Voi luoja miten toivon sodan loppuvan
Ja loppuvan sellaiseen ratkaisuun jonka ukrainalaiset pystyvät hyväksymään ja joka vahvistaa Eurooppaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaa, kun me nuoremmat sukupolvet ei oikeasti ymmärretty, mitä sodan kokenut sukupolvi oli kokenut. Eikä me vieläkään täysin ymmärretä, kun onneksi ei sota ole ainakaan vielä täällä.
Joku ymmärtää, joku ei. Itse olen aina ollut epäluuloinen Venäjää ja venäläisiä kohtaan. Ja tulen aina olemaankin. Ja halveksun niitä suomalaisia, jotka ramppaavat siellä "halpaa pensaa ja tatjanaa" hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisivat antaneet slaavien vaan sotia keskenään, mutta juutalaisen Zelenskyn pohjattoman ahneuden vuoksi, hänen haaliessaan miljardeja omille ja muiden ukrainalaisten oligarkkien tileille, on Suomenkin talous romahtanut.
Ei edes omat vanhukset saa terkkareissa apua ja hoitoa, kun rahaa syydetään Zelenskyn taskuihin.
Selehän on jo tutkinnan alla, miljardeja "kadoksissa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaa, kun me nuoremmat sukupolvet ei oikeasti ymmärretty, mitä sodan kokenut sukupolvi oli kokenut. Eikä me vieläkään täysin ymmärretä, kun onneksi ei sota ole ainakaan vielä täällä.
Joku ymmärtää, joku ei. Itse olen aina ollut epäluuloinen Venäjää ja venäläisiä kohtaan. Ja tulen aina olemaankin. Ja halveksun niitä suomalaisia, jotka ramppaavat siellä "halpaa pensaa ja tatjanaa" hakemassa.
Mä halveksin suomalaisia jotka ovat noinkin rasistisia ja kuvittelevat olevansa jotain "parempia" ihmisiä, aivopestyjä ihmisiä.
Toivottavasti, että sana "rasisti" saa kauhistumaan, ja vetämään mielipiteeni takaisin. Fasistien rakastaja olet ilmeisesti itse. He ovat diktaattorinsa valinneet vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä halveksin suomalaisia jotka ovat noinkin rasistisia ja kuvittelevat olevansa jotain "parempia" ihmisiä, aivopestyjä ihmisiä.
Toivottavasti, että sana "rasisti" saa kauhistumaan, ja vetämään mielipiteeni takaisin. Fasistien rakastaja olet ilmeisesti itse. He ovat diktaattorinsa valinneet vapaaehtoisesti.
Korjaus: Toivottavasti et luule, että...
Mua ahdistaa mahdollinen Ukrainan sodan loppu koska venäjän sotateollisuus pyörii täysillä ja mihin ne sitten seuraavaksi katsoo..
Voi luoja kun toivon ettei miehet pihtaisi niin paljon.
Li LIVE
TV1