Nykyään ei vastata soittoihin tai viesteihin
Turhauttaa hoitaa asioita hakiessa vaikka töitä kun ei saa rekryä tai omaa suosittelijaa kiinni. Ei saa vastausta jopa kahteen päivään. Kohta haen enää sellaisia töitä joissa rekry tms. yhteyshenkilö vastaa heti puhelimeen.
Kommentit (22)
Puhelimeen vastaaminen tuntemattomien numeroiden osalta on todellakin loppunut. Mitenkähän puhelinmyyjät pärjää. Siis ne supermyyjät, muuthan eivät pärjänneet ennenkään.
Vierailija kirjoitti:
Huonoa käytöstä.
Pari vuotta sitten osattiin vielä käyttäytyä. En ymmärrä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Puhelimeen vastaaminen tuntemattomien numeroiden osalta on todellakin loppunut. Mitenkähän puhelinmyyjät pärjää. Siis ne supermyyjät, muuthan eivät pärjänneet ennenkään.
Tarvitsen itse suosittelijaa aspatyöhön. No joo.
ap
Minä en vastaa enää yhteenkään numeroon jota en tunnista. Siellä on kuitenkin vain Renoan tai Elisan myyjä.
minä tiedustelen heti väriä painoa kuppi kokoa jos ei miellytä katkaisen puhelun. paria olen pannutkin 10e .
Nykyään on niin paljon huijauksia, että varon vastaamista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en vastaa enää yhteenkään numeroon jota en tunnista. Siellä on kuitenkin vain Renoan tai Elisan myyjä.
Kai nyt vastaat jos näet viestin ja siellä on tuttu kyselemässä jotain tai joku muu asiallinen kysymys kyseessä? Tämän takia on normaalia laittaa viestiä perään.
ap
Some tehnyt ihmisistä narsisteja, psyko- ja sosiopaatteja.
Kyllä mä vastaan. Tosin riippuu ihan siitä kuka ottaa yhteyttä 😄
Itseäni ärsyttää kun ihmiset luulee olevansa ainoita jotka lähettää viestejä tai soittaa. Vielä enemmän ärsyttää kun jotkut luulevat minun olevan jatkuvasti töissä tavoitettavissa joko viesteillä tai soittamalla, suorastaan odottavan juuri sitä sinun viestiäsi, eivätkä tajua että vastaan kyllä kunhan ehdin.
Saan kymmeniä viestejä päivässä. Sähköpostilla, WhatsAppilla ja yrityksen somekanavien kautta. Onpa joku valopää kaivanut myös henkilökohtaisen numeroni ja sometilini, ja laittanut viestinsä sitä kautta.
Teen suorittavaa työtä noin 10-12 tuntia päivässä, ja sen ajan ulkopuolella sitten vastailen viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Asialliseen yhteydenottoon kuuluu aina vastata.
ap
Hiiri vastaa aloittajalle: ole vaiti!
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää kun ihmiset luulee olevansa ainoita jotka lähettää viestejä tai soittaa. Vielä enemmän ärsyttää kun jotkut luulevat minun olevan jatkuvasti töissä tavoitettavissa joko viesteillä tai soittamalla, suorastaan odottavan juuri sitä sinun viestiäsi, eivätkä tajua että vastaan kyllä kunhan ehdin.
Saan kymmeniä viestejä päivässä. Sähköpostilla, WhatsAppilla ja yrityksen somekanavien kautta. Onpa joku valopää kaivanut myös henkilökohtaisen numeroni ja sometilini, ja laittanut viestinsä sitä kautta.
Teen suorittavaa työtä noin 10-12 tuntia päivässä, ja sen ajan ulkopuolella sitten vastailen viesteihin.
Ovatko nämä työhön vai vapaa-aikaan liittyviä yhteydenottoja?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tänään minulle tuli ihan asiallinen viesti Whatsappiin: Hei, voimmeko puhua?
Numero oli tuntematon, ja siinä oli Kambodzan suuntanumero.
En vastannut. Estin ja ilmoitin sen roskapostiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tämäkö on sinusta asiallinen yhteydenotto?
ap
Meillä on rekryissä laitettu kellonaika ja pvm milloin voi ottaa yhteyttä, jos haluaa tiedustella jotain.
Meillä rekryssä lisätietoja antaa tuleva esimies, jolla yleensä on kiireinen aikataulu. Jos kaikki hakijat soittelisivat ja milloin vain, niin ei työnteosta tulisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tämäkö on sinusta asiallinen yhteydenotto?
ap
Itse viesti kuulostaa asialliselta. Jos joku tuntemani henkilö laittaisi tuon viestin, vastaisin.
Ensin soitan pari kertaa - ei vastata, sitten viestiä perään ja taaskaan ei vastata. Sitten ei täällä tai siellä tai tuolla vastata. Tulen hulluksi. En voi sietää tällaista epämääräisyyttä. Ymmärrän kyllä jos joku on välillä vaikeasti tavoitettavissa, mutta sitä ovat nykyään melkein kaikki koko ajan.
ap