Eikö Viking Linella oikeasti ole lastenpöytää enää buffetissa?
Sivuilla lukee
Tietoa lasten omasta noutopöydästä: Lasten buffet tarjoillaan lähdöillä, joilla on paljon lapsia, lähinnä viikonloppuisin ja koululomien aikaan. Viking XPRS:llä lasten oma buffet tarjoillaan vain valituilla lähdöillä koululomien aikaan.
Eli puuttuuko vain joku erillinen pöytä vai eikö menun lasten osastolta ole oikeasti mitään tarjolla?
Kommentit (8)
No jos osaisit lukea niin sitähän tässä kysyttiin...
Lapsille käy ihan normaalit ruuat. Tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Mutta olisi hinnoiteltava painon mukaan muutenkin. Mikä järki veloittaa 50 kiloista sama kun 100 kiloista. On se niin väärin.
Jätä ne kakarat kotiin. Huutavat ja melskaavat sekä häiritsevät vaan muita.
Ennen lapset osasivat käyttäytyä ja vanhemmat katsoivat heidän peräänsä . Nyt annetaan vaan mennä , kuin villisiat metsässä .
Valitettavasti tämä on heidän vanhempiensa vika.
Vierailija kirjoitti:
Ennen lapset osasivat käyttäytyä ja vanhemmat katsoivat heidän peräänsä . Nyt annetaan vaan mennä , kuin villisiat metsässä .
Valitettavasti tämä on heidän vanhempiensa vika.
Kerrostalo vielä miten tämä liittyy mihinkään. Ihme kurafoorumi tullut tästäkin palstasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olisi hinnoiteltava painon mukaan muutenkin. Mikä järki veloittaa 50 kiloista sama kun 100 kiloista. On se niin väärin.
Mun hoikka teini vetää hirveitä annoksia ja minä ylipainoinen jaksan syödä vaan hitusen siitä määrästä. Mut kyllä mä buffassa viinihanan tyhjennän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tämä on heidän vanhempiensa vika.Kerrostalo vielä miten tämä liittyy mihinkään. Ihme kurafoorumi tullut tästäkin palstasta
Mikä ihmeen kerrostalo ????
Voi kamala taas.Onko vaikeaa plokata aikuisten pöydästä !