Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja miten toivon sodan loppuvan

Vierailija
18.08.2025 |

Ja loppuvan sellaiseen ratkaisuun jonka ukrainalaiset pystyvät hyväksymään ja joka vahvistaa Eurooppaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li LIVE

TV1

Vierailija
22/27 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaa, kun me nuoremmat sukupolvet ei oikeasti ymmärretty, mitä sodan kokenut sukupolvi oli kokenut. Eikä me vieläkään täysin ymmärretä, kun onneksi ei sota ole ainakaan vielä täällä. 

Joku ymmärtää, joku ei. Itse olen aina ollut epäluuloinen Venäjää ja venäläisiä kohtaan. Ja tulen aina olemaankin. Ja halveksun niitä suomalaisia, jotka ramppaavat siellä "halpaa pensaa ja tatjanaa" hakemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivat antaneet slaavien vaan sotia keskenään, mutta juutalaisen Zelenskyn pohjattoman ahneuden vuoksi, hänen haaliessaan miljardeja omille ja muiden ukrainalaisten oligarkkien tileille, on Suomenkin talous romahtanut. 

Ei edes omat vanhukset saa terkkareissa apua ja hoitoa, kun rahaa syydetään Zelenskyn taskuihin.

Selehän on jo tutkinnan alla, miljardeja "kadoksissa".

Vierailija
24/27 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaa, kun me nuoremmat sukupolvet ei oikeasti ymmärretty, mitä sodan kokenut sukupolvi oli kokenut. Eikä me vieläkään täysin ymmärretä, kun onneksi ei sota ole ainakaan vielä täällä. 

Joku ymmärtää, joku ei. Itse olen aina ollut epäluuloinen Venäjää ja venäläisiä kohtaan. Ja tulen aina olemaankin. Ja halveksun niitä suomalaisia, jotka ramppaavat siellä "halpaa pensaa ja tatjanaa" hakemassa.

Mä halveksin suomalaisia jotka ovat noinkin rasistisia ja kuvittelevat olevansa jotain "parempia" ihmisiä, aivopestyjä ihmisiä.

Toivottavasti, että sana "rasisti" saa kauhistumaan, ja vetämään mielipiteeni takaisin. Fasistien rakastaja olet ilmeisesti itse. He ovat diktaattorinsa valinneet vapaaehtoisesti.

Vierailija
25/27 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä halveksin suomalaisia jotka ovat noinkin rasistisia ja kuvittelevat olevansa jotain "parempia" ihmisiä, aivopestyjä ihmisiä.

Toivottavasti, että sana "rasisti" saa kauhistumaan, ja vetämään mielipiteeni takaisin. Fasistien rakastaja olet ilmeisesti itse. He ovat diktaattorinsa valinneet vapaaehtoisesti.

Korjaus: Toivottavasti et luule, että...

Vierailija
26/27 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa mahdollinen Ukrainan sodan loppu koska venäjän sotateollisuus pyörii täysillä ja mihin ne sitten seuraavaksi katsoo.. 

Vierailija
27/27 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja kun toivon ettei miehet pihtaisi niin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi