Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy olla kyllä omituinen ihminen joka tykkää syksystä

Vierailija
18.08.2025 |

Inhottavin vuodenaika.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan viileää, vielä valoisaa, ei vielä kylmä. Mitä vikaa?

Minulle suurin vika on pimeät yöt. Syksy olisi paljon miellyttävämpi, kun pimeys yöllä kestäisi kaksi tuntia.

Mä oon laittanu ajastimella toimivii patterivaloja ja aurinkokennovaloja pihaan, minikasvihuoneeseen, terassille ja laiturille. Valoa pimeyteen. 

Vierailija
22/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileys ja sade hoituu vaatetuksella, mutta muuttolintujen lähtö saa minut 😭 Tavataanko ensi keväänä? 🥹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin kylmä, pimeä talvi, varsinkin kuin se aika jolloin on pakkasta, ei lunta ja päivänvaloa ei ehdi nähdä kun on töissä.

Vierailija
24/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin omituinen sellaisen mielestä, jolle kaikki omista mieltymyksistä poikkeavat ovat omituisia. Itse en pidä omituisena keväästä, kesästä, syksystä tai talvesta pitävää ihmistä, vaikka osa noista onkin erilaisia kuin minä. Rakastan syksyä. Olen tosi mielelläni omituinen.

Vierailija
25/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle suurin vika on pimeät yöt. Syksy olisi paljon miellyttävämpi, kun pimeys yöllä kestäisi kaksi tuntia.

Mä oon laittanu ajastimella toimivii patterivaloja ja aurinkokennovaloja pihaan, minikasvihuoneeseen, terassille ja laiturille. Valoa pimeyteen. 

Ei vastaa luonnonvaloa, jos haluaa liikkua muuallakin kuin omassa pihassa.

Vierailija
26/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimikin voisi olla Marraskuu .

Vierailija
27/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vastaa luonnonvaloa, jos haluaa liikkua muuallakin kuin omassa pihassa.

Totta, mutta tasku- ja otsalampulla näkee jopa täällä maalla jossa katuvaloja ei ole. 

Vierailija
28/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy ja talvi on parhaat vuodenajat. Ei tarvi hikoilla ja nukkuu paremmin kun on pimeetä. Syksyllä herää eloon kesähellekooman jälkeen. 

Vierailija
29/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin odotan sitä syksyn upeaa väriloistoa, sumuisia aamuja, raikasta ilmaa, lyhtyjä ja kynttilöitä ja torkkupeittoja, sadetta joka rummuttaa kattoon illalla... Paras vuodenaika!

Vierailija
30/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskesä ja syksy on ihaninta vuodenaikaa. Hämärät illat, saa hyvin nukuttua, ei liian kuuma, ei itikoita, värikästä, syksy tuntuu jotenkin aina uuden alulta. Kesäkin on kiva, kevät myös, vaikka silloin olen aina jotenkin väsynyt. Ainoastaan talvesta en tykkää. Lapsena tykkäsin siitäkin.

Vierailija
31/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan syksyä.

Vierailija
32/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy loppuu talveen, joka on lempivuodenaikani.

Vierailija
33/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta. Varsinkin kun ei tarvitse edes pihatöitä tehdä.

Vierailija
34/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on ihana ja yleensä tässä vaiheessa vuotta suhtaudun siihen positiivisesti, mutta tänä vuonna kesä oli kyllä liian lyhyt. Intensiivinen ja ihanan lämmintä heinäkuussa, mutta kun kesäkuu oli käytännössä kevättä lämmön suhteen, niin nyt syksy tulee ihan liian nopeasti päälle..

Vierailija
35/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heihei hikiset yöt, heihei ötökät, heihei  liian valoisat yöt nukkumiseen, ei pala ihokaan,  

Ja Black Sabbath kuulostaa paremmalta pimeällä.

Kävin tuossa melkein 10 kilometrin aamulenkillä, joka ei ollut mahdollista helteiden aikaan. Ihana olo. Radio rockilta pärähti soimaan Mama i'm coming home ja oli pakko pysähtyä hetkeksi luonnon keskelle katselemaan taivasta ja tunnustelemaan tuulta. Toivottavasti Ozzy pääsi kotiin sinne <3

Vierailija
36/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on kuoleman vuodenaika. Ap

Vierailija
37/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viileys ja sade hoituu vaatetuksella, mutta muuttolintujen lähtö saa minut 😭 Tavataanko ensi keväänä? 🥹

Kasvillisuuden ränsistyminen ja lakastuminen ei myöskään ole mukavaa nähtävää eikä haisteltavaa.

Vierailija
38/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksystä pitäminen on nyt trendi ja varsinkin halloween intoilu. Huomaa miten kauppoihinkin tulee vuosi vuodelta enemmän kaikkea roinaa. Ei aikaisemmin ole ollut näin paljon esim syksyisiä sisustusjuttuja vaan se oli lähinnä kynttilät ja tunnelmavalot.

Jaa siis kesälläkö ei odoteta kaikkien lähtevän mukaan hehkuttamaan sitä saakelin "nyt nautitaan"-mantraa ja olevan kiimoissaan siitä kun pääsee rannalle makaamaan käristämään itseään?

Onpa outo ajatus että vuodenaikoja pidetään jotenkin trendikkäinä eikä ihmisellä itsellään voi olla aitoa mielipidettä.

Vierailija
39/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksy on kuoleman vuodenaika. Ap

Eikö se Jeesus ristiinnaulittu keväällä ja silloin on korkeimmat itsemurhapiikitkin? Syksyisin ihmiset saa lepoa ja energiaa.

Ja minä vika kuolemassa? Kuuluu kiertoon ja uusiutumiseen.

Vierailija
40/96 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heihei hikiset yöt, heihei ötökät, heihei  liian valoisat yöt nukkumiseen, ei pala ihokaan,  

Ja Black Sabbath kuulostaa paremmalta pimeällä.

Valoisia öitä voi pimentää verhoilla. Oletko koskaan kuullut sellaisista? Kuuntele Black Sabbathia kassi päässä, niin on jatkuvasti pimeää, jos Sabbathin kuuntelu ei suju valoisassa.

Juu juu ja sisällä voi laittaa valot päälle ja lämmitystä kovemmalle jos siitä tykkää.

Kesäihmiset on kyllä niin lämpimiä ja ystävällisiä 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi