Tunnustuksien ketju!
Tule tunnustamaan tänne ketjuun syntisi, lailliset kuitenkin!
Kommentit (60)
AP aloittaa, olen ulkopuolelle todella terveysintoilija, juon vihersmoothieita ja hölkkään töihin. En syö lihaa ja kuntoilen paljon. Kuitenkin parin kk välein pidän tällaisia päiviä:
Tänään herätessä tilasin woltilla espressohousesta ison frappucinon ja kermavaahdolla täytetyn croissantin, lounaaksi söin Kotipizzan monsteripizzan ja kumosin sen alas sokerisella cokiksella, siitä parin tunnin päästä söin suklaata, levyllisen (180g) ja illalla leffaa katsoessa mätän juustonaksuja. En koskaan kertoisi tätä kenellekään julkisesti. :D
Ole hyvä vaan ja tunnusta itse ensin.
- tunnen vastenmielisyyttä uskovaista tuttuani kohtaan, koska hän on sekä epävakaa että sekopäinen
- olen vihannut syvästi vuosia erästä ihmistä, ja haukun häntä anonyymisti aina kun mahdollista
- olen avioliittoni aikana rakastanut muuta henkilöä kuin puolisoani, minulla ei ole ollut häneen kuitenkaan fyysistä suhdetta
- inhoan usein ihmisiä ja ihmisyyttä
- minulla ei ole ollut elämässä koskaan tavoitteita tai kunnianhimoa vaikka olen lahjakas usealla alalla
- omaan vasemmistolaisen mielenmaiseman vaikka olen nykyisin kohtuullisen varakas ja juuriltani hyvin konservatiivinen
Pissaan uimahallissa altaaseen joka kerta kun käyn siellä.
Käyn piilottamassa -30 tuotteita kaupassa ja haen ne kätköistäni sitten kun kello on 20.30.
Tehtailen huoli-ilmoituksia kiusallanikin.
Vierailija kirjoitti:
Pissasin suihkussa.
Säästää pöntön vetämisen verran.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Jyväskylästä?
En ole kertonut eräälle naiselle että hänen miehensä on perääni varmaankin loppuelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Jyväskylästä?
En
Olen kiero kuin korkkiruuvi mutta silti rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Varastin kaupasta nuorempana.
Ei ole laillista! Piti pysyä laillisissa! -Ap
En tykkää kosketella itseäni itsekseni, en koe tarvetta sellaiselle.
Olen ollut naisen kanssa sillain. T. Hetero N
Olen laittanut jo aikuisten lasten leluja roskiin ja muuta materiaa mikä harmittaa vieläkin.