IS: Alfa-PVP vei Janitalta, 30, kaiken - tällaisia ovat kammottavat "peukkukeisarit", joiden kanssa naiset joutuvat harrastamaan seksiä
Janita Lundgren kertoo pysäyttävän tarinan siitä, kuinka hänen elämänsä suistui raiteiltaan muuntohuume alfa-PVP:n eli "peukun" vuoksi. Käytön seurauksena hän menetti kotinsa, työnsä, yhteyden lapseensa ja ajautui asunnottomaksi. Hän kuvaa huumepiirejä synkkinä ja naisten asemaa niissä ihmiskauppaan verrattavana: seksillä maksetaan yöpaikoista ja huumeista. Lundgren kertoo peukkukeisareista, jotka lähettävät nuoria naisia takseilla asunnosta toiseen. Käyttö on niin koukuttavaa, että kaikki muu elämästä katoaa, ja raskaana olevat käyttäjät voivat olla täysin tietämättömiä tilanteestaan.
Kommentit (353)
Joo moi. Täällä yksi niistä "peukkukeisareista"
Mä en jaksa enää kuunnella tätä moralistista ulinaa. Fakta on se, että kysyntä määrää tarjonnan. Jos naisella on tarve saada peukkua, niin miksei samalla vaihdettais yösijaa tai vähän kivaa vastineeksi? Tervetuloa oikeaan maailmaan, missä ei jaeta ilmaisia lohikeittoja ja terapiaistuntoja.
Täällä valitetaan että "naisia käytetään hyväksi" mutta kukaan ei pakota ketään mihinkään. Ne tulee itse oven taakse. Ja joo, kyllä mä annan niille sen mitä ne haluaa. Ja lahjat? Ne saa ne, jotka ansaitsee ne.
Tää ei oo ihmiskauppaa. Tää on selviytymistä. Tää on bisnestä.
Jos joku ei kestä nähdä miten maailma oikeasti toimii, suosittelen palaamaan sinne työterveyspsykologin pumpulipesään ja jättämään katujen logiikan niille, jotka sen hallitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Samalla logiigalla pitäisi kaikki näpistelevät ja ryöstelevät narkkarit armahtaa koska ovat "hankalassa" asemassa. Sitä paitsi niillä naisilla on vaihtoehto rikoksilla kattaa huumeiden käyttöä. Ellei siihen seksiin pakoteta niin se on oma valinta ja jos pakotetaan niin silloin jo muutenkin raiskauksen tunnusmerkit täyttyvät."
Onko se pakottamista, jos kiristää huumeella, et saa tätä huumetta jos et suostu seksiin. Seuraavaksi vetoat, huumeita ei ole pakko käyttää. Sekin on veteen piiretty viiva, jos ihminen on noin haavoittuvassa asemassa ja hänet on saatu koukkuun huumeeseen, joillekin huumeiden täysin äkillinen lopettaminen voi tarkoittaa kuolemaa.
Ei tämä niin mustavalkoista ole kuin sinä kuvittelet.
Kyllä se on mustavalkoista, kyseessä on raiskaus.
Tulit nyt sivusta huutelemaan, kun se on minun alkuperäinen pointtini. Ikävä kyllä tämä paskafoorumi ei edelleenkään ole korjattu ja tekstejä ei pysty lainaamaan, sitten käy näin ei nähdä tekstiketjuja ja alkaa sivusta huutelu ja nyt minun pitää vastata erikseen myös teille. Joo minä alunperin olin sitä mieltä, että tuossa asemassa olevia kun hyväksikäytetään voisi sen luokitella raiskaukseksi.
En vastaa muille sivusta huutelijoille tämän jälkeen lukekaa ne muut viestit joita ei pysty lainaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo moi. Täällä yksi niistä "peukkukeisareista"
Mä en jaksa enää kuunnella tätä moralistista ulinaa. Fakta on se, että kysyntä määrää tarjonnan. Jos naisella on tarve saada peukkua, niin miksei samalla vaihdettais yösijaa tai vähän kivaa vastineeksi? Tervetuloa oikeaan maailmaan, missä ei jaeta ilmaisia lohikeittoja ja terapiaistuntoja.
Täällä valitetaan että "naisia käytetään hyväksi" mutta kukaan ei pakota ketään mihinkään. Ne tulee itse oven taakse. Ja joo, kyllä mä annan niille sen mitä ne haluaa. Ja lahjat? Ne saa ne, jotka ansaitsee ne.
Tää ei oo ihmiskauppaa. Tää on selviytymistä. Tää on bisnestä.
Jos joku ei kestä nähdä miten maailma oikeasti toimii, suosittelen palaamaan sinne työterveyspsykologin pumpulipesään ja jättämään katujen logiikan niille, jotka sen hallitsee.
Moro. Mistä tilailet satsisi?
No tietenkin alamaailma/huumeiden maa on raaka paikka, ei se uutinen ole.
Koen ettei varmaan heti ensinmäisenä ole heillä mielessä tasa arvo tms kun vahvin on joukon pomo, ja heikommat jotka häneltä jotain tarvitsee joutuvat sitten alistumaan tahtoon. Varmasti monet miehet myös joutuvat tekemään epämiellyttäviä asioita saadakseen sitä.
Hienoa jos Janita ei enää käytä, mutta paras olisi ettei alottaisikaan. Toiseksi paras on lopettaa . Tyytyä alkoholiin ja tupakkaan sekä kofeiiniin kuten kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin toimenpiteisiin hallitus aikoo ryhtyä, että ne kilteimmätkin atm-incelit saavat ilmaista heteroseksiä ja huumeita?
Naama umpeen, ruma aspergeri, ja nauti omasta kädestä.
Sehän on vastoin tasa-arvon periaatteita - kuten vain toiselle sukupuolelle pakollinen asevelvollisuus (tasa-arvoisessa maassa).
Pitäisikö mielestäsi sitten kehitysvammaisille ja 300-kiloisillekin naisille valtion ruveta takaamaan munaa?
Nykyisessä woke-maailmassa ilman muuta ja incelille kanssa jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin toimenpiteisiin hallitus aikoo ryhtyä, että ne kilteimmätkin atm-incelit saavat ilmaista heteroseksiä ja huumeita?
Sehän on vastoin tasa-arvon periaatteita - kuten vain toiselle sukupuolelle pakollinen asevelvollisuus (tasa-arvoisessa maassa).
Pitäisikö mielestäsi sitten kehitysvammaisille ja 300-kiloisillekin naisille valtion ruveta takaamaan munaa?
300-kiloiset naiset ovat oksettavinta ihmis-saastaa.
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin alamaailma/huumeiden maa on raaka paikka, ei se uutinen ole.
Koen ettei varmaan heti ensinmäisenä ole heillä mielessä tasa arvo tms kun vahvin on joukon pomo, ja heikommat jotka häneltä jotain tarvitsee joutuvat sitten alistumaan tahtoon. Varmasti monet miehet myös joutuvat tekemään epämiellyttäviä asioita saadakseen sitä.
Hienoa jos Janita ei enää käytä, mutta paras olisi ettei alottaisikaan. Toiseksi paras on lopettaa . Tyytyä alkoholiin ja tupakkaan sekä kofeiiniin kuten kaikki muutkin.
Virkistävää tosiaan, että nykymaailmassa kaikki eivät olekaan sosialidemokraatteja tai muuten vaan wokeja.
Tämähän kiristää pinnaa tietyissä piireissä, jotka kuvittelevat että maailma on nuotiopiiri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
300-kiloiset naiset ovat oksettavinta ihmis-saastaa.
Tuollaisetkin naiset vetävät sut armottomasti vasemmalle tinderissä ja keskittyvät juttelemaan komeiden miljonääri laatikkoleuka astronautti-lentäjien kanssa.
Ennemmin peukkutyttö kuin 159/130 palstamamma.
Oman käden oikeus. Sanoin juuri pojalleni että ottaa jatkossa kättä pidempää kun liikkuu iltaisin julkisilla paikoilla. Lehdistö voisi kertoa ne yleisimmät tarinat eikä näitä sankaritarinoita, joita on häviävän vähän. Peukun käyttäjien tilanne tuskin useinkaan päättyy näin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Alfa-PVP on aika iso juttu itänaapurissa ja ilmeisesti paikallisesti tuotettua.
Ihmekös tuo että sitä täällä liikkuu ja persuhallitusta ei kiinnosta tehdä asialle mitään
Mitä sen pitäisi tehdä? Tarjota käyttöhuoneitako
Vierailija kirjoitti:
Aha ei kiinnosta nistin horinat
Luuletko sä harhoissasi, että sinä itse tai sun horinasi kiinnostaisivat ketään.
Mistake, bad mistake.
Vierailija kirjoitti:
Koira parka. Suomeen tarvittaisiin kipeästi tiukemmat säännöt, jotta voisi omistaa koiran.
Niin kauan kun koira pääsee ulos, saa ruokaa ja vettä ja suojan sitä tarvitessaan, on koiralla ihan hyvä olla.
Minä ihmettelen miten ongelma on päästetty ryöpsähtämään sellaiseksi, että varoitellaan kadulla kulkijoita varomaan. Miksi on laillista lillua julkisella paikalla ihan tillin tallin? Miksei poliisi hae putkaan jos ölisee ja on agressiivinen, sekaisin aineista?
Mitä varten se laitetaan kadulla kulkijoiden vastuulle varoa?
Vierailija kirjoitti:
Miten tää nyt meni taas näin? "Janitalta vei peukku kaiken" VAI VEIKÖ? Vai oliko se vaan ihan tavallinen tarina siitä, miten naiset itse valitsee elämänsä täydet nollat, huumediilerit ja "peukkukeisarit", koska ne on jännittäviä ja spontaanimpia kuin se tylsä kunnollinen duunariäijä?
Mua lähinnä huvittaa se, että tätä esitetään nyt suurena tragediana. Nainen, joka valitsee omia päätöksiään seuraten piipun, kelvottoman miehen ja kadun, ja sitten yhtäkkiä ollaan uhreja. Samaan aikaan tavallinen kunnollinen mies ei saa edes Tinder-mätsejä. Naiset pelaa elämällään rulettia ja sit yhteiskunta rakentaa pelastusverkkoja, koska "heikko nainen". Eipä oo pelastusverkkoja niille miehille, jotka jää yksin, syrjään ja vaille mitään arvoa, vaikka ei olis tehnyt yhtään mitään väärää.
Mut jos oot nainen ja sössit kaiken, niin sun ympärille rakennetaan empatian muuri ja lehdessä julkaistaan ihailtavia toipumistarinoita. Kokeile
Juuri miehiä säälitään ja annetaan virheet työelämässäkin anteeksi. Sinun kohdallasi ei yksikään nainen menetä yhtään mitään...
Vierailija kirjoitti:
Miten tää nyt meni taas näin? "Janitalta vei peukku kaiken" VAI VEIKÖ? Vai oliko se vaan ihan tavallinen tarina siitä, miten naiset itse valitsee elämänsä täydet nollat, huumediilerit ja "peukkukeisarit", koska ne on jännittäviä ja spontaanimpia kuin se tylsä kunnollinen duunariäijä?
Mua lähinnä huvittaa se, että tätä esitetään nyt suurena tragediana. Nainen, joka valitsee omia päätöksiään seuraten piipun, kelvottoman miehen ja kadun, ja sitten yhtäkkiä ollaan uhreja. Samaan aikaan tavallinen kunnollinen mies ei saa edes Tinder-mätsejä. Naiset pelaa elämällään rulettia ja sit yhteiskunta rakentaa pelastusverkkoja, koska "heikko nainen". Eipä oo pelastusverkkoja niille miehille, jotka jää yksin, syrjään ja vaille mitään arvoa, vaikka ei olis tehnyt yhtään mitään väärää.
Mut jos oot nainen ja sössit kaiken, niin sun ympärille rakennetaan empatian muuri ja lehdessä julkaistaan ihailtavia toipumistarinoita. Kokeile
Sairaat ihmiset säälittää, oli sitten miehestä tai naisesta kyse.
? Olen kyllä lukenut useammankin jutun miehestä, jolla ei ole ollut koskaan tyttöystävää.
Vierailija kirjoitti:
Hölpöti pölpön ja niri nari.
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö alkaa peukkukeisariks niin sais ehkä seksiä. Nyt ei saa.
T.M
No ei kannata. Kannattaa yrittää vaan tutustua luonnollisessa paikassa ja olla hieman positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään hyvii dokareita tästä peukku pvp:stä?
Kannattaa ennemminkin seurata käyttäjiä juutuupissa.
Ihan pakko kommentoida myötätunnon osoittamisesta narkkarille tai alkoholistille. Myötätunnosta on todella pieni matka mahdollistamiseen. Kannattaa miettiä mitä palveluksia tekee riippuvaiselle henkilölle. On todella vaikeaa sanoa Ei kun kyseessä on oma läheinen, mutta joskus se Ei on parasta myötätuntoa mitä voi tarjota.