Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (21159)
R tietää omat vahvuutensa miksi hän on kuuma nainen --- hän on niin tasapainoinen, että muita voi ärsyttää hänen viisas ote asioihin. Olisi ilo olla hänen valittunsa. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisissä on paljon eri tasoja. Äly, ulkonäkö, epäitsekkyys jne. Mitä enemmän sinussa on hyviä puolia sitä enemmän voit vaatia toiselta osapuolelta, ja joku puoli voi kompensoida hieman toista jne. Ihmiset ovat useimmiten tasoistensa kanssa. Sivu
Jos on hyvällä itsetunnolla varustettu ja älykäs ja huomaa alemmalta hyllyltä hyvän löydön, voi tarttua tähän ja katsoa millainen tämä on. Älykäs ihminen osaa auttaa ja tukea kun huomaa potentiaalia.
Eli tyytyä? Ei kiitos.
Sivusta
Edes ystäväksi, enkä mihinkään. Vain ketjussa kirjoitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisissä on paljon eri tasoja. Äly, ulkonäkö, epäitsekkyys jne. Mitä enemmän sinussa on hyviä puolia sitä enemmän voit vaatia toiselta osapuolelta, ja joku puoli voi kompensoida hieman toista jne. Ihmiset ovat useimmiten tasoistensa kanssa. Sivu
Jos on hyvällä itsetunnolla varustettu ja älykäs ja huomaa alemmalta hyllyltä hyvän löydön, voi tarttua tähän ja katsoa millainen tämä on. Älykäs ihminen osaa auttaa ja tukea kun huomaa potentiaalia.
Eli tyytyä? Ei kiitos.
Sivusta
Sinä vielä hukut ylpeyteesi.
sivu
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Vierailija kirjoitti:
En kelpaa.
Mä oon liian vanha hälle. Ehkä voisin johonkin ohikiitävään kelvata, mutta siihen se jää.
Vierailija kirjoitti:
No joo. Sanotaanko näin, että mun fantasia-lista olisi erilainen kuin mun todellisuus-lista. Siis osaisin luoda hyvinkin yksityiskohtaisen listan ihannekumppanista, mutta ei siinä ole mitään järkeä koska ei todellisuudesta sellasta ikinä löytyis. Niinpä täytyy rajata tärkeimpiin asioihin, muut asiat on järjestettävissä.
Minäkin luulin joskus ettei sellaista täydellistä miestä löydy mutta löytyi sellainen kuitenkin. Funny part oli kuitenkin se että siihen se sitten jäikin. Taitaa elämä nauraa minulle päin näköä. Sen koommin en ole enää edes ajatellut moisia, onneksi elämässä on paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tyytyä? Ei kiitos.
Sivusta
Sinä vielä hukut ylpeyteesi.
sivu
Ei se ole vielä ollu rakastunut. Kyllä lentää romukoppaan kaikki vaatimukset jne. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tyytyä? Ei kiitos.
Sivusta
No joo tai ei. Voihan se löytö osoittautua ihan sudeksi mutta pääseehän siitä eroonkin. En suotta hylkäisi hyvää potentiaalia, eihän siinä ole mitään järkeä. Jotkut sanovat myös että jos rupeaa valitsemaan niin jää pian ilman. Tätä voi suhteuttaa omaan elämään, ei sitä potentiaalia varmasti kenellekään ihan kaikkialla ole vastassa.
Vierailija kirjoitti:
Lista on pitkä, mutta se ei oikeastaan kuulu kenellekään enkä etsi ketään. Silti yksi käy usein mielessä.
Minulla ei ollut listaa, ei vieläkään ole, enkä etsinyt ketään ja silti kaivattu jotenkin täytti kriteerit.
Kun rakastuu tulisesti, siinä ei vaakalukemia tai mitään muutakaan epäolennaisuutta mittailla.
Alat kelvata kun laitat wa laulamaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan pullukkanakin "saanut" niitä atleettisiakin ja urheilullisia miehiä. Aika murto-osa miehistä on noin pinnallisia ja ne sattuu kaikki kirjoittelevan vauva-palstalla.
Niin ja makuja on monia, minä ainakin pidän enemmän vähän pullukoista kuin hoikista.
Vierailija kirjoitti:
Kun rakastuu tulisesti, siinä ei vaakalukemia tai mitään muutakaan epäolennaisuutta mittailla.
Jotta tuo tapahtuu, täytyy tiettyjen elementtien osua kohdalleen. Ei muuta asioita mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
En varmasti laita ääniviestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita mikä tahansa viesti
Puhutte kun ihmiset ois oikeasti eri arvoisia keskenään. Ei ole, kaikki käy kusella ja kaikki päätyy lopulta jonnekin metri multaa päällä. Kannattaa nöyrtyä ennen kuin nöyryytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen ääntä kuuntelis ihan mielellään 🥹 eri