Tunnustuksien ketju!
Tule tunnustamaan tänne ketjuun syntisi, lailliset kuitenkin!
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Jätän yleensä talonyhtiön saunassa suihkun valumaan kun käyn saunassa.
Hönkäilen talonyhtiön saunan lasioveen ja piirtelen siihen rivoja kuvia. Terveisiä naapureille.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika nolo mutta kun talossamme oli putkiremontti pissasin pari kertaa pulloon kun en jaksanut juosta vessaan alas xDD
Ei kai tuossa mitään noloa ollut tai syntistä. Meillä samassa tilanteessa rappukäytävässä näkyi, kun ihmiset kantoivat pottuja alakertaan tyhjättäväksi.
Vierailija kirjoitti:
AP aloittaa, olen ulkopuolelle todella terveysintoilija, juon vihersmoothieita ja hölkkään töihin. En syö lihaa ja kuntoilen paljon. Kuitenkin parin kk välein pidän tällaisia päiviä:
Tänään herätessä tilasin woltilla espressohousesta ison frappucinon ja kermavaahdolla täytetyn croissantin, lounaaksi söin Kotipizzan monsteripizzan ja kumosin sen alas sokerisella cokiksella, siitä parin tunnin päästä söin suklaata, levyllisen (180g) ja illalla leffaa katsoessa mätän juustonaksuja. En koskaan kertoisi tätä kenellekään julkisesti. :D
Apua, oletko minä? Olin juuri tulossa tunnustamaan täysin samaa asiaa. Mies menee pari kertaa vuodessa ystävän luokse toiselle paikkakunnalle, ja minä vedän ihan järjettömät määrät epäterveellistä ruokaa noina päivinä. :D
Tunnustan, että en pidä ihmisistä. Muutama poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on dissosiaatiohäiriö mutta en ole kertonut siitä edes läheisilleni.
Ah, mulla myös! Olen täysin pihalla tästä maailmasta useimmiten ja mulla on esim haamuraajoja.
Aikuisena olen nää aina kertonut miesehdokkaille rehellisesti, saavat mahdollisuuden vielä livetä, mutta lapsuuden perheellä ja aiemmilla kavereilla ei ole käryäkään miten pihalla mä olen. Dissosioin jo penskana, nyt oon 38.
Mietin, että onkohan läheisillä sit samanlaisia asioita mitä ei ole halunneet mulle kertoa? Se olisi aika kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hönkäilen talonyhtiön saunan lasioveen ja piirtelen siihen rivoja kuvia. Terveisiä naapureille.
"HÖÖÖ"
Oon kirjoittanut tämän aiemminkin nettiin, mutta kerran parikymppisenä työnsin sammuneen kämppiksen perseeseen käytettyjä aa-paristoja ja kuuntelin aamulla kun kolahtelivat pöntön pohjaan.
En pystyisi ikinä kertomaan kenellekään kaikkea sitä henkistä ja fyysistä väkivaltaa mitä olen sietänyt ja antanut anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Pesen välillä hampaat käydessäni suihkussa. Inhoan hammaspesua ja yritän tehdä siitä mahdolliisimman helppoa.
Minä teen näin useimmiten.
Vierailija kirjoitti:
AP aloittaa, olen ulkopuolelle todella terveysintoilija, juon vihersmoothieita ja hölkkään töihin. En syö lihaa ja kuntoilen paljon. Kuitenkin parin kk välein pidän tällaisia päiviä:
Tänään herätessä tilasin woltilla espressohousesta ison frappucinon ja kermavaahdolla täytetyn croissantin, lounaaksi söin Kotipizzan monsteripizzan ja kumosin sen alas sokerisella cokiksella, siitä parin tunnin päästä söin suklaata, levyllisen (180g) ja illalla leffaa katsoessa mätän juustonaksuja. En koskaan kertoisi tätä kenellekään julkisesti. :D
Miksi et kertoisi?
Oon kanssa tuommonen timmi pieni terveysintoilija, milloin mikäkin kokeilu tai juuri päällä. Sit viikonloppuisin jos joku on ollut seurassa niin se taivastelee miten voi pieni nainen vetää noin paljon mättöä.
Ihan normaalia mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen välillä hampaat käydessäni suihkussa. Inhoan hammaspesua ja yritän tehdä siitä mahdolliisimman helppoa.
Minä teen näin useimmiten.
Ai kamala 😱
Vierailija kirjoitti:
Onpas lapsellista menoa, vaikka ilmeisesti kuitenkin olet aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha synti tuo. Bakteerinen suuhuuru on pinttynyt oveen. Siivoojakaan ei välttämättä siivoa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran elämässäni 90-luvulla (hyvin) nuorena yrittänyt varastaa laukun puistossa todella epätoivoisena ja yhden hylätyn laukun viemiseen osallistuin, josta jäi kiinni. Samaan aikaan yksi väkivaltainen mies vei vähäiset rahani joka kuukausi, suureksi osaksi. Olen tehnyt katumusta, kyllä ja olen jo keski-iässä. En halua todellakaan maailmaa jossa epätoivoiset yrittävät viedä laukkuja, kaikille riittäisi jos asennoidutaan niin.
Niin. Tyttö on aina uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naisen kanssa sillain. T. Hetero N
Olen ollut miehen kanssa sillain. T Lesbo N
Olen ollut homon miehen kanssa sillain. t. hetero nainen
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, että en pidä ihmisistä. Muutama poikkeus.
Sama. Tosin lähes poikkeuksetta teen sen myös livenä muille selväksi.
Pissasin airbnb asunnon sänkyyn enkä jäänyt kiinni
Juon joskus olutta suihkussa. Se on vähän niin kuin pääsisi saunaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, oletko minä? Olin juuri tulossa tunnustamaan täysin samaa asiaa. Mies menee pari kertaa vuodessa ystävän luokse toiselle paikkakunnalle, ja minä vedän ihan järjettömät määrät epäterveellistä ruokaa noina päivinä. :D
Miksi mättöpäivä on joku salailun arvoinen asia? Etkö voi syödä poikakaverin ollessa paikalla?
Olen varmasti ainoa ihminen, joka on elänyt koko elämänsä synnittömästi kuin Jeesus. Pienestä pitäen jo tiesin asian menevän niin automaattisesti.