45+ nainen, käytkö kosmetologin kasvohoidossa?
Kysymys otsikossa. Ja jos käyt/et käy niin miksi? Jos käyt niin missä hoidoissa? Onko hyötyä? Miten usein käyt? Ostatko tuotteet häneltä?
T. Utelias
Kommentit (36)
Ei tarvita hoitoja. Nuorempana kävin tiheään aknen takia, johon kosmetologi sanoi et käy vaan hoidoissa, ei lääkkeitä nyt tarvitse alkaa käyttää. No, akne ei tykännyt yhtään näistä hoidoista, vaan pahensi sitä. Ymmärsin mennä sitten ihotautilääkärille, joka määräsi Roacuttan-hoidon. Akne lähti sillä lopullisesti pois. Kosmetelogihoidot on tänään jälkeen jääneet mieleen rahastuksena. N55.
Kerran vuodessa, markettituotteet. Hur så?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Tottakai käyn, ihan perusjuttu ollut jo nuoresta lähtien, ihon puhdistus ja kuorinta ja tehohoidot. Ei tarvetta botoxiin tai täytteisiin vaikka ikä on 47. Ei ryppyjä lainkaan ja iho on kiinteä ja kuultava, ei isoja huokosia. Laadukkaat hoitotuotteet ja ravinto ennenkaikkea sellainen, että iho kiittää, se on tärkein.'
Ei minun kommenttini, mutta ihmettelen kateusilmapiiriä. Miksi tämä nainen saa runsaasti alanuolta kertoessaan olevansa kuulasihoinen yhä lähes 50- veenä?
Miksi hänen upeutensa triggeröi peukkut3rrorismia..?🤔
Haaskat liikkeellä. Siksi.
En käy enkä osta. Joskus kauan sitten kävin säännöllisesti, mutta se oli turhaa rahanhaaskausta, hoidoista ei ollut mitään hyötyä.
Käyn. Otan hifu ja ultratonehoitoja. En halua mitään täyteaineita enkä myrkkyjä kasvoihini.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai käyn, ihan perusjuttu ollut jo nuoresta lähtien, ihon puhdistus ja kuorinta ja tehohoidot. Ei tarvetta botoxiin tai täytteisiin vaikka ikä on 47. Ei ryppyjä lainkaan ja iho on kiinteä ja kuultava, ei isoja huokosia. Laadukkaat hoitotuotteet ja ravinto ennenkaikkea sellainen, että iho kiittää, se on tärkein.
😂 Lopetappa käynnit vuodeksi niin huomaat että kyse on geeneistäsi ja olet tuhlannut rahasi turhuuteen. T. Hyväihoinen 42v, ihonhoito minimaalista, en todellakaan käy kosmetologilla, syön mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Tottakai käyn, ihan perusjuttu ollut jo nuoresta lähtien, ihon puhdistus ja kuorinta ja tehohoidot. Ei tarvetta botoxiin tai täytteisiin vaikka ikä on 47. Ei ryppyjä lainkaan ja iho on kiinteä ja kuultava, ei isoja huokosia. Laadukkaat hoitotuotteet ja ravinto ennenkaikkea sellainen, että iho kiittää, se on tärkein.'
Ei minun kommenttini, mutta ihmettelen kateusilmapiiriä. Miksi tämä nainen saa runsaasti alanuolta kertoessaan olevansa kuulasihoinen yhä lähes 50- veenä?
Alapeukut tulevat siitä, että kosmetologin hoidoilla noita ei saa. Hänellä on siis hyvät geenit ja pelkkä kotihoito todennäköisesti tekisi hänelle saman, kuin se että maksaa höpöhöpö-kosmetologihoidoista.
Käyn kasvoakupunktiossa 3-4 krt vuodessa, ei nyt sama mutta tuo on mun "kasvohoito". Satunnaisesti oon käynyt myös kosmetologilla, se on enemmän itseni hemmottelua koska iho on aika hyvä ilmankin. En osta tuotteita, oon jo löytänyt toimivat enkä tarvitse uusia.
En. Suurin osa kosmetologien hoidoista on täysin turhia. Botoxia saatan kyllä ottaa sibeliusryppyihin tulevaisuudessa
Koetan käydä, enemmän tahi vähemmän säännöllisesti, 1-2 kertaa vuodessa. Nyt taitaa olla kuitenkin pari vuotta edellisestä kasvohoidosta. Aina siellä ihon alla on jotakin mömmöä. Kun epäpuhtaudet saa pois, on iho sileämpi ja kirkkaampi ja tulee kaunis meikki vähemmälläkin. Nyt kun on pitkä väli edellisestä hoidosta, kostautui helteillä, kun leukaan alkoi nousta näppyjä. Nainen 65 v.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina käynyt 13v lähtien 2 kertaa kuussa.
Mitä? Liian usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse ajattelet heti muista negatiivista?
Ei kukaan ole kyseenalaistanut alle menopaussi-ikäisen (keskim.51v.) naisen hyvää ihoa tai "upeutta".
Vaan tässä kyseenalaistetaan noiden hoitojen tarpeellisuus.
Aina jotenkin pettymys.
Pystyn tekemään kaiken saman kotona.
Ennen maksan 100e kasvovoiteesta.
En ymmärrä tuota ihon hiontaa.
Maalaisjärki sanoo, että paksu iho suojaa kasvoja.
Jos iho on ohut, vaikkapa ankarat sääolosuhteet vanhentavat enemmän.
Tällä hetkellä säästän rahaa alaluomileikkaukseen. Tietyssä pisteessä vaan kirurgin veitsi auttaa.
Hengailen ihmisten kanssa, joille ulkonäkö ei ole tärkeä.
Työn takia ei myöskään tarvitse olla edustava.
Vierailija kirjoitti:
Käyn. Otan hifu ja ultratonehoitoja. En halua mitään täyteaineita enkä myrkkyjä kasvoihini.
Nuo siis ovat vaikuttaneet?
Kerran vuodessa poistamassa valkopäitä, jos tarvitsee. Muuten saan paremman tuloksen kotona. Käyn kyllä ottamassa botoxia ja harkitsen tällä hetkellä jotain vahvempaa vuosittaista laseria.
Kotihoitona (jos jotain kiinnostaa): aamulla C-vitamiini, peptides, SPF 50 / illalla: vaihdellen tretinoin / tazaratone (vaatii reseptiä tai ilman esimerkiksi nettiapteekista Intiasta), cicablast palm. Mikroneulaus kotona. C-vitamiini on ainoa joka on arvokkaampi, koska halpaa ei kannata ostaa. Muut purkit 15 euron luokkaa. Ihon kunto on parempi kuin parikymppisenä.
Olen käynyt varhaisesta teini-iästä, mutta tällä hetkellä en käy, kun luottokosmetologini jäi eläkkeelle ja yhtä hyvän työn tekijää ei ole löytynyt. Toisaalta vaihdevuosien myötä ihossa ei enää ole epäpuhtauksiakaan, joten ei ole varsinaista tarvettakaan. Ihonpuhdistuksessa siis olen käynyt.
Olen käyttänyt aina kosmetologin iholleni suosittelemia tuotteita ja ero on kyllä aika iso verrattuna omiin valintoihin. Vanhoja lempparituotteita ei enää saa, niitähän aina vaihdetaan välillä.
Ihoni on hyvä, paksu ja pidän sen hyvin kosteutettuna, mutta laadukkailla tuotteilla ihonvärin saa hyvin tasaiseksi ja rusottavaksi. Kaipaisin siksi hyvää kosmetologia, mutta en ole sellaista löytänyt. Hinta on sama, joten harmittaa maksaa huonommasta työstä sama hinta.
Valitettavasti itselläni on se havainto, että nuoremmilla ammattilaisilla ei enää ole samaa työmoraalia kuin vanhemmilla oli, sama koskee kampaajia. Minun paksuja hiuksiani ei voi leikata kunnolla alle puolessa tunnissa, kun entiseltä kampaajalta meni yli tunti. Eläkkeelle jäi myös kampaajani.
Eli sekä kampaaja ja kosmetologi olisivat hakusassa.