Millaisista asioista teillä on tullut anopin kanssa riitaa tai erimielisyyttä?
Millaisista asioista teillä on tullut anopin kanssa riitaa tai erimielisyyttä? Miten saitte sovittua? Vai saitteko?
Kommentit (11)
Emme koskaan riitele anopin kanssa, mutta hän ei ymmärrä sitä, miksi haluan esimerkiksi matkustella yksin. Mieheni ei voi aina matkustaa samaan aikaan kuin minä. Anoppi haluaa tehdä ihan kaiken miehensä kanssa, mikä on minusta taas outoa.
En ole alentunut riitelemään, mutta 50 v veetuilua kuunnellut. Nyt on hoivakodissa, ei osaa enää veetuilla, mutta käydessäni mulkoilee vihaisesti minua.👿
Ihan kaikesta. Siksi päätin 30 vuotiaana, että miehet joiden äiti elää, saa jäädä. Minua heille ei ainakaan esitellä.
Eläkeläisillä ei ole omaa elämää. Siksi he kyttäävät muita ja arvostelevat.
Siitä, minkä verran lapsille saa antaa herkkuja. Ei olla vieläkään päästy yhteisymmärrykseen.
En ole riidellyt, lähinnä vältellyt ja väistellyt piikkejään.
Jos anoppi yrittää tuputtaa omia neuvojaan tai vaikuttaa aikuisten lastensa päätöksiin.
Kukkaruukun paikasta. Olin saunassa kotona ja vieraileva anoppi päätti silläaikaa siirtää yhtä isoa kukkaruukkuja toiseen paikkaan olohuoneessa. Kukka siinä ruukussa otti ja kuoli, koska ei pitänyt eteläikkunan paahtavassa auringosta. Anoppi vaan päätti että koska hänellä se kukka on ikkunalla (pohjoinen) niin minunkin kukan pitää olla ikkunalla (etelä). Emme puhuneet asiasta koskaan jälkeenpäin, mutta anoppi ei sen jälkeen puuttunut kukkiini mitenkään.
Anoppi on poltettu roviolla. Ei paljon kitise.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläisillä ei ole omaa elämää. Siksi he kyttäävät muita ja arvostelevat.
Höpö höpö. Ehkä jossain landella. T. Eläkeläinen
Upp.