menoa. Vahva ihminen olisi selvinnyt. Mä en ole tarpeeksi vahva sulle. Mä olen heikko.  Mä olen yrittänyt esittää vahvaa mutta sä katsoit mun bluffin. Paljastit mut. Näytit mun viat ja heikkoudet, vajavaisuudet. Ne mitä yritin peittää. Anteeksi että yritin peitellä niitä. En ole tarpeeksi hyvä sinulle. Anna anteeksi. 

Vierailija
21987/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä

En minäkään. Yrittänyt olen, kauan.

Ehkä meidän pitäisi nähdä sitten

Vierailija
21988/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tullut siihen tulokseen että en tosiasiassa ole tarpeeksi hyvä ja vahva sinulle. Tämä tilanne saa minut aivan hajalle. Jos ja kun otat yhteyttä taas.. en pysty peittämään sitä, että olen ollut hajalla. Ja koen että sinä odotat sitä. Odotat että olisin se vahva ja turvallinen joka ei mene rikki. Ja jos olen hajalla, olen epäonnistunut, ja osoitan sillä sinulle epäsopivuuteni. Minä en voi voittaa tässä pelissä, mä olen hävinnyt jo. Mulla on jäljellä vain rehellisyys ja nöyryys asian edessä. Olen heikko, enkä selvinnyt tästä tilanteesta ilman ahdistusta ja hajalle menoa. Vahva ihminen olisi selvinnyt. Mä en ole tarpeeksi vahva sulle. Mä olen heikko.  Mä olen yrittänyt esittää vahvaa mutta sä katsoit mun bluffin. Paljastit mut. Näytit mun viat ja heikkoudet, vajavaisuudet. Ne mitä yritin peittää. Anteeksi että yritin peitellä niitä. En ole tarpeeksi hyvä sinulle. Anna anteeksi. 

Höpö höpö. Olet ihana. Ei sinun tarvitse aina olla vahva 🥰

Vierailija
21989/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa minulle on tärkeintä että olet rehellinen.

Vierailija
21990/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko teetä myöhemmin tänään?

Voin tulla illalla kupilliselle, jos vaan löydän sun kotitalosi.

Sovimme menevämme hänen luokseen. Olet väärä henkilö.

Ellu

Vierailija
21991/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tartte esittää mitään, aluksi riittäis, että ois vaan oikea yhteys

Vierailija
21992/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä enää mitä tehdä. En tiedä mikä on oikea askel seuraavaksi. Olenko menettänyt sinut kokonaan? Miehelle 

Ole yhteydessä, vietä aikaa hänen kanssaan, ole aidosti kiinnostunut.

Sivu.

Vierailija
21993/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen tiedät sinä itse.

Jotkut asiat on mulle vaikeita, ei tarkota, että olisin epärehellinen. Harvoin mua epärehellisyydestä syytetään.

Jokin selitys täytyy olla keskenään ristiriitaiselle informaatiolle.

Vierailija
21994/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle tartte esittää mitään, aluksi riittäis, että ois vaan oikea yhteys

No pistä viestiä tulemaan 

Vierailija
21995/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä luki, että "jos ja kun otat taas yhteyttä". Ei siis multa.

Vierailija
21996/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko esimerkin keskenään ristiriitaisista jutuista? Ihan vaan, että ymmärrän mistä on kyse. Ota huomioon myös, että kaikki ei ole samoin kuin vaikka muutama vuosi sitten.

Vierailija
21997/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko esimerkin keskenään ristiriitaisista jutuista? Ihan vaan, että ymmärrän mistä on kyse. Ota huomioon myös, että kaikki ei ole samoin kuin vaikka muutama vuosi sitten.

Mistä voisin tietää, että kaikki ei ole samoin? Olen siinä tiedossa, joka minulla on, kunnes tieto päivitetään. Ei ole päivitetty = vanhat ovat voimassa.

Täällä puhut hyvin toisin kuin irl olet puhunut. Täällä puhumasi ei ole myöskään synkassa irl:n kanssa.

Sivulliset älkööt vaivautuko!

Vierailija
21998/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ollut koko ajan vahva usko siihen että meistä tulee vielä jotain vaikka ei olla nähty? Täältä etäältä oon seurannut ku oot mennyt määrätietoisesti eteenpäin. Sitä en edelleenkään tiedä kuulunko mä jossain vaiheessa suunnitelmiisi. Sen kun vielä tietäis 

Ei ole enää uskoa meihin. Toivoa on jostain todellisesta.

Vierailija
21999/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä luki, että "jos ja kun otat taas yhteyttä". Ei siis multa.

Sit se onkin hankalempi juttu

Vierailija
22000/22180 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. aluksi jännitin sua ihan kamalasti, nyt vaan toivon et voitais olla tekemisissä ja nähdäkin välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi