Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tuntuu etten ole päässyt ylöspäin elämässä.

Vierailija
18.08.2025 |

No siis siltä musta tuntuu olen vähä yli 40 mies ja mulla ei kovin hyvin asiat, velkaa on 45 tuhatta ylikin, painin velkahelvetissä ja makselen palkastani, on vakituinen työ. rahaa ei ole, ajan vanhalla Opelilla joka maksaa 800 € ruostetta vielä, ei ole mahdollisuus hommata mitään, olen kateellinen miten toiset on hoitanu asiat ja menny elämäs eteenpäin. No kai pitää hyväksyä oma elämä semmosenaan kun on?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä jaksanko pitkään edes tehdä töitä kun en saa koskaa velkoja maksettua

Vierailija
42/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset hoitanut asioitasi paremmin? Tai mikset hoida nyt kun, kun olet havahtunut asiaan? Huomisen tulokset on tämän päivän päätöksiä ja toimintaa.

Olen pelannut 20 tuhatta ja juonut tuhansia ja tehnyt kaikkea.

Tuolla rahalla olisit ostanut komean auton. Mutta tuhlasit viinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen miettinyt olisiko helpompi olla työttämänä ja ottaa rennosti.

Vierailija
44/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset hoitanut asioitasi paremmin? Tai mikset hoida nyt kun, kun olet havahtunut asiaan? Huomisen tulokset on tämän päivän päätöksiä ja toimintaa.

Olen pelannut 20 tuhatta ja juonut tuhansia ja tehnyt kaikkea.

Tuolla rahalla olisit ostanut komean auton. Mutta tuhlasit viinaan.

IHMINEN TEKEE VIRHEITÄ TAJUA SE

Vierailija
45/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumistukee saisi ja sossusta ja työttömyysrahaa

Vierailija
46/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kertokaas ihmiset mitä kannattais tehdä?

Vierailija
47/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ees millä rahalla nuoret ostaa bemareita ja mersuja.. uskomatonta

Faijan autolla ajaa niin kuin minäki. Ei ois todellakaan itellä rahaa sellaseen

Vierailija
48/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kannattaako työnteko jos on pahas velkakiertees ja ei saa apua?

Vierailija
49/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkasta menee noin 300 turhuuteen korkoihin. sillä rahalla maksaisi jo hienoa bemaria ja pystyisi menemään elämässä eteenpäin eikä tarvisi hävetä ja ajaa romulla.

Vierailija
50/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää 41 v miehenä että olen päässyt tähän pisteeseen.

Vierailija
51/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei tunnu vaan tiedän, että elämä ei ole edennyt yhtään mitenkään yli vuosikymmeneen, vaikka yrityksestä ei ole puutetta.

Töitä haen koko ajan, ja uudestaan opiskelemaan lähtöä olen miettinyt, mutta takamus ei tule kestämään yhtään enempää opintolainaa. Työn ohessa ei voi opiskella ilman työtä ja työttömänä opiskelu on rajattua ja luvalla se on karenssi- ja takaisinperintäansa, joten ei ole paljon muita vaihtoehtoja kuin amikseen opintotuella ja lisää opintolainaa. En voi ottaa sitä riskiä, että en saa uudellakaan tutkinnolla töitä, ja sitten makselen vielä enemmän opintolainaa takaisin tuista. Siihen ei kovin kummoisia maksuhelpotuksia nimittäin heru.

Vierailija
52/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No palsta on hiljanen. tyydyn tähän tilanteeseen ja elämän elämääni.

Vierailija
53/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituinen työ, vanha auto ja 45 000€ velkaa. Mihin se raha on mennyt? Tämmöisiä aikoina kannattaa kyllä miettiä tarkkaan ison lainan ottamista kun työllisyys tilannekkin on huono. Ja se että on vanha auto ei haittaa mitään, ellei se sitten ole paljon jatkuvaa remonttia vaativa rahareikä. Ei se nyt muu auta kuin tehdä töitä, joita sinulla sentään on ja maksella velkaa pois.

Eikä ole mitään vakiomallia mitä kenelläkin pitäisi olla jossakin tietyssä iässä tai mitä teet työksesi. Jokainen elää omanlaistansa elämää. Minä tavallinen alle keskituloinen duunari en ikinä pystyisi olemaan mikään uraohjus eikä sellainen kallis elämäntyyli ole muutenkaan minua joka olen vähään tyytyväinen. 

Vierailija
54/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ylös tai alaspäin menemisiä. Ihan samanlaisia kärpäsenulosteita ollaan kaikki universumin mittakaavassa, Brad Pitistä puistokemistiin. Chillaa kaveri!

Vierailija
55/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut kannattaako työnteko jos on pahas velkakiertees ja ei saa apua?

Kannattaa. Jossain vaiheessa ne velat on maksettu ja huomaat että selvisit kuitenkin vaikeista ajoista ja otat opiksesi että hankkiudu enää samaan tilanteeseen. Jättäytymällä pois töistä ei elämäsi tule olemaan yhtään parempaa henkisesti eikä rahallisesti. Nyt vain otat itseäsi niskasta kiinni ja taaperrat päivä kerrallaan eteenpäin. Apua tilanteeseesi voit varmasti kysyä velkaneuvonnasta. Usko vaan kyllä kaikki järjestyy. Kokemusta on.  

Vierailija
56/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei teen sitten niin.

Vierailija
57/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakituinen työ, vanha auto ja 45 000€ velkaa. Mihin se raha on mennyt? Tämmöisiä aikoina kannattaa kyllä miettiä tarkkaan ison lainan ottamista kun työllisyys tilannekkin on huono. Ja se että on vanha auto ei haittaa mitään, ellei se sitten ole paljon jatkuvaa remonttia vaativa rahareikä. Ei se nyt muu auta kuin tehdä töitä, joita sinulla sentään on ja maksella velkaa pois.

Eikä ole mitään vakiomallia mitä kenelläkin pitäisi olla jossakin tietyssä iässä tai mitä teet työksesi. Jokainen elää omanlaistansa elämää. Minä tavallinen alle keskituloinen duunari en ikinä pystyisi olemaan mikään uraohjus eikä sellainen kallis elämäntyyli ole muutenkaan minua joka olen vähään tyytyväinen. 

pelaamiseen ja ryyppäämiseen ja muihin juttuihin en kerro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän