Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustuksien ketju!

Vierailija
17.08.2025 |

Tule tunnustamaan tänne ketjuun syntisi, lailliset kuitenkin!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika nolo mutta kun talossamme oli putkiremontti pissasin pari kertaa pulloon kun en jaksanut juosta vessaan alas xDD

Vierailija
22/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin tarhasta lelun ja kun jäin kiinni syytin siitä siskoani joka oli samassa tarhassa, eri ryhmässä tosin, ja vanhempani uskoivat minua joten sisko sai todella ankaran puhuttelun eikä saanut jälkuruokaa sinä päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hississä pierasin aivan kamalan tuhnun ja jätin hajun sinne

Vierailija
24/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksuaalisesti kiinnostunut alaikäisistä lapsista (vaikka en ikinä tekisi mitään seksuaalista yhdellekään alaikäiselle). 

Vierailija
25/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan esimiestäni. 

Tää on paha 😂

Vierailija
26/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä kun selkeästi varatut miehet katselevat minua eivätkä heidän naisensa näe sitä tai suutahtavat siitä jos huomaavat sen.

Vierailija
27/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seksuaalisesti kiinnostunut alaikäisistä lapsista (vaikka en ikinä tekisi mitään seksuaalista yhdellekään alaikäiselle). 

Arvaapa, mitä Jörn Donner teki kerran Gambiassa...

Vierailija
28/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yellow fever-mies vaikka en sitä myöntänytkään kun paljastuin. Minulla on kulissiavioliitto kantasuomalaisen naisen kanssa.

Vierailija
29/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esi-isäni on hotten_totti.

Vierailija
30/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naisen kanssa sillain. T. Hetero N

Olen ollut miehen kanssa sillain. T Lesbo N

Vierailija
31/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, pidänkö tarpeeksi miehestä, joku ehkä uskoo niin. Yksi hänen tempaus sai ainakin ne rakastuneen lasit ja pörröisen pehmeän olon katoamaan ja näkemään realistisesti. Joskus tekis mieli kysyä, mikä hänen mielestään tekee hänestä niin erilaisen, kuten hän aina sanoo olevansa. Mutta tiedän jo reaktion.

En nykyään enää taida sietää riidan jälkeen ystävääni, joka on mielestään aina oikeassa. Tylytti, mesosi ja suolsi ulos aivan kaiken mahdollisen mua vastaan ja veti vaan mukaan lisää jos yritin puolustautua. Lopulta veti sen ylimielisen asenteen, totesi ettei kiinnosta, ei halua kuulla ja estot päälle. Hän on 44 v ja tämä kuvio on toistunut, pakko vaan päästä olemaan oikeassa ja saada viimeinen sana vaikka kukaan ei ole häntä loukannut vaan toisinpäin. Oon tuntenut hänet 15 vuotta. Meni ehkä maku lopullisesti.

En aina itse jaksais olla se joka ymmärtää ja myötäilee. Olen alkanut jopa vihaamaan ihmisiä.

Vierailija
32/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 70-vuotias mies, ja käyn säännöllisesti otattamassa suihin thaikkuhieromossa, koska vaimoni ei pidä munani mausta. Minua on tästä syystä kutsuttu huoramarkoksi.

Vierailija
33/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut poliisiputkassa känniriehumisen takia. Olen vältellyt haastemiestä menestyksellisesti ja kyse oli ylinopeussakosta.

Vierailija
34/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on dissosiaatiohäiriö mutta en ole kertonut siitä edes läheisilleni.

Vierailija
35/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut poliisiputkassa känniriehumisen takia. Olen vältellyt haastemiestä menestyksellisesti ja kyse oli ylinopeussakosta.

Ne laittomuudet piti jättää kertomatta! -Ap

Vierailija
36/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran elämässäni 90-luvulla (hyvin) nuorena yrittänyt varastaa laukun puistossa todella epätoivoisena ja yhden hylätyn laukun viemiseen osallistuin, josta jäi kiinni. Samaan aikaan yksi väkivaltainen mies vei vähäiset rahani joka kuukausi, suureksi osaksi. Olen tehnyt katumusta, kyllä ja olen jo keski-iässä. En halua todellakaan maailmaa jossa epätoivoiset yrittävät viedä laukkuja, kaikille riittäisi jos asennoidutaan niin.

Vierailija
37/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen välillä hampaat käydessäni suihkussa. Inhoan hammaspesua ja yritän tehdä siitä mahdolliisimman helppoa.

Vierailija
38/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän yleensä talonyhtiön saunassa suihkun valumaan kun käyn saunassa. 

Vierailija
39/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, pidänkö tarpeeksi miehestä, joku ehkä uskoo niin. Yksi hänen tempaus sai ainakin ne rakastuneen lasit ja pörröisen pehmeän olon katoamaan ja näkemään realistisesti. Joskus tekis mieli kysyä, mikä hänen mielestään tekee hänestä niin erilaisen, kuten hän aina sanoo olevansa. Mutta tiedän jo reaktion.

En nykyään enää taida sietää riidan jälkeen ystävääni, joka on mielestään aina oikeassa. Tylytti, mesosi ja suolsi ulos aivan kaiken mahdollisen mua vastaan ja veti vaan mukaan lisää jos yritin puolustautua. Lopulta veti sen ylimielisen asenteen, totesi ettei kiinnosta, ei halua kuulla ja estot päälle. Hän on 44 v ja tämä kuvio on toistunut, pakko vaan päästä olemaan oikeassa ja saada viimeinen sana vaikka kukaan ei ole häntä loukannut vaan toisinpäin. Oon tuntenut hänet 15 vuotta. Meni ehkä maku lopullisesti.

En aina itse jaksais olla se joka ymmärtää ja myötäilee. Olen alkanut jopa vihaamaan ihmisiä.

Kannattaa vaan päästää irti, pääsee helpomalla

Vierailija
40/60 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään tunnustettavaa missä lakia ei rikottaisi 😭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä