Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tuntuu etten ole päässyt ylöspäin elämässä.

Vierailija
18.08.2025 |

No siis siltä musta tuntuu olen vähä yli 40 mies ja mulla ei kovin hyvin asiat, velkaa on 45 tuhatta ylikin, painin velkahelvetissä ja makselen palkastani, on vakituinen työ. rahaa ei ole, ajan vanhalla Opelilla joka maksaa 800 € ruostetta vielä, ei ole mahdollisuus hommata mitään, olen kateellinen miten toiset on hoitanu asiat ja menny elämäs eteenpäin. No kai pitää hyväksyä oma elämä semmosenaan kun on?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella ne elämän hienot autot on ostettu velaksi. Sinulla on sentään työ ja pystyt lyhentämään velkaasi.

Vierailija
22/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pystyt maksamaan sitä velkaasi, koska sinulla on vakityö. Monet ovat ulosotossa ja työttömiä. Usealla ei ole edes huonoa autoa tai edes fillaria.

Kateus voi nyt kalvaa parempiosaisia katsellessa, mutta totuus on, että tuon suuruisen lainan maksamiseen ei mene edes loppuikää, joten kaikki mahdollisuudet elämän paranemiseen ovat sinullakin olemassa.

Elämää kannattaa elää tässä ja nyt niillä eväin, mitä on tällä hetkellä. Enemmillä eväillä ei edes voisi elää. 😂 Joten siihen on tyytyminen, mitä nyt on.

Minulla on on paljon vähemmän kuin sinulla (pari tonnia tilillä, polkupyörä, vuokrayksiö, huonopalkkainen osa-aikatyö), mutta siltikin kävin hankkimassa tänään joitakin asioita, mitä olen itselleni halunnut ostaa. Pelotti katsoa saldoa sen jälkeen, mutta totesin, että kyllä sillä summalla selviää, mitä jäi. Itsekin toivon löytäväni parempaa työtä, josta saisi kunnon korvauksen, mutta vielä ei ole sellaista tullut vastaan, joten näillä mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella ne elämän hienot autot on ostettu velaksi. Sinulla on sentään työ ja pystyt lyhentämään velkaasi.

joo mutta en halua ikuisesti romulla ajaa, minua hävettää.. eilen tuli nuori mies minun perässä 30 tuhatta mersulla.

Vierailija
24/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ees millä rahalla nuoret ostaa bemareita ja mersuja.. uskomatonta

Vierailija
25/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi jotain autoa kerralla saa pois maksettua. Roope Ankat ja Kroisos Pennaset ainoastaan semmoista pystyvät tekemään.  Muut joko ottavat lainaa, maksavat vähitellen tai kulkevat muulla tavalla kuin omalla autolla.

Vierailija
26/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin omalla. Useimmiten pankin tai isin rahoilla.

Vierailija
27/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi että omistaa edes romun :D

Vierailija
28/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappa betalar kato. Kuten nää miljoonien lasipalatsit usein isin maksamia.

Vierailija
29/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun Allu eilen olit 39-vuotias? Etkä aiemmin päässyt eteenpäin?

Tiedätkö, mikä sä olet? Sä olet tyhmä (jankutat), ilkeä (alat solvaamaan vastaajia välittömästi ja etenkin naisia yleensä) ja patologinen valehtelija. 

Vierailija
30/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tullut vaan alaspäin ite. Nyt en enää alemmaksi pääse kun elän jo tt-tuella. 

Mihin sun 20€/h palkka nyt ja yhtäkkiä katosi?????

Vierailija
31/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset hoitanut asioitasi paremmin? Tai mikset hoida nyt kun, kun olet havahtunut asiaan? Huomisen tulokset on tämän päivän päätöksiä ja toimintaa.

Olen pelannut 20 tuhatta ja juonut tuhansia ja tehnyt kaikkea.

Toivottavasti sä muistat joka päivä, miten hienon auton olisit saanut neljälläkymmenellätonnilla ja se kalvaa sua aamusta iltaan. 

Vierailija
32/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tullut vaan alaspäin ite. Nyt en enää alemmaksi pääse kun elän jo tt-tuella. 

Mihin sun 20€/h palkka nyt ja yhtäkkiä katosi?????

No mitä sitte, ei ole rahaa vaikka tienaan hyvin, menee lainaan yli 700 € kk.

Vierailija
33/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emmä tiedä onko järkeä ees käydä töissä kun ei silti ole rahaa, mitä kannattais tehdä sossuluukulle?

Vierailija
34/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oikein mitä järkee on elämässä missään.. kuolla pois

Vierailija
35/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset hoitanut asioitasi paremmin? Tai mikset hoida nyt kun, kun olet havahtunut asiaan? Huomisen tulokset on tämän päivän päätöksiä ja toimintaa.

Olen pelannut 20 tuhatta ja juonut tuhansia ja tehnyt kaikkea.

Toivottavasti sä muistat joka päivä, miten hienon auton olisit saanut neljälläkymmenellätonnilla ja se kalvaa sua aamusta iltaan. 

ei voi asialle mitään

Vierailija
36/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kun Allu eilen olit 39-vuotias? Etkä aiemmin päässyt eteenpäin?

Tiedätkö, mikä sä olet? Sä olet tyhmä (jankutat), ilkeä (alat solvaamaan vastaajia välittömästi ja etenkin naisia yleensä) ja patologinen valehtelija. 

Sori en ole Allu

Vierailija
37/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kun käy töissä niin onko se loppupeleis järkevää edes? 

Vierailija
38/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elää pahassa velkakierteessä ei ole rahaa, pankki ei anna yhdistelylainaa joka pelastaisi tilanteen tai velkajärjestely.

Vierailija
39/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite ollu pitkään työttömänä ja luulen etten enään sovellu työelämään. Elämä junnaa paikallaan

TM30

Vierailija
40/57 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ite ollu pitkään työttömänä ja luulen etten enään sovellu työelämään. Elämä junnaa paikallaan

TM30

sama mulla velkaa yli 45 tuhatta velka vain lisääntyy eikä lyhene

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi