Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minka Kuustosen arvot vaihtuneet?

Vierailija
17.08.2025 |

Ennen ahdisti ilmastonmuutos ja puhui kuinka ei lennä yms. Nyt postauksia Firenzessä, jonne kukaan ei saisi oikeasti enää matkustaa jos vähänkin välittää maailman tilasta. Onneksi hyvässä seurassa eli Sanna Marin matkassa.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kukaan teistä tietää, millä Kuustonen on Venetsiaan mennyt? Pääsee sinne junallakin.

Onko Sannan kavereita, sopisiko imagoon ajaa junalla kuin joku ilmastoaktivisti?

Vierailija
42/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä parempaa vassutusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää erottaa kaksi asiaa toisistaan:

- Keski-ikäisen setämiehen (voi olla että äänestääkin väärää puoluetta) turismi on aina, vaikka sitten perheensäkin kanssa reissaisi, paikallisia ihmisiä riistävää, ilmastoa kuormittavaa ja kaikin tavoin paheksuttavaa.

- Nuoren vihervasemmistolaisnaisen turismi on aina perusluonteeltaan hyvää; paikallisia ihmisiä kunnioittavaa, se ei kuormita ympäristöä, se on aina ansaittua (pitäähän sitä ihmisen edes joskus kolme kertaa vuodessa päästä rentoutumaan), ja ennen kaikkea voimaannuttavaa. Nuoren vihervasemmistolaisnaisen lomareissujen kritisointi, erityisesti kaksinaismoraalista vihjailu, on aina kateellisten setämiesten naisvihaa.

Nämä kun muistaa niin asiassa ei ole mitään ongelmaa.

Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!

Huumorilla kirjoitettu selvästikin, mutta syytä lukea ajatuksella! 

Vierailija
44/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannalla tuo ystäväpiiri vaihtuu tiuhaan.

Aina on joku uusi bestis, joka näkyy vähän aikaa koko ajan mukana, sitten vaihtuu taas toiseen...

Vierailija
45/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hellvettiä heidän matkustelut kellekään kuuluu? Kukaan tuosta ystäväporukasta ei ole ehdolla missään vaaleissa, eivät ole poliitikkoja eivätkä yhteiskunnallisessa asemassa, maksavat ITSE omat matkansa, käyvät töissä ja maksavat veronsa Suomeen.

Jos Sanna Marin oli mukana - jos oikein ymmärsin - niin eikö hän ole ollut aika monissakin vaaleissa ehdolla ja ollut huolissaan ilmastonmuutoksesta?

Vierailija
46/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Märkä-Minka. Teatterikorkeakoulun kostein. 

Onko siis huolimaton ja halukas?

Vierailija
47/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien vasemmistolaisilla on ollut muita "arvoja" kuin alemmuudentunne, kateus ja tekopyhyys?

Vierailija
48/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tekopyhää, mutta ihmisiähän me kaikki olemme. Syytön heittäköön ensimmäisen kiven.

Heitän mieluusti ensimmäisen kiven, koska en tee samaa mitä hän tekee, olin sitten viallinen muissa asioissa tai en. 

Vierailija
49/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näyttelijä Minka Kuustonen tajusi äidiksi tultuaan, että ilmastonmuutoksen pysäyttämiseksi tarvitaan myös henkilökohtaisia ilmastotekoja. Ilmastoajattelusta on tullut minulle elämäntapa, enkä osaisi enää toimia toisin, Minka sanoo Annan haastattelussa."

Ekoteko nro. 1 olisi ollut lapsiluku 0kpl eli lisääntymättä jättäminen. Vtuiks män auttamatta.

Vierailija
50/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Keski-ikäisen setämiehen (voi olla että äänestääkin väärää puoluetta) turismi on aina, vaikka sitten perheensäkin kanssa reissaisi, paikallisia ihmisiä riistävää, ilmastoa kuormittavaa ja kaikin tavoin paheksuttavaa.

- Nuoren vihervasemmistolaisnaisen turismi on aina perusluonteeltaan hyvää; paikallisia ihmisiä kunnioittavaa, se ei kuormita ympäristöä, se on aina ansaittua (pitäähän sitä ihmisen edes joskus kolme kertaa vuodessa päästä rentoutumaan), ja ennen kaikkea voimaannuttavaa. Nuoren vihervasemmistolaisnaisen lomareissujen kritisointi, erityisesti kaksinaismoraalista vihjailu, on aina kateellisten setämiesten naisvihaa.

Huumorilla kirjoitettu selvästikin, mutta syytä lukea aj

Kaupunkilaiset ajavat sähköautoilla ja saarnaavat maalaisille ilmastonmuutoksesta. Syyllistävät lihansyönnistä ja lentävät harva se viikonloppu Eurooppaan kaupunkilomalle, että saavat hyviä kuvia someen. Tämä on ok. Maalaiset lämmittävät talojansa puulla ja ajavat dieselillä, koska työmatkat ovat pitkiä. Tämä ei ole ok, koska ilmastonmuutos.

Vierailija
51/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumor

oon kaupunkilainen, kuljen bussilla tai kävelen ja oon ollut Euroopassa kaupunkilomalla viimeksi vuonna 2014. Mua ei kiinnosta millä joku maalainen ajaa, miten lämmittää talonsa tai syökö lihaa. Älä yleistä.

Vierailija
52/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtökohtaisesti kunnioitan ihmisiä, jotka elää tai pyrkii ainakin elämään niinkuin opettaa (tai vaatii muilta).

Lisäksi tähän vielä se että joku harrastaa sitä mikä on trendikästä (mm. padel), matkustelee Välimerellä ja kaupunkikohteissa tai heiluu festareilla pikkuvaatteissa ei herätä mun luottamusta.

JA kyse ei ole naisvihasta.

Vierailija
53/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"SipiläOrpon Hallitus hyväksyi 24.11.2016 kansallisen energia- ja ilmastostrategian vuoteen 2030. Se annetaan selontekona eduskunnalle, joka aloittaa strategian käsittelyn 30. marraskuuta. Strategiassa linjataan konkreettisia toimia ja tavoitteita, joilla Suomi saavuttaa Sipilän hallitusohjelmassa ja EU:ssa sovitut energia- ja ilmastotavoitteet vuoteen 2030."

Missä on orpon ilmastotavoitteet? Stubbikin lentelee jatkuvasti.

Kuinka monta lentokonetta jatkuvasti täältä kuljettaa turisteja ulkomaille ...se on valtava määrä.  Miten ketjun ämmylit jaksaa noista jokaisesta erikseen mouruaa... raskasta on....🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
54/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hellvettiä heidän matkustelut kellekään kuuluu? Kukaan tuosta ystäväporukasta ei ole ehdolla missään vaaleissa, eivät ole poliitikkoja eivätkä yhteiskunnallisessa asemassa, maksavat ITSE omat matkansa, käyvät töissä ja maksavat veronsa Suomeen.

Juuri näin... se on vaan kateutta ja persuja veettää kun kannatus romahti pohjalukemiin.  😁😁😁😁

Vierailija
55/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä nolo!

Niin se Purra on,  sen kannatus romahti vaaleissa  40%....Miten se silleen.....😁😁😁😁.

Vierailija
56/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia juuri firenzeen ei saisi matkustaa jos välittää ilmastosta?

Ei nuo olleet Firenzessä vaan Venetsiassa. Ja matka oli kesäkuussa.

No Venetsia vielä pahempi, eikö Sanna ja Minka ole lukeneet uutisia? Paikalliset aivan totaalisen kypsiä turistimassoihin ja liikaturismi aiheuttaa heidän elämäänsä paljon ongelmia.

Vierailija
57/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet huolissasi lentomatkustamisesta, parasta, mitä voit tehdä, on että älä itse lennä.

Palstoilla mankuminen muiden lentämisestä ei auta.

Voimia.

Voi auttaa, osa ei ole vain ymmärtänyt ajatella asiaa ja saattaa oivaltaa jotain, kun se heille kerrotaan.

ps myös Marin on aika hyvä esimerkki äänestäjille, ensin saarnataan 24/7 päästöjen vähentämisestä ja sitten näytetään itse maailman huonointa esimerkkiä, eli haitatetaan pitkät kaikelle tyylin "katsokaa, enää ei tarvitse välittää, mä teen mitä haluun kun mä voin, siis kun mä voin, haistakaa te köyhät pitkät peet".

Vierailija
58/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien vasemmistolaisilla on ollut muita "arvoja" kuin alemmuudentunne, kateus ja tekopyhyys?

Persuja ei enää äänestä  kukaan.  Nyt nähty että EIVÄT OLE TYÖVÄEN  DUUNAREIDEN  PUOLELLA ,  EIVÄT VÄLITÄ  HEIKOMIOSAIA, EI OPISKELIJOITA.,  EIVÄT VAMMAISIA   VANHUKSIA  !!!!!! ILMANKO  KANNATUS  ROMAHTI POHJAMUTIIN.  😆😆😆🤣🤣

Vierailija
59/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tekopyhää, mutta ihmisiähän me kaikki olemme. Syytön heittäköön ensimmäisen kiven.

Minä kivitän tuon vaikka heti jos vain lupa annetaan ja aika monta muutakin siinä samalla.

Tällaisia te persut olette. Väkivaltaisia Vornasia. 💩💩💩💩

Vierailija
60/73 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"SipiläOrpon Hallitus hyväksyi 24.11.2016 kansallisen energia- ja ilmastostrategian vuoteen 2030. Se annetaan selontekona eduskunnalle, joka aloittaa strategian käsittelyn 30. marraskuuta. Strategiassa linjataan konkreettisia toimia ja tavoitteita, joilla Suomi saavuttaa Sipilän hallitusohjelmassa ja EU:ssa sovitut energia- ja ilmastotavoitteet vuoteen 2030."

Missä on orpon ilmastotavoitteet? Stubbikin lentelee jatkuvasti.

Kuinka monta lentokonetta jatkuvasti täältä kuljettaa turisteja ulkomaille ...se on valtava määrä.  Miten ketjun ämmylit jaksaa noista jokaisesta erikseen mouruaa... raskasta on....🤣🤣🤣🤣🤣

Ihan sama mitä änkyttävät.  Suomesta miljoonat tekevät lomamatkoja ulkomaille ...Ja täältä  käy valtava määrä  töissä ulkomailla .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän