Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko Katri Helena fani?

Vierailija
18.08.2025 |

Itse en ole koskaan ollut tämän "suomalaisen äänen" fani. Päin vastoin. En voi ollenkaan ymmärtää, miksi kukaan pitäisi tuosta äänestä. Ei uppoaa muhun. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla pitkät perskarvat?  Mulla on ja inhoan kyllä sinua jos ei ole.

Jos olet nainen niin kiihotuin.

CUTRIN

hiustuotteet

Vierailija
22/30 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänessä oma lumonsa on. Ja hoiti homman loppuun kunnialla. Paula Koivuniemi yllätys ja pettymys kun jätti vain tulematta takaisin korona-eristyksestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin Katrin ja edesmenneen miehensä keikalla kasarilla. Olin siis kyseisellä keikalla duunissa ja juttelin tovin molempien kanssa ja kumpikin oli oikein mukavia ja helposti lähestyttäviä. Siitä keikasta ei mennyt kuin vuoden verran kun Timo Kalaoja menehtyi.

Vierailija
24/30 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tommi kosinut?

Siis tää on niin pervoa. Sairas mies kun mummoa lykkii.

Mitä ne tekee keskenään? 

Oon miettinyt.

Jospa ne tekee vaikka ristisanatehtäviä. 

Vierailija
25/30 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti olen  ihan sieltä "puhelin langat laulaa" asti. Viimeksi kävin hänen konsertissaan Naantalin kirkossa pari vuotta sitten.

Vierailija
26/30 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Toki hän ei ole edes pahimmasta päästä, mutta kyllä noita puhelinlankoja on laulatettu iha kylliksi. Ei ole vajonnut samalla pubi-raakki tasolle kuin Eini yms jolla ei ole edes niitä muutamaa kunnon hittiä jota toistaa uusintoina kuin persu uuno turhapuroja joka kesä

Vierailija
27/30 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Tommi kosinut?

Siis tää on niin pervoa. Sairas mies kun mummoa lykkii.

Mitä ne tekee keskenään? 

Oon miettinyt.

Jatka toki miettimistä.

Siinä samalla voit miettiä sitäkin, että mitä itse tekisit, jos joskus onnistuisit itsellesi kumppanin saamaan (mikä toki on erittäin epätodennäköistä)

Vierailija
28/30 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyttää ottamaan yhteyttä kuolleisiin. Eivät ne kuolleet vastaa, vaan pimeyden voimat tekeytyvät kuolleeksi omaiseksi. Erittäin vaarallista hommaa ja Raamatussa ankarasti kielletty!

Vierailija
29/30 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattimuusikkona en voi ymmärtää kuinka harrastelija voi sanoa itseä laulajaksi ja pitää areenoja loppuunmyydyillä konsterteillaan. Jos sanoisin itseä astronautiksi se ei vielä riitä pääsemään avaruuteen. Tiedän ja tunnen monia ei ammattilaulajia jotka ovat ihan oikeasti laulajia mutteivät saa tällaista fanijoukkoa. Mielestäni se kuvastaa ammattitaidottomuutta ja noloutta jos ei vaivattu opiskelemaan musiikkia ja toimii muusikko-laulajana ja kehtaa myydä käheyttä. Liikenneopettajan ja käsityöopettajan ääneksi ihan keskivertoa alle menevä. Ihan googlaamalle löytyy tämän "tähden" koulutustausta:

Jyväskylän yliopisto (20232027): Tohtorikoulutettava kasvatustieteessä. Väitöskirja keskittyy opettajuuteen eduskunnan kyselytuntipuheissa.

Jyväskylän liikenneopettajaopisto (20112013): Liikenneopettajan erikoisammattitutkinto. Tutkinto sisälsi opetustoiminnan johtamisen, yrittäjyyden, moottoripyöräopetuksen toteuttamisen, kuorma-autonkuljettajien C-opetuksen toteuttamisen sekä liikenneopettajana toimimisen (AM, A, B, Be, C).

Joensuun yliopisto (19982002): Opettajankoulutus (Savonlinnan opettajankoulutuslaitos). Sivuaineina hän opiskeli erityispedagogiikan perusopintoja, kuvataidetta ja käsityötiedettä (tekstiilityö)

Vierailija
30/30 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt mikään fani ole, mutta en minä hänen laulujaan vihaakaan. Joukossa muutama erittäin onnistunutkin iskelmä.

Täytyy nyt muistaa että laulu on laulu ja Katrihelena ei olekaan laulaja. Jos hän tykkää laulamisesta se ei vielä tee hänestä laulajaa. Hänellä on erittäin kireä, epämusiikillinen ääni, sellaista saa lähes jokaiselta synttäripöytävieraalta ken vaan tykkäisi laulaa karaokea. Sharmiakaan o ole, lauluääntä ei ole, itse jäykkä, lavalla kuin puhujanpönttö. Sellainen vaan josta on väkisin tehty sinivalkosymbooli, mutta laulajaan on mahdottoman pitkä matka. Ei edes nuorempana ollut mikään laulajan kriteereihin mahtuva. Suomessa jokainen joka tykää laulaa karaokebaarissa voi olla saman tason "laulaja". Tämä polkee ammattikuntaa. Laulajan instrumentti on ääni. Tällä "laulajalla" inrumenttinsä kadoksessa. Liikenneopettajan ääni on ihan hyvä mutta väärä ala jos rupea laulajaksi. Toisaalta Suomessa baarikulttuurin Mekassa tällainen on oikein iso ISO I-S-O tähti :))))))  Jos kaipaa oikein laulajiin tutustua, niin esim. amerikkalainen Barbara Sreizand, saksalainen Helene Fischer, kanadalainen Celine Dion, italialainen Laura Pausini ja moni muu.