Viikon patikointireissu 2500 e Irlannissa
Kommentit (27)
Mitä se sisältää? Ei se kalliilta kuullosta, jos se on sellainen, jolla itse olen ollut.
Mitä hintaan sisältyy? En pystyisi itse osallistumaan 2500€ hintaisele patikointireissulle hinnan takia, mutta ei se välttämättä ole kallis jos hintaan sisältyy lennot, tasokkaat majoitukset, ohjelma, kuljetukset, ruokailut.
Mä saan patikoida ilmaseksi, miksi maksaisin siitä jollekin taholle.
Kerroppa seukkina että sohvalla löhöilyä ja töllön kattomista Ruotsissa 3000€ päivä
Viikon panoreissu 2500 e naapurissa
Onko teistä kallis?
On kallis mutta maksaisin jos tuo raha ei olisi pois kaikesta muusta.
Rikkaat nyt käyttää rahaa hölmömpiinkin asioihin.
Mistä muuten löysit tuommoisen? Oon aina halunnut Irlantiin ja luonto kiehtoo mutta tyydyn suomalaiseen mustikkametsään.
AIka kalliilta kuulostaa jos tuossa ei tarvita kuljetuksia joka päivä ja yksi opas riittää. Mutta eipä noita valmismatkoja kukaan ilmaiseksi järjestä.
Tuttavat olivat Skotlannissa patikkareissulla, johon kuului mm. tasokkaat majoitukset, matkatavaroiden kuljetukset majoitusten välillä, ruokailut. Päivämatkat kulkivat vain pienten päiväreppujen kanssa.
Haaveilen itsekin tuollaisesta patikkamatkasta. En tiedä mitä matkasta maksoivat eikä reissuun tarvittu lentomatkoja, kun asuvat samalla saarella.
Vierailija kirjoitti:
AIka kalliilta kuulostaa jos tuossa ei tarvita kuljetuksia joka päivä ja yksi opas riittää. Mutta eipä noita valmismatkoja kukaan ilmaiseksi järjestä.
Näköjään vaellusmatkojen nimellä myydään kaikenlaisia kiertomatkoja. Esim. Temun 8 päivän vaellusmatka (2750e) sisältää nähtävyyksien ja lintujen katselua, veneretken, wiskin maistelua tislaamossa, kaupunkikävelyä ym. vaelluksen lisäksi. Hintaan kuuluvat lennot, majoitukset, kuljetukset, ateriat, sisäänpääsymatksut, maistiaisia sekä oppaan palvelut. Tuostahan se hinta tulee. Ei kuulosta enää niin kalliilta. Omatoimimatkailija pääsee tietenkin halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Viikon panoreissu 2500 e naapurissa
Onko teistä kallis?
Sinä et ole päässyt pukille ikinä, joten menepä vain sinne Serla-kultasi viereen.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavat olivat Skotlannissa patikkareissulla, johon kuului mm. tasokkaat majoitukset, matkatavaroiden kuljetukset majoitusten välillä, ruokailut. Päivämatkat kulkivat vain pienten päiväreppujen kanssa.
Haaveilen itsekin tuollaisesta patikkamatkasta. En tiedä mitä matkasta maksoivat eikä reissuun tarvittu lentomatkoja, kun asuvat samalla saarella.
Oliko majoitus yhdessä, kahdessa vai useammassa tasossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään vaellusmatkojen nimellä myydään kaikenlaisia kiertomatkoja. Esim. Temun 8 päivän vaellusmatka (2750e) sisältää nähtävyyksien ja lintujen katselua, veneretken, wiskin maistelua tislaamossa, kaupunkikävelyä ym. vaelluksen lisäksi. Hintaan kuuluvat lennot, majoitukset, kuljetukset, ateriat, sisäänpääsymatksut, maistiaisia sekä oppaan palvelut. Tuostahan se hinta tulee. Ei kuulosta enää niin kalliilta. Omatoimimatkailija pääsee tietenkin halvemmalla.
Korjaan: Teman.
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten löysit tuommoisen? Oon aina halunnut Irlantiin ja luonto kiehtoo mutta tyydyn suomalaiseen mustikkametsään.
Joka puolelle maailmaa löytää millaisia matkoja haluaa. Käytä hakukoneita.
Onhan se kallis mutta jos kaikki on jo järjestetty valmiiksi ja itse tarvitsee vain maksaa ja ilmestyä lentokentälle ajoissa, niin voi olla sen arvoista. Vaellus Skotlannissa tai Irlannissa kuulostaa tosi kivalta, varmasti upeat maisemat.
Kerro nyt mitä se sisältää, jos haluat vastauksia. Jessus.
Vierailija kirjoitti:
Ei Ap tainnut vastauksia edes hakea, kunhan vain oli tarve esitellä oletettua omaa kustannustasoa.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen aloitus tällä palstalla. Näitä kyselyjä on palsta täynnä. Mikä auto sopisi mulle, mihin kannattaa muuttaa Helsingissä, kannarraako ostaa klapikone jne. Vahingossakaan ei kerrota aloituksessa mitään tarkempia tietoja.
Netti on täynnä ilmaisia reittejä, oppaan kansa n70e/pvä. 6x70e on 420e.
Getyourguide.com
Lennot Dublin 159e, muihin kuljetuksiin vaikka 200e
Majoitus 150e/vrk 1050e, eli 525e per nuppi
Ruokiin 150e/pvä 1050e
Yleensä noissa paketeissa on vain pari lounasta ja illallista, ei kaikkia aterioita!
En ottaisi valmispakettia
Päiväkahviseuraa 50 000 e Thaimaassa
Onko teistä kallis?
Vierailija kirjoitti:
Päiväkahviseuraa 50 000 e Thaimaassa
Onko teistä kallis?
ei se välttämättä ole kallis jos hintaan sisältyy lennot, tasokkaat majoitukset, ohjelma, kuljetukset, ruokailut.
Pääasia on että on TASOKASTA
On.