Onko Flixbussilla matkustaneita paikalla?
Haluaisin tietää, onko kaikki mennyt matkalla ok. Aikataulut pitäneet, kommunikointi kuljettajan kanssa ok, onko bussi siisti, ym?
Kertokaa... Jännittää vähän ajatus ostaa lippua tämän yrityksen vuoroihin.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Kaveri matkusti Saksan poikki yöbussilla ja tankkauspysähdyksellä meni pissalle. Vessasta tullessa bussi oli ajanut pois ja tietty kaikki passit, avaimet, lompakot ja puhelimet mukanaan. Siinä sitten istui keskenään saksalaisella huoltoasemalla keskellä yötä ja joutui liftaamaan kotiin ja jättämään valituksen jonka käsittely oli oma soppansa.
Flixbusseilla on aika mojova maine ja näiden kanssa saa juuri sitä palvelua mistä maksaa. Itse otan flixin jos haluan matkustaa halvalla, mutta siis etukäteen jo asennoidun että ei kuuta taivaalta tarvitse odottaa. Ihan ok lyhyemmille matkoille. Ranskassa ollut paljon matkatavaravarkauksia.
Ystäväsi on yksinkertainen? Kuka hullu jättää arvotavaransa bussiin, kun käy yöllä vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, pysäkit saattaa myös muuttua. Siitä tulee kylläkin ilmoitus mutta matka saattaa olla pitkä uudelle pysäkille. Mulla se oli muoottoritien varrella.
Meidätkin jätettiin Bratislavassa parin kilometrin päähän keskustasta keskelle ei mitään.
Bratislavassa pysähtyy kolmessa paikassa. Miksi ihmeessä jäit siellä ekassa pysäkillä pois? Toinen on ihan vanhan kaupungin kyljessä ka kolmas terminaalissa kauppakeskuksessa uudemmassa keskustassa. Itse olet varmasti bussista ulos mennyt.
Vanha ketju, sori. Mutta onkohan SUOMEN reiteistä tullut lisäkokemuksia tänne? Netistä luettava palaute on kyllä aika hurjaa, mutta jotenkin kai nämä toimii, kun vuoroja on. Haluaisin testata tätäkin Helsingin ja Turun välillä, mutta uskaltaako.
Yhden kerran, ja toista kertaa en mene tuon firman kyytiin.
Bussi tuli mun lähtöasemalle myöhässä, lähti myöhässä, liikenteessä yhdessä kohtaa oli vähän hurjaa kun se roikkui rekan perässä ohitustilannetta kytäten, määräasemalle tultiin vielä myöhemmässä kuin lähtö sieltä mun kyytiin nousupaikalta, myöhästyin jatkoyhteydestä. Oli ostettava uusi lippu jatkoon.
Yhteydenotto Flixbussiin palautteen annon merkeissä hankalaa...
Mut en mene tuon firman kyytiin.
Ja se että kuski ei osaa suomea... Ai niin ja ostettu lippu, olin ostanut lipun Matkahuollon netin kautta, en Flixbussin oman sovelluksen kautta... joten siinäkin oli hankaluutta, ensinnäkin kyytiin noustessa ja matkustusoikeuden osoittamisessa, sekä sitten palautteen annossa kun olisi pitänyt jokin Flixbussin oma tunnuskoodi pitänyt antaa ja Matkahuollon kautta ostetussa sitä tunnusta ei ole.
Ei kiitos Flixbus.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, sori. Mutta onkohan SUOMEN reiteistä tullut lisäkokemuksia tänne? Netistä luettava palaute on kyllä aika hurjaa, mutta jotenkin kai nämä toimii, kun vuoroja on. Haluaisin testata tätäkin Helsingin ja Turun välillä, mutta uskaltaako.
Miksi - tuolla välillä on Onnibusseja vaikka kuinka paljon! Luota niihin!
Välillä kuljettajan kanssa on ollut kielimuuri ja halpojen lippujen takia kyytiin on joskus eksynyt vähän levotonta porukkaa. Muuten kuulemani kokemukset ovat pääosin olleet ok.
Vierailija kirjoitti:
Bussi tuli mun lähtöasemalle myöhässä, lähti myöhässä, liikenteessä yhdessä kohtaa oli vähän hurjaa kun se roikkui rekan perässä ohitustilannetta kytäten, määräasemalle tultiin vielä myöhemmässä kuin lähtö sieltä mun kyytiin nousupaikalta, myöhästyin jatkoyhteydestä. Oli ostettava uusi lippu jatkoon.
Ja se että kuski ei osaa suomea... Ai niin ja ostettu lippu, olin ostanut lipun Matkahuollon netin kautta, en Flixbussin oman sovelluksen kautta... joten siinäkin oli hankaluutta, ensinnäkin kyytiin noustessa ja matkustusoikeuden osoittamisessa, sekä sitten palautteen annossa kun olisi pitänyt jokin Flixbussin oma tunnuskoodi pitänyt antaa ja Matkahuollon kautta ostetussa sitä tunnusta ei ole.
Ei kiitos Flixbus.
Tämä oli Suomen reitti. Eli paikasta a paikkaan b joka oli Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos Flixbus.
Tämä oli Suomen reitti. Eli paikasta a paikkaan b joka oli Helsinki.
Tuo myöhässä oleminen. Koska tällä vuorolla - ehkä kaikilla Suomen Flixbus-reiteillä - on jatkoyhteys Helsingissä Tallinnan suuntaan, niin taisi olla niin, että tärkeintä on se, että ollaan kuitenkin ajoissa sen lautan lähtöön nähden, muuten ei ole mitään väli, pitääkö aikataulu missään kohtaa.
Juuri siksi matkustankin Luxbussilla.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei vissiin ole Suomen ulkopuolella käynyt Keihäsmatkojen jälkeen.
Eikä niistäkään reisuista kauheasti muistikuvia !
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ole yrityksen Suomen reiteillä matkustanut?
Flixbussilla 7 € satamasta porihin ja hyvä kuski onnibussi sama matka 25 €
Puolitoista tuntia lähtöajan jälkeen tuli viesti, että bussivuoro on kokonaan peruttu vaikka asiakaspalvelija chatissa koko ajan väitti että bussi on kyllä tulossa. Tämän piti lähteä Kampista, ja kävi viikko sitten.
Pisteet AP:lle kun ei kirjoittanut "onko kukaan matkustanut Flixbussilla", kuten palstalla on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnibussilla olen jo matkustanut paljon. Perus-Onnibussi ei yleensä ota pyöriä kyytiin ja pitäisi katsoa, onko Flixillä ne telineet kaikissa vuoroissa ja miten homma toimii. Nyt sattuisi sopiva vuoro omiin aikatauluhin Flixbussilla ja voisin testata, aikaa olisi jonkin verran siinä vaikka olisi vähän myöhässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnibussilla olen jo matkustanut paljon. Perus-Onnibussi ei yleensä ota pyöriä kyytiin ja pitäisi katsoa, onko Flixillä ne telineet kaikissa vuoroissa ja miten homma toimii. Nyt sattuisi sopiva vuoro omiin aikatauluhin Flixbussilla ja voisin testata, aikaa olisi jonkin verran siinä vaikka olisi vähän myöhässäkin.
Joo no. Oliks niin, että olit Turusta lähdössä... No, turustahan kulkee junia itään ja pohjoiseen päin. Vaihtoyhteyksiäkin on. Ja Onnibusilla on myös sellaisia tavisbussimalleja ajossa, joihin saattaa kaiketi saada pyöränkin mukaan.
Suomessa wc rikki helteellä. Hirveä haju bussissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no. Oliks niin, että olit Turusta lähdössä... No, turustahan kulkee junia itään ja pohjoiseen päin. Vaihtoyhteyksiäkin on. Ja Onnibusilla on myös sellaisia tavisbussimalleja ajossa, joihin saattaa kaiketi saada pyöränkin mukaan.
Voithan lähettää pyörän junalla ja matkustat itse bussilla, ja haet sitten Hesassa pyörän rahtitavaroista asemalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä myöhässä olemisella mitään väliä, jos et Helsingistä mihinkään eteenpäin bussilla tai junalla tai lentokoneella jatka. Eiks se ole ihan sama, onko myöhässä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun olen menossa Turkuun. Kesällä ei junat täältä Helsingistä kulje ollenkaan Turkuun moneen viikkoon, ja katkoja on viikonloppuisinkin ja muutenkin junissa on pyöräpaikat kiven alla, esim. Pendolinot ei niitä ota ollenkaan. Myös tämä uusi Pendolino Plus on vähän huono, vähän paikkoja ja vielä vähemmän tavallisia Eko-paikkoja, eli kallista. Junataukojen aikana pitäisi kiertää jostain Tampereen suunnan kautta vaihdolla ja niihinkään ei taida pyörät sopia. Onnibussilla on aika vähän niitä pyörävuoroja myös.
Kiitos Flixbussikokemuksia laittaneille!
Vilnasta Varsovaan viime vuonna, penkki oli jotenkin liian takakeno, ei saanut säädettyä, selkä kipeytyi. Ei mitään vesipullon ostomahdollisuutta kuten lux busseissa, joten vesipullo kannattaa aina olla mukana reissulla muutenkin.