IS: Juice Leskinen löysi vaimonsa hääyönä sängystä toisen miehen kanssa - pian vaimon kanssa petipuuhissa oli myös naapuri
Juice Leskisen elämästä julkaistu uusi kirja paljastaa yksityiskohtia, jotka ovat kaikkea muuta kuin kauniita. Toimittaja Pekka Ruissalon mukaan Juice löysi hääyönään vastavihityn vaimonsa Tarjan toisen miehen sängystä. Tarja ei ole koskaan asiaa vahvistanut, muttei myöskään kiistänyt. Avioliitto jatkui silti kymmenen vuotta, vaikka juominen, keikat ja vaikea luonne repivät sitä jatkuvasti. Lopulta vaimo ajautui suhteeseen naapurin Harri Rinteen kanssa, ja tämä tieto sai Juicen raivon partaalle. Kosto tuli tavalla, joka juurrutettiin suomirockin historiaan: Viidestoista yö syntyi näiden sotkujen keskellä. Kirjassa kerrotaan myös, kuinka Juice lopulta makasi kännissä Rinteen elämänkumppanin vieressä eikä kostonhimo siitä ainakaan lieventynyt.
Tämä on juuri sitä suurta taiteilijaelämää, jota Suomessa ihannoidaan: mies ryyppää, pettää, vaimo pettää takaisin, ja lopputuloksena saadaan klassikkobiisi. Kaikki nyökyttelevät, että no, se oli sitä rocknrollia. Miettikääpä, jos samat asiat olisi tehnyt joku tavallinen mies. Hän olisi leimattu ikuisesti sika äijäksi ja vaimonhakkaajaksi. Mutta koska kyse on Juicesta, kaikki selitetään taiteilijan vapaudella ja ajan hengellä.
Kommentit (23)
Mitä uutta tietoa tuo on? Tai mitä uutta kirja yleensä tuo? Kaikki tärkeimmät asiat on käsitelty aiemmissa teoksissa tai lehtien sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen aina pitänyt Juicea sietämättömänä ihmisenä jonka kanssa en oikeasti haluaisi olla tekemisissä. Mutta hyviä biisejä hän silti teki.
Oliko Juice kahden kesken sietämätön vai oliko se rooli jota hän esitti isommalle joukolle? Katsokaa kuinka näppärä ja taitava minä olen käyttämään kieltä.
No minä olen aina pitänyt Juicea sietämättömänä ihmisenä jonka kanssa en oikeasti haluaisi olla tekemisissä. Mutta hyviä biisejä hän silti teki.