Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (21159)

Vierailija
20941/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20942/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia miehiä todellakaan haittaa edes ylipaino millään tavalla. Kaikki miehet ei hae sitä mallin näköistä vaan ihan "tavallinen" kelpaa. Tulkaapa jo pois sieltä pilvilinnoistanne.

Ei niin. Tiedän useita plösöjä keski-ikäisiä miehiä ja naisia, jotka ovat pariutuneet keskenään.

Minäpä tiedän useita hoikkia miehiä, joilla on pulleampi nainen. Ja useita hoikkia naisia, joilla on pulleampi mies. En tiedä missä palikkamaailmassa ihmiset oikein elää, jos luulee, että kaikkeen pätee jonkinlaiset varmat lainalaisuudet kumppanin valinnassa. Nää on hienosyisempiä juttuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20943/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan pullukkanakin "saanut" niitä atleettisiakin ja urheilullisia miehiä. Aika murto-osa miehistä on noin pinnallisia ja ne sattuu kaikki kirjoittelevan vauva-palstalla. 

Vierailija
20944/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia miehiä todellakaan haittaa edes ylipaino millään tavalla. Kaikki miehet ei hae sitä mallin näköistä vaan ihan "tavallinen" kelpaa. Tulkaapa jo pois sieltä pilvilinnoistanne.

Se on todellisuutta, mutta eivätköhän valitse paremman näköisen jos luonteet muuten samat. 

Näitä teorioita on ihan hauska pyöritellä, mutta todellisessa maailmassa kenelläkään ei ole vaihtoehtona kahta samanluonteista, joista toinen olisi hyvännäköisempi. Vaikka olisi kiinnostunut tälläisestä parivaljakosta, epätodennäköistä, että ne just ne molemmat olisi kiinnostuneita myös jne. Jokainen on kuitenkin yksilö, ei tässä mitään sims-maailmaa eletä. 

Kyllä, kaikille löytyy ottajansa ja saman tasoiset pariutuvat keskenään. Ulkonäön puutetta voi kompensoida varakkuudella jne. 

Vierailija
20945/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä itsekään hae mitään "mallia", vaikken lihavuuden rajoilla kiikkuvista sytykään. Ihme olettamus että on tavallinen, joka jostain syystä on synonyymi lihavalle... Ja sitten on ne instagram silari-persemallit. Kuten aina, ketjulaisille ominaista binääriajattelua. 

Ei vaan puhuin mallin näköisistä ja tavallisista, ei liittynyt painoon vaan ulkonäköön. Suurin osa ihmisistä nyt kuitenkin on aika tavallisen näköisiä, painosta riippumatta. 

Vierailija
20946/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa paljon anteeks sillä, että pantavuus säilyy. Mies jaksaa katella, kun kiimaa on.

Minulla oli joskus valintatilanne kolmen naisen väliltä. Yksi oli erittäin mukava ja tykkäsi passata. Toinen älykäs ja kunnianhimoinen ja siksi menestynyt. Kolmannella oli todella laaja yleissivistys ja hänen kanssaan oli hauska keskustella kaikenlaisesta. Mutta koska minun oli valittava vain yksi, otin sen, jolla oli hyvä pylly ja isot tissit.

Satumaiselta kuulostaa.

Kuulostaa ihan mun parisuhteelta.

Vierailija
20947/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Tiedän useita plösöjä keski-ikäisiä miehiä ja naisia, jotka ovat pariutuneet keskenään.

Minäpä tiedän useita hoikkia miehiä, joilla on pulleampi nainen. Ja useita hoikkia naisia, joilla on pulleampi mies. En tiedä missä palikkamaailmassa ihmiset oikein elää, jos luulee, että kaikkeen pätee jonkinlaiset varmat lainalaisuudet kumppanin valinnassa. Nää on hienosyisempiä juttuja. 

Toinen lihonut matkan varrella. Hyvin harvoin ovat täysin eri tasoisia ulkonäöltään aluksi. Koko elämän aikana nähnyt yhden merkittävästi eri tasoinen nuoren pariskunnan. Herätti heti pientä ihmetystä, koska on tosiaan sen verran harvinaista, että komea ottaa paljon heikomman näköisen. 

Vierailija
20948/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli huono päivä, sori. Tosin eipä sua kiinnosta, niin miks tänne edes kirjoitan.

Ainahan sulla. 🤭

Vierailija
20949/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan pullukkanakin "saanut" niitä atleettisiakin ja urheilullisia miehiä. Aika murto-osa miehistä on noin pinnallisia ja ne sattuu kaikki kirjoittelevan vauva-palstalla. 

Niin, eli kuten sanoin, jos miehellä on preferenssinsä, se on väärin! Kiitos pointtini pönkittämisestä. :D 

Onhan miehissä niitä, jotka tykkäävät juoda eritteitä ja vastaavia ihme fetisistejä. Myöskin melko monella "urheilullisellakaan" miehellä ei välttämättä käy flaksi kuten saattaisi olettaa, joten joutuvat ottamaan sen pullukan. 

Vierailija
20950/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vain halua, että löytyy mitään linkkejä tämän ja tuon puoleisen välillä. Sillä siisti.

Tiedän, että niitä on. 

Sinä tiedät kyllä, mutta et halua minun tietävän.

Vierailija
20951/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole pitkä vaatimuslista. Keskinäiset kemiat kohtaa, ei halua mun kanssa biologisia lapsia. Ulkonäkö miellyttää (laaja skaala tässä), perusfiksu, joustava mielenlaatu, pystyy neuvotella eri jutuista ja sopia jne.

Vierailija
20952/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli kuten sanoin, jos miehellä on preferenssinsä, se on väärin! Kiitos pointtini pönkittämisestä. :D 

Onhan miehissä niitä, jotka tykkäävät juoda eritteitä ja vastaavia ihme fetisistejä. Myöskin melko monella "urheilullisellakaan" miehellä ei välttämättä käy flaksi kuten saattaisi olettaa, joten joutuvat ottamaan sen pullukan. 

Mitä saaminen tarkoittaa? Panemista?

Vierailija
20953/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista on pitkä, mutta se ei oikeastaan kuulu kenellekään enkä etsi ketään. Silti yksi käy usein mielessä. 

Vierailija
20954/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä saaminen tarkoittaa? Panemista?

Ei vaan se sanoo, että ne miehet on tyytynyt muhun.

Vierailija
20955/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin katkeran suloista, että kerrankin löytyi mies, joka vaikuttaa ymmärtävän mistä puhun, mutta ei ole kuitenkaan kiinnostunut musta ja mitä puhun. 

Ootte ehkä eri tasoa niin sanotusti

Miten niin kuin eri tasoa? Mä en oikein usko näihin tasoihin.

Sitä voi olla monin tavoin ulkonäöstä henkiseen tilaan ja ominaisuuksiin, ja joskus vähän kaikkea tuota. Luultavasti sun jutut ei ole hänestä kovin kiinnostavia, vaikka ymmärtäisikin sua, ja hän voi olla siinä vähän next levelillä suhun verrattuna. 

Kohtalaisen narsistinen kommentti. 

Vierailija
20956/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Sanotaanko näin, että mun fantasia-lista olisi erilainen kuin mun todellisuus-lista. Siis osaisin luoda hyvinkin yksityiskohtaisen listan ihannekumppanista, mutta ei siinä ole mitään järkeä koska ei todellisuudesta sellasta ikinä löytyis. Niinpä täytyy rajata tärkeimpiin asioihin, muut asiat on järjestettävissä. 

Vierailija
20957/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin katkeran suloista, että kerrankin löytyi mies, joka vaikuttaa ymmärtävän mistä puhun, mutta ei ole kuitenkaan kiinnostunut musta ja mitä puhun. 

Ootte ehkä eri tasoa niin sanotusti

Miten niin kuin eri tasoa? Mä en oikein usko näihin tasoihin.

Sitä voi olla monin tavoin ulkonäöstä henkiseen tilaan ja ominaisuuksiin, ja joskus vähän kaikkea tuota. Luultavasti sun jutut ei ole hänestä kovin kiinnostavia, vaikka ymmärtäisikin sua, ja hän voi olla siinä vähän next levelillä suhun verrattuna. 

Tai sitten tuo mies voi olla alemmalla levelillä.

-sivusta

Vierailija
20958/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä kaikki horinat terveisiä kaivatuillenne? Vai ettekö osaa lukea ketjun otsikkoa, ettekö ymmärrä lukemaanne, vai oletteko piittaamattomia vaikka osaisitte lukea ja jollain ihmeellä vielä olisitte ymmärtäneet lukemaanne? 

Vain aikuisten vastaukset huomioidaan.

Vierailija
20959/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yrittää vältellä ei-kaivattuja, nähdä vilauksen kaivatusta ja käy just päin vastoin

Vierailija
20960/21159 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se ole tabu kuin miesten kohdalla. Jos mies sanoo että esim. roimasti ylipainoinen/lihava ei sytytä, alkaa huutelu pinnallisuudesta, pienimunaisuudesta, inceliydestä yms. Lähes jokainen mies taas tiedostaa, että esim. lihava mies on aika pohjilla pariutumisessa, jos ei ole poikkeuksellisen supliikki tai löydy statusta, vaikka harva nainen haluaa myöntää että se lihavuus (ulkonäkö) on ongelma, sillä sehän olisi pinnalista, ominaisuus mikä on sukupuolittunut miehille. 

Missä tilanteessa sun pitäisi sanoa jollekin, että roimasti ylipainoinen ei sytytä? Tätä en ole ikinä tajunnut. Jokainen saa etsiä sen näköistä kumppania kuin haluaa, mutta mikä pakko on julkisesti morkata niitä joiden ulkonäkö ei miellytä. Ei minuakaan miellytä kaikki ulkonäköpiirteet miehissä, mutta ei minun tarvitse niitä missään luetella. Riittää että sanoo, että kumppanin ulkonäön pitää sytyttää, ei tarvi erikseen listata mikä ei sytytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi