Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (21475)

Vierailija
21401/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalluppi oletko saanut nainen punaisia ruusuja kaivatultasi tai yleensäkään?. Pahoittelen kirjoitus virheitä olen vähän yksinkertainen mies. Lupasin sinulle naikkonen ostaa joskus ruusuja ja ikinä en kertonut määrää, ostin viisi sinulle ne olisi pitänyt antaa jo aikoja sitten. Annan ne nyt yksitellen 1.ruusu siitä on jo suurin osa terälehdistä tippunut,kun kuulin että sinulla on toinen niin tuntui kuin olisi lapin liuvulla isketty suoraan sydämmeen ja suurin osa tunteista katosi sen jälkeen.2.ruusu on mennyt poikki,kävely rehvit pimeällä ja suht huonossa säässä ei kuulusta kovin romanttisilta,mutta oli kiire ja ne olisivat sisältäneet yllätyksen reissuun lähtemisestä olisihan se pitänyt valita mörskä mihin mennään olisi ollut eri vaihtoehtoja ja aikatualut  milloin lähdetään,tiedät kyllä minne,3.ruusu sen lehdet näyttää paremmilta, harvassa on naiset keneen  olin tykästynyt niinkuin suhun. Tuntui niin kuin olisin tuntenut sinut aina.4.ruusu se on erinomaisessa kunnossa tulet aina olemaan ystäväni ja välitän sinusta paljon, taidat olla paljon  fiksumpi nainen mitä aluksi kuvittelin. 5ruusu sekin on erinomaisessa kunnossa, mutta en anna sitä vielä sinulle,joskus saattaa tulla parempi aika luovuttaa se sinulle livenä eihän sitä koskaan tiedä mitä tunteille tapahtuu!.mietin montako ruusua sinulle ostan jostain syystä päädyin viiteen.                                           T:esko-Pohjosesta   

Vierailija
21402/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan rakastaa sinua niin paljon, että nolostuttaa myöntää muille olevani niin pihkassa sinuun. Mutta mitä väliä, jos tunteeni estyvät ja tulee nolouskohtaus? Olet minulle kaikki kaikessa, ja se ei ole noloa vaan tervettä rakkautta. Toisesta välittämistä. Oot ihaninta mitä tiedän <3

Kenelle olet myöntänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21403/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kolmea viimeisintä.

Ja veikkasit juuri ne kaikki väärät. Onnea! Vaikka kalastustarkoitushan tällaisilla tarkentavilla kysymyksillä on näillä palstoilla.

Eri

Vierailija
21404/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotiikkamessut mainos! Mahtaako olla tunkkaset messut?

Vierailija
21405/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei tarvitse kukaan (mies).

Naisten kesken onkin paljon antoisampaa. T. Liz da Lezzzzzzbuzzz

Vierailija
21406/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalluppi oletko saanut nainen punaisia ruusuja kaivatultasi tai yleensäkään?. Pahoittelen kirjoitus virheitä olen vähän yksinkertainen mies. Lupasin sinulle naikkonen ostaa joskus ruusuja ja ikinä en kertonut määrää, ostin viisi sinulle ne olisi pitänyt antaa jo aikoja sitten. Annan ne nyt yksitellen 1.ruusu siitä on jo suurin osa terälehdistä tippunut,kun kuulin että sinulla on toinen niin tuntui kuin olisi lapin liuvulla isketty suoraan sydämmeen ja suurin osa tunteista katosi sen jälkeen.2.ruusu on mennyt poikki,kävely rehvit pimeällä ja suht huonossa säässä ei kuulusta kovin romanttisilta,mutta oli kiire ja ne olisivat sisältäneet yllätyksen reissuun lähtemisestä olisihan se pitänyt valita mörskä mihin mennään olisi ollut eri vaihtoehtoja ja aikatualut  milloin lähdetään,tiedät kyllä minne,3.ruusu sen lehdet näyttää paremmilta, harvassa on naiset keneen  olin tykästynyt niinkuin suhun. Tuntui niin kuin olisin

Tää oli jotenkin ihana 

Vierailija
21407/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti voit hyvin.. ja jos ei enää koskaan tavata, kiitos kaikesta 

Vierailija
21408/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsaa muruselle ja jälkkäriksi vaniljajäätelöä kinuskikastikkeella ja vohveleilla höystettynä. Pannariakin löytyy. Rakastan sinua. 

Vierailija
21409/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no miks noin vihasena?

Vierailija
21410/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasiko joku sen selluloosamassan? Tuli mieleeni tuossa suunnitellessani että voisin kokeilla tehdä itse massaa jota voisi hyödyntää tauluunkin, massasta täytyisi tulla vain riittävän kovaa ja kestävää kuivuttuaan.

Vierailija
21411/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlasiko joku sen selluloosamassan? Tuli mieleeni tuossa suunnitellessani että voisin kokeilla tehdä itse massaa jota voisi hyödyntää tauluunkin, massasta täytyisi tulla vain riittävän kovaa ja kestävää kuivuttuaan.

Sitähän saa vaikka minkälaisia liimoja sekä rakennusaineita ihan jopa edullisestikin kaupoista joita voisi hyödyntää kun on ihan köyhä ihminen.

Sain jo palan (runsasta avokätisyyttä) hiomapaperia erästä tuuninkiani varten. Olen eri kiitollinen asiasta. 😄

Vierailija
21412/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän saa vaikka minkälaisia liimoja sekä rakennusaineita ihan jopa edullisestikin kaupoista joita voisi hyödyntää kun on ihan köyhä ihminen.

Sain jo palan (runsasta avokätisyyttä) hiomapaperia erästä tuuninkiani varten. Olen eri kiitollinen asiasta. 😄

Olen myös hankkinut varastoon kaikenlaista pientä tarviketta aina kun on tullut vastaan. Työtönkään ei jaksa ajatella, siivota, lenkkeillä tai hakea töitä 24/7. Pakko saada jotakin tekemistä.

Vierailija
21413/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös hankkinut varastoon kaikenlaista pientä tarviketta aina kun on tullut vastaan. Työtönkään ei jaksa ajatella, siivota, lenkkeillä tai hakea töitä 24/7. Pakko saada jotakin tekemistä.

Lapsikin on jo koulussa niin ei kai sekään äitiä enää kaipaa niin paljon. Työllistyttää sitten vain isiä, hän saa kuljettaa treeneihin ja viedä leffaan etc. Onneksi isi otti näin valtavasti vastuuta, ehkä huomasi että olisi kiva kun olisi ihan oikeakin elämä. 😄

Vierailija
21414/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuis ny sille?

Vierailija
21415/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on aikaa kun olen saanut ruusun tai ruusujaitse olen kukkani ostanut. 

itse asiassa olen aloittanut kynttiläkauden, jotka tuovat tunnelmaa pimeisiin iltoihin. 

Vierailija
21416/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no semmottii terveisiä täältä. Ai niin ja joku oli kakannut pihan kukkaistutukseen. Olipas mukava yllätys tänään. Hyvää alkavaa iltaa.

Vierailija
21417/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, no semmottii terveisiä täältä. Ai niin ja joku oli kakannut pihan kukkaistutukseen. Olipas mukava yllätys tänään. Hyvää alkavaa iltaa.

Tämä siis minulta tuohon selluloosamassaketjuun. Tulikin erikseen. Olen ehkä ajatellut liikaa hetken ajan.

Vierailija
21418/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘..

Vierailija
21419/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en voi puhua sinulle, puhun tänne.. sinä hämmennät minua ja minä haluan itsepintaisesti nähdä hyvän. Miksi? Jostain syystä haluaisin että olet minun. Me olemme hyvä tiimi. Kirjoittelen tänne niin kauan kunnes voin taas puhua sinulle.. olen päästänyt sinut irti, vapaaksi tavallaan, sinne minne sinun täytyy mennä, tavoittelemaan sitä mitä tarvitset.. pakenet minua koska en ole joku, yhdentekevä. Kuulet minusta vielä kyllä IRL myös, en minä jätä sinua yksin. Satutatko sinä minua nyt? Et oikeastaan. Suren puolestasi, mutta et sinä satuta 

Nyt on kyllä kaunis ja moniuloitteinen teksti. Kunpa oli mun rakkaalta kaivatultani.

Voi ollakin. Miehelle meni. 

Olen mies. 44

Vierailija
21420/21475 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no miks noin vihasena?

En ole vihainen sinulle. En vaan ole varma haluatko tavata minua enää. <3 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän